• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben blij dat de film een goed einde had. Niet zoals in de serie dat iedereen dood ging. Nu overleeft één het gelukkig. Maar nog steeds een zielige Anime.

    Wiarda schreef:
    Maar ik ben vooral zo bang dat het overkill gaat zijn. x) Het gaat om een schoonmakersbaantje en zowel hij als ik weten dondersgoed dat ik dat baantje niet neem omdat ik nou zo'n enorme schoonmaakfan ben en omdat het mijn lust en mijn leven is om iedere week plees schoon te schrobben. Het punt is meer dat hij werkelijk geen enkel idee heeft wie ik ben en waar ik woon of wat ik doe, dus moet ik hem in ieder geval een paar handvatten geven, maar welke en hoe en wat weet ik dan weer niet precies. Kan het hem een ruk schelen waar ik op school zit, bijvoorbeeld? Doet het er wat toe dat ik stage heb gelopen voor een schoonmaakbaantje? Of ben ik dan weer die sukkel die met een kogelvrij vest gaat paintballen, om het zo maar even te zeggen? :W


    Ik kan je mijn CV wel sturen, dan hoef je hem alleen aan te passen naar jezelf.


    Your make-up is terrible

    Drie uur college middeleeuwse wijsbegeerte vervangen voor drie uur shoppen bij de Primark.
    Prioriteiten.
    No regrets.


    i put the fun in funeral

    je bent zo leuk. ik val elke keer weer in die val. ugh. Ik heb superveel zin om drie dagen op excursie naar luxemburgstad te gaan, maar drie dagen intens contact is niet goed voor my mental state .


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Maak van die drie weken, drie maanden ofzo. Gaat niemand echt opvallen. Stage ervaring ook erop! En als je vrijwilligerswerk hebt gedaan, ook erop pleuren!
    Ga vooral iemand aanmoedigen om te liegen op een CV... (cat)

    Shell bijna af, nu nog shit herschrijven en dan inleveren, maar goed, dan mag ik nog memory management gaan doen. Ugh.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 21:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omfg do you even know how amazing you make me feel? Can I make a move? Do I even know how to make a move? Should I make a move?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I am really starting to fucking hate this shit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga hier morgen zo'n spijt van hebben. Dit is te laat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, ik had wel meer van je verwacht. Thanks dat je me ignored. Dat zegt al een boel hoe belangrijk ik voor je ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan me niet herinneren dat ik de vorige keer heb moeten janken bij dit deel. Zal er wel mee te maken hebben dat het herkenbaar was en het sad is dat het daar niet is opgelost..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dauth schreef:
    (...)Ga vooral iemand aanmoedigen om te liegen op een CV... (cat)

    Shell bijna af, nu nog shit herschrijven en dan inleveren, maar goed, dan mag ik nog memory management gaan doen. Ugh.


    :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Waarom praat ik eigenlijk met je als je geen eens een berichtje naar me kan sturen maar wel naar anderen? Waarom heb ik je nog niet geblokkeerd? Seriously, come on, dit doe je gewoon expres om me pijn te doen. Je weet dat ik al niet goed in mn vel voel en dit doe je expres. Je behandelt me als stront, terwijl je zelf zegt dat ik 'belangrijk' voor je ben.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 23:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Waarom praat ik eigenlijk met je als je geen eens een berichtje naar me kan sturen maar wel naar anderen? Waarom heb ik je nog niet geblokkeerd? Seriously, come on, dit doe je gewoon expres om me pijn te doen. Je weet dat ik al niet goed in mn vel voel en dit doe je expres. Je behandelt me als stront, terwijl je zelf zegt dat ik 'belangrijk' voor je ben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    What the fack. Ik ben zo ongelofelijk geïrriteerd nu. Mijn oortjes! Ze zijn nu alweer, aan de linkerkant natuurlijk, kapot. Ik heb iets langer dan een maand geleden voor twintig euro nieuwe oortjes gekocht bij de Media Markt. Na twee weken waren ze kapot en ik flipte helemaal want ik kan er echt helemaal niet tegen als bepaalde technologie niet mee wil werken. Nou toen ging ik de volgende dag naar de Media Markt, erin geslaagd ze in te ruilen. Ik heb (zonder nog extra te betalen) een nieuw stel van precies dezelfde oortjes ontvangen, met het idee dat het wel een uitzondering zou zijn bij de eerste dat die zo snel kapot gingen.
    Nou, niet dus. Nu, een ruime twee weken later, alweer kapot. Ik had die dag van de oortjes inruilen wel een tweede paar oortjes bij de Action gekocht, om als reserve te dienen. Maar die zijn plotseling ook stuk. :'D Nou ja, dat is dan nog wel begrijpelijk, want ja, minder dan drie euro bij de Action. :')
    Morgen naar de Media Markt, ik denk dat het wel lukt mijn geld terug te krijgen. (Want ja, goede klantenservice bij dat soort bedrijven, om klanten te behouden/winnen, haha) Maar dan moet ik eerst het bonnetje opnieuw terugvinden! Pfft.
    Gelukkig morgen dan vroeg uit, zodat ik genoeg tijd heb.

    En ik ben wel heel blij met dat mijn zus zo vriendelijk is om één van haar twee paren oortjes aan mij te lenen.


    Ik ga serieus in de nacht aan natuurkunde werken. Shit man. Het moet erop gaan lijken dat ik huiswerk heb gemaakt. Oops...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Goh wauw nou sorry dat ik AC awesome vind en ik graag het spel wil halen zodra ik 18 ben om het te vieren. Dat jij dat niet begrijpt betekend niet dat ik mijn geld niet uit mag geven aan een spelletje.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."