• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:32 ]

    Scandal schreef:
    -Dit is een persoonlijk bericht van mij-
    Ik vind het persoonlijk jammer dat je dit op deze manier laat weten. Daarbij is niet de hele situatie uitgelegd geweest, waardoor de moderators nu worden afgeschilderd als transgender hatende mensen. Het vervelende voor ons is dat wij niets over deze situatie kwijt mogen of de rest van het verhaal vertellen omdat wij jouw privacy moeten respecteren. Dat ter zijde.

    Ik denk dat we ons als crew al genoeg bewezen hebben dat we transgenders toestaan op Quizlet. Wij hebben al uitzonderingen gemaakt en jullie (users) hebben zelf het idee gehad om een neutraal poppetje in te voeren, wat de moderators meer dan oké vonden, maar het afwachten is op Rutger. Dus ik denk dat we redelijk open staan voor transgenders en andere 'soorten' (sorry, ik weet even geen beter woord) buiten de standaard man/vrouw.
    Wij staan dus open voor zulke zaken en als je jezelf niet comfortabel voelt bij het hokje vrouw, kan je gewoon naar ons toe komen in plaats van de manieren waarop je het voorheen hebt gedaan. Als je nu naar een van ons toe komt, dan zal je met evenveel respect behandeld worden als eender andere user die om een uitzondering gevraagd heeft. Daar mag je zeker niet aan twijfelen, wij zijn geen onmensen. En op dat vlak mag zoals Sam/Yoda het zegt véél meer dan vroeger. Toen kreeg je voor het minste een waarschuwing. Nu zijn we veel toleranter en wij zijn zeker niet bekrompen en staan voor zulke zaken zeker open. ^^

    Om op je vraag te antwoorden in de beginpost: als er op jouw ID staat dat je man bent, dan mag je zeker jouw geslachtspoppetje aanpassen. Maar zolang je nog vrouw bent, kan je beter met ons in conversatie gaan.

    Zo bekrompen waren we vroeger nou ook niet wat dit betreft. Ik heb nog berichten in mijn inbo/outbox, van 3/4 jaar geleden, waar het werd toegestaan na overleg. Just sayin'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Caster schreef:
    Eigenlijk snap ik niet zo goed dat er de gehele tijd wordt gepraat over "de moderators door de zeik halen". Nergens wordt een naam genoemd van een moderator en het gaat gewoon over het stellen van een vraag. Daarbij wordt meerdere malen aangegeven dat het al lang geleden is en iedereen weet dat er veranderingen in de regels zijn opgetreden. Zelfs als hij zegt dat het niet zijn bedoeling is wordt er gepraat over dat het "jammer" is dat het zo is gegaan.
    Maar, dat zal misschien wel aan mij liggen. (':


    Ik snap wat jullie bedoelen, zeker. Maar door deze situatie lijkt het alsof wij transgenders niet accepteren, zoals Erica/Scandal zei. Ik zeg ook zeker niet dat het de bedoeling is geweest om het bewust op die manier over te brengen, maar aan sommige reacties op dit topic te zien, komt het dus wel over alsof wij transgenders en soortgelijke mensen 'haten'. En dat vind ik, persoonlijk, nogal vervelend. Want er kan echt veel over ons gezegd worden, maar ik zou het zelf behoorlijk erg vinden als mensen denken dat ik deze gemeenschap (ik weet even geen mooier woord) niet accepteer. (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 11:03 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sarafina schreef:
    (...)

    Ik snap wat jullie bedoelen, zeker. Maar door deze situatie lijkt het alsof wij transgenders niet accepteren, zoals Erica/Scandal zei. Ik zeg ook zeker niet dat het de bedoeling is geweest om het bewust op die manier over te brengen, maar aan de reacties op dit topic te zien, komt het dus wel over alsof wij transgenders en soortgelijke mensen 'haten'. En dat vind ik, persoonlijk, nogal vervelend. Want er kan echt veel over ons gezegd worden, maar ik zou het zelf behoorlijk erg vinden als mensen denken dat ik deze gemeenschap (ik weet even geen mooier woord) niet accepteer. (:


    Voor mij niet, ik denk dat het gewoon op misverstanden berust. Het is nou eenmaal tegen de regels als iemand zijn of haar poppetje veranderd en daar een waarschuwing voor krijgt, na de eerste keer moet hij dat toch ook wel doorgehad hebben, maar hij blijft het schijnbaar gewoon doen zonder te vragen. We weten natuurlijk niet hoe de rest verlopen is, maar ik neem aan dat het gewoon een foutje geweest is, want zulke dingen zie ik jullie gewoon niet doen, vooral omdat jullie al zo duidelijk anderen accepteren.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat transgenders, gender fluid etc zeker ook op Quizlet thuis horen. Ik snap beide kanten van het verhaal. De topcistarter wilt graag zijn poppetje veranderen naar man wat me ook logisch lijkt. Ik zou daar niet moeilijk in doen en hem zijn poppetje laten veranderen. Ik snap dat hij het niet fijn vind dat hij nu een vrouwelijke poppetje heeft terwijl hij (misschien nog niet officieel) een jongen is. En idd wat een moderator zei: Rutger is nog altijd degene hier die bepaald wat er aangepast moeten worden. De overige users kunnen natuurlijk suggesties doorgeven naar de moderators en zij overleggen dit dan naar de administratoren (Krul en Rutger) zelf vind in persoonlijk dat je een mannelijke poppetje moet krijgen ook al staat het niet officieel op je ID, maarja dat is mijn mening.

    En alsjeblieft geen haat naar de moderatoren toe. Zij doen ook gewoon hun taken. (flower)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 11:15 ]

    Vedder schreef:
    (...)
    Zo bekrompen waren we vroeger nou ook niet wat dit betreft. Ik heb nog berichten in mijn inbo/outbox, van 3/4 jaar geleden, waar het werd toegestaan na overleg. Just sayin'.

    Oké, nu ik het op die manier terug lees, heb ik dat daar inderdaad verkeerd verwoord. Mijn excuses.
    Ik had niet de bedoeling te zeggen dat we pas de laatste jaren er zo heen kijken en vroeger totaal niet. Meer dat we minder streng zijn dan pakweg 5 jaar en langer geleden. Maar je hebt gelijk, ik had het anders moeten zeggen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oké, nu ik het op die manier terug lees, heb ik dat daar inderdaad verkeerd verwoord. Mijn excuses.
    Ik had niet de bedoeling te zeggen dat we pas de laatste jaren er zo heen kijken en vroeger totaal niet. Meer dat we minder streng zijn dan pakweg 5 jaar en langer geleden. Maar je hebt gelijk, ik had het anders moeten zeggen.

    No prob. Het stond er inderdaad een beetje raar. Wat betreft het minder streng zijn, heb je denk ik wel gelijk. Of ja, er minder snel bovenop zitten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil niet lullig doen maar in je beginpost zei je zelf dat ze zeiden dat je eerst omgebouwd moest zijn, en laatst zei je dit:

    Over dat ombouwen kan ik niet terug vinden, want ik had mijn inbox schoongemaakt. Maar het gaat mij helemaal niet om wat er gezegt is, ik wilde alleen antwoord op mijn vraag weetje. Dus echt zin in een discussie of het wel of niet waar is heb ik echt geen zin in.

    Maar als het er niet om gaat wat er gezegd is waarom zeg je het dan toch nog neer in het topic? Kijk ik snap dat het vervelend voor je is, maar zomaar mensen beschuldigen dat ze zeggen dat je pas omgebouwd moet zijn is ook best naar. Zoals je kan zien zijn niet alle moderators zo.

    Kijk Christian ik heb een paar keer contact met je gehad toen je nog Cheyenne heette, en het gaat mij echt helemaal niet om of je een meisje of een jongen bent ik had gewoon hele leuke gesprekken met je, sommige mensen maakt het niet uit welk geslacht je bent je bent een heel lief en leuk en aardig persoon en ik snap dat je hierdoor gekwetst bent want het is niet niks, maar bepaalde dingen die je zegt komt ook wel een beetje ruw over naar de mods toe.

    Dit is mijn mening en ik probeer echt niet lullig te doen.

    BonnieFazbear schreef:
    Ik wil niet lullig doen maar in je beginpost zei je zelf dat ze zeiden dat je eerst omgebouwd moest zijn, en laatst zei je dit: (...)
    Maar als het er niet om gaat wat er gezegd is waarom zeg je het dan toch nog neer in het topic? Kijk ik snap dat het vervelend voor je is, maar zomaar mensen beschuldigen dat ze zeggen dat je pas omgebouwd moet zijn is ook best naar. Zoals je kan zien zijn niet alle moderators zo.

    Kijk Christian ik heb een paar keer contact met je gehad toen je nog Cheyenne heette, en het gaat mij echt helemaal niet om of je een meisje of een jongen bent ik had gewoon hele leuke gesprekken met je, sommige mensen maakt het niet uit welk geslacht je bent je bent een heel lief en leuk en aardig persoon en ik snap dat je hierdoor gekwetst bent want het is niet niks, maar bepaalde dingen die je zegt komt ook wel een beetje ruw over naar de mods toe.

    Dit is mijn mening en ik probeer echt niet lullig te doen.



    Er is tegen mij gezegt ''Omgebouwt''. Als ik dat zeg betekend het niet gelijk tegenover de moderators. Ik heb niemand zomaar iemand beschuldigd.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 11:30 ]

    BonnieFazbear schreef:
    Ik wil niet lullig doen maar in je beginpost zei je zelf dat ze zeiden dat je eerst omgebouwd moest zijn, en laatst zei je dit: (...)
    Maar als het er niet om gaat wat er gezegd is waarom zeg je het dan toch nog neer in het topic? Kijk ik snap dat het vervelend voor je is, maar zomaar mensen beschuldigen dat ze zeggen dat je pas omgebouwd moet zijn is ook best naar. Zoals je kan zien zijn niet alle moderators zo.

    Kijk Christian ik heb een paar keer contact met je gehad toen je nog Cheyenne heette, en het gaat mij echt helemaal niet om of je een meisje of een jongen bent ik had gewoon hele leuke gesprekken met je, sommige mensen maakt het niet uit welk geslacht je bent je bent een heel lief en leuk en aardig persoon en ik snap dat je hierdoor gekwetst bent want het is niet niks, maar bepaalde dingen die je zegt komt ook wel een beetje ruw over naar de mods toe.

    Dit is mijn mening en ik probeer echt niet lullig te doen.


    Voor hem maakt het zeker uit welke geslacht hij heeft. Hij is een jongen in een meisjeslichaam. Hij is trots opzichzelf en wilt dit natuurlijk uiten. Ik snap dat hij daarom het overal wilt uiten dus ook op Quizlet.
    Ik ga je een voorbeeld geven. (Is totaal verschillend maar hoop dat je het zal begrijpen)
    Ik ben biseksueel (behoord dus ook bij de LGBT net zoals de topcistarter) Anyway toen ik erachter kwam dat ik biseksueel ben wou ik dit ook uiten en het liefst aan de hele wereld vertellen dat ik biseksueel ben en proud. Oké dit is echt totaal verschillend maar bedoel meer van dat ik hem begrijp dat hij zich wilt uiten als transseksueel. En dat het voor hem wel uitmaak wat voor geslacht hij heeft.

    Oké ben echt slecht in uitleggen :3

    Colossus schreef:
    (...)

    Voor hem maakt het zeker uit welke geslacht hij heeft. Hij is een jongen in een meisjeslichaam. Hij is trots opzichzelf en wilt dit natuurlijk uiten. Ik snap dat hij daarom het overal wilt uiten dus ook op Quizlet.
    Ik ga je een voorbeeld geven. (Is totaal verschillend maar hoop dat je het zal begrijpen)
    Ik ben biseksueel (behoord dus ook bij de LGBT net zoals de topcistarter) Anyway toen ik erachter kwam dat ik biseksueel ben wou ik dit ook uiten en het liefst aan de hele wereld vertellen dat ik biseksueel ben en proud. Oké dit is echt totaal verschillend maar bedoel meer van dat ik hem begrijp dat hij zich wilt uiten als transseksueel. En dat het voor hem wel uitmaak wat voor geslacht hij heeft.

    Oké ben echt slecht in uitleggen :3


    Nou ik wil eigenlijk niet laten zien hoe trots ik ben, ik wil gewoon als jongen gezien worden.

    Colossus schreef:
    (...)

    Voor hem maakt het zeker uit welke geslacht hij heeft. Hij is een jongen in een meisjeslichaam. Hij is trots opzichzelf en wilt dit natuurlijk uiten. Ik snap dat hij daarom het overal wilt uiten dus ook op Quizlet.
    Ik ga je een voorbeeld geven. (Is totaal verschillend maar hoop dat je het zal begrijpen)
    Ik ben biseksueel (behoord dus ook bij de LGBT net zoals de topcistarter) Anyway toen ik erachter kwam dat ik biseksueel ben wou ik dit ook uiten en het liefst aan de hele wereld vertellen dat ik biseksueel ben en proud. Oké dit is echt totaal verschillend maar bedoel meer van dat ik hem begrijp dat hij zich wilt uiten als transseksueel. En dat het voor hem wel uitmaak wat voor geslacht hij heeft.

    Oké ben echt slecht in uitleggen :3



    Lees eens mijn post opnieuw en dan begrijp je dat je het helemaal verkeerd heb gelezen, ik zeg niet tegen hem dat het fout is of wat dan ook, ik zit OOK bij LGBT community.

    Wolfram schreef:
    (...)


    Er is tegen mij gezegt ''Omgebouwt''. Als ik dat zeg betekend het niet gelijk tegenover de moderators. Ik heb niemand zomaar iemand beschuldigd.



    Christian ik heb nooit gezegd dat je liegt, ik heb alleen gezegd, dat ik het een beetje raar en naar naar de moderators vond dat je eerst zei dat er tegen jou werd gezegd dat je omgebouwd moest zijn, en daarna dat je niet zeker wist of het gezegd is, nogmaals ik wil je niet aanvallen.

    BonnieFazbear schreef:
    (...)


    Lees eens mijn post opnieuw en dan begrijp je dat je het helemaal verkeerd heb gelezen, ik zeg niet tegen hem dat het fout is of wat dan ook, ik zit OOK bij LGBT community.


    Ik zal maar vandaag niet praten. Tot nu toe ben ik een regelrechte ramp met alles. Ik vat alles verkeerd op *zucht* ik heb niet genoeg slaap gekregen vandaag :3

    Mijn excuses. Vergeet mijn post maar $:

    Caster schreef:
    Eigenlijk snap ik niet zo goed dat er de gehele tijd wordt gepraat over "de moderators door de zeik halen". Nergens wordt een naam genoemd van een moderator en het gaat gewoon over het stellen van een vraag. Daarbij wordt meerdere malen aangegeven dat het al lang geleden is en iedereen weet dat er veranderingen in de regels zijn opgetreden. Zelfs als hij zegt dat het niet zijn bedoeling is wordt er gepraat over dat het "jammer" is dat het zo is gegaan.
    Maar, dat zal misschien wel aan mij liggen. (':

    Door dit verhaal krijgen sommige users verkeerde ideeën over de mods, en dus worden ze weer "boos" op hen, terwijl dat misschien niet eens zo terecht is. Dat ligt dan in principe niet per se aan de topicstarter. Het punt is dat elk verhaal minstens twee kanten heeft. Ik snap dat Christian dit zo ervaart, maar het berust waarschijnlijk meer op een soort misverstand. Hij had inderdaad misschien beter met deze vraag naar een moderator of bemiddelaar kunnen stappen, een topic maakt het er niet heel veel beter op.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    (...)
    Door dit verhaal krijgen sommige users verkeerde ideeën over de mods, en dus worden ze weer "boos" op hen, terwijl dat misschien niet eens zo terecht is. Dat ligt dan in principe niet per se aan de topicstarter. Het punt is dat elk verhaal minstens twee kanten heeft. Ik snap dat Christian dit zo ervaart, maar het berust waarschijnlijk meer op een soort misverstand. Hij had inderdaad misschien beter met deze vraag naar een moderator of bemiddelaar kunnen stappen, een topic maakt het er niet heel veel beter op.



    Ja dit dus,