• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aanstellen is ook een kunst.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn hoofd doet pijn. :c


    Caution first, always.

    OK. Dan niet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ga me sowieso ergens deze periode nog wel ergeren aan dat syntaxis huiswerk, maar tot nu toe vind ik het eigenlijk heel erg leuk. En attrition is zo interessant, yay. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Booooooored.


    Your make-up is terrible

    Nu ik bij mijn opa en oma ben voel ik me wel wat kalmer worden. Ik weet niet zo goed hoe ik me nu moet voelen, maar er is geen enkele emotie aanwezig op het moment.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    That feeling of feeling nothing at all.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fucking hell. Waarom krijg ik telkens reclame als ik hier kom en alleen op 'mijn topics' ofzo klik? Its fucking irritating. Ik vertrouw het voor geen meter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meh.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 22:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heh, ik wil niet ziek zijn en aan de medicijnen moeten. Laat het alsjeblieft niks zijn..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Catastrophes schreef:
    That feeling of feeling nothing at all.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praat maar door me heen ja. Dat vind ik leuk als ik over mn schooldag vertel. How am I ever supposed to like you if you act like I don't even exist or treat me like some kind of dog.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh oké, dit is echt emotioneel schrijven en ik weet niet of ik dit wel moet inleveren voor die wedstrijd, het is gewoon emotioneel gekakel waar niemand wijs uit word behalve ik.


    Your make-up is terrible

    Waarom zet je een man die je nog geen half jaar kent boven mij mam.. Beteken ik dan echt niks voor je? Ik had gehoopt op tenminste 1 ouder die er voor me zou zijn als het nodig was. I'm such a fool.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dus, m'n ex-vriendje -- eerste serieuze ex-vriendje -- is lekker klef samen met de meid voor wie hij me heeft laten zitten en heel Facebook staat vol ermee. De rationele, correcte, altijd aardige, perfecte Lotta vindt hun status leuk en wenst hen succes en is blij dat ze elkaar gevonden hebben. De echte Lotta is moordplannen aan het beramen op zijn nieuwe vriendin

    (: (: (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it