• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bat schreef:
    Dus, m'n ex-vriendje -- eerste serieuze ex-vriendje -- is lekker klef samen met de meid voor wie hij me heeft laten zitten en heel Facebook staat vol ermee. De rationele, correcte, altijd aardige, perfecte Lotta vindt hun status leuk en wenst hen succes en is blij dat ze elkaar gevonden hebben. De echte Lotta is moordplannen aan het beramen op zijn nieuwe vriendin

    (: (: (:

    or cut her hair when she sleeps.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Some days I'm totally fine with being alone, and on other days, like this one, I could just cry. Self-pity go away.


    kindness is never a burden.

    Zo vreemd om toch ineens het gevoel te hebben dat je precies weet wat je wilt gaan studeren. Ughhh, ik wil er nu al aan beginnen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben die zwarte pieten discussie zo zat.

    Stones schreef:
    (...)
    How dare they? D:<
    *not sarcastically meant*


    Idk. Ik ben niet leuk genoeg ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bat schreef:
    Dus, m'n ex-vriendje -- eerste serieuze ex-vriendje -- is lekker klef samen met de meid voor wie hij me heeft laten zitten en heel Facebook staat vol ermee. De rationele, correcte, altijd aardige, perfecte Lotta vindt hun status leuk en wenst hen succes en is blij dat ze elkaar gevonden hebben. De echte Lotta is moordplannen aan het beramen op zijn nieuwe vriendin

    (: (: (:


    Ik zou juist moordplannen beramen op die knul zelf want ik weet niet of die meid er nou zo veel aan kon doen dat hij je had laten zitten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoe ik een 8.3 heb kunnen halen op die toers? Tja.. Ik maak mijn huiswerk bijvoorbeeld. Misschien kun je dat ook eens proberen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben nog nooit zo moe geweest en dan moet ik vanavond nog naar een concert. ;")


    Caution first, always.

    Eerst had ik je voor mijzelf, maar nu komen er steeds referenties naar iets dat je met haar hebt gedaan naar boven die je niet uit wil leggen. En vervolgens blijven volhouden dat er helemaal niks is veranderd. Sure, zo kun je ook iemand buitensluiten. En volgens mij heb je het niet eens door, want je klinkt zo oprecht.

    Gayle schreef:
    (...)
    Idk. Ik ben niet leuk genoeg ofzo.

    Well, then fuck them.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg, ik heb gewoon een 8.7 voor wiskunde, waarvan de docent zij dat de klas hem had verpest. Ik ben zo blij ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hmmm, ik zit te twijfelen over deze nieuwe pf. Roze is niet echt mijn ding... Misschien was die blauwe wel beter ^^ Idk ugh.



    Ha, fuck you, haters.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:



    Ha, fuck you, haters.


    Dan zou ik echt super slim moeten zijn xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    Hmmm, ik zit te twijfelen over deze nieuwe pf. Roze is niet echt mijn ding... Misschien was die blauwe wel beter ^^ Idk ugh.

    Zuurstokroze!

    Damn, I miss you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.