• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    This is not fucking happening. Maia, get.a.grip.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En zo zie je maar hoeveel mensen lezen, maar niet reageren. Bedankt he. Bedankt :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo ken ik er wel een paar opnoemen die ik dit gun. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn chemieboek ligt naast mij, maar ik heb zo geen zin om erin te lezen. Meh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zo klaar met die godverdommese kut Kata.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom moeten we ook alweer een shell maken in C++? Fucking hell.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt een kutweek achter de rug, bah. Ik ben echt heel erg slechtgezind op dit moment.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nog maar één dag van de toetsweek, goddank. Daarna mag ik me weer gaan focussen op alle andere schooldingen waar ik nu mee achterloop. wat een feest. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bat schreef:
    Ik heb echt een kutweek dag achter de rug, bah. Ik ben echt heel erg slechtgezind op dit moment.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tijd voor een nieuwe username.


    Your make-up is terrible

    "Stuur me maar even iets van een CV, dan weet ik tenminste een beetje wie je bent." Tot nu toe gaat alles verrassend smooth rondom dit baantje, maar een CV? Wat moet daar op staan dan? Naam, telefoonnummer, emailadres, woonadres, geboortedatum, en dan? Moet mijn school erop? Werkervaring?

    "Oktober/november 2015: 3 weken folderwijk gelopen voordat ik ontslag nam yolo + ik heb een aantal keer koffie gezet voor mijn moeder voor een euro toen ik klein was". Staat vast heel chic, nu staat hij vast te popelen om mij die baan te geven. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    "Stuur me maar even iets van een CV, dan weet ik tenminste een beetje wie je bent." Tot nu toe gaat alles verrassend smooth rondom dit baantje, maar een CV? Wat moet daar op staan dan? Naam, telefoonnummer, emailadres, woonadres, geboortedatum, en dan? Moet mijn school erop? Werkervaring?

    "Oktober/november 2015: 3 weken folderwijk gelopen voordat ik ontslag nam yolo + ik heb een aantal keer koffie gezet voor mijn moeder voor een euro toen ik klein was". Staat vast heel chic, nu staat hij vast te popelen om mij die baan te geven. :')


    Maak van die drie weken, drie maanden ofzo. Gaat niemand echt opvallen. Stage ervaring ook erop! En als je vrijwilligerswerk hebt gedaan, ook erop pleuren!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    (...)

    Maak van die drie weken, drie maanden ofzo. Gaat niemand echt opvallen. Stage ervaring ook erop! En als je vrijwilligerswerk hebt gedaan, ook erop pleuren!

    En je hobby's / vrijetijdsbesteding.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar ik ben vooral zo bang dat het overkill gaat zijn. x) Het gaat om een schoonmakersbaantje en zowel hij als ik weten dondersgoed dat ik dat baantje niet neem omdat ik nou zo'n enorme schoonmaakfan ben en omdat het mijn lust en mijn leven is om iedere week plees schoon te schrobben. Het punt is meer dat hij werkelijk geen enkel idee heeft wie ik ben en waar ik woon of wat ik doe, dus moet ik hem in ieder geval een paar handvatten geven, maar welke en hoe en wat weet ik dan weer niet precies. Kan het hem een ruk schelen waar ik op school zit, bijvoorbeeld? Doet het er wat toe dat ik stage heb gelopen voor een schoonmaakbaantje? Of ben ik dan weer die sukkel die met een kogelvrij vest gaat paintballen, om het zo maar even te zeggen? :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Een cv is je volledige alles. Van scholing tot werk en hobby's. Als je deze maakt heb je die voor je volgende sollicitaties tenminste al op je computer staan. Het is de bedoeling dat je een cv hebt en deze dan alleen hoeft te updaten en op te sturen als er om gevraagd wordt. Het is niet iets eenmaligs.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 21:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.