• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    Chachki schreef:
    (...)

    Ik vind het echt stom dat ze haar lieten terug komen, het was niet alsof ze het echt verdiende of zo. Het voelt zo gemaakt nu, alsof ze haar perse willen houden. Ze hadden het inderdaad gewoon beter later kunnen doen.
    YASSS BOB en Thorgy en Kim Chi! I love them. Ik kan Acid totaal niet uitstaan, tho. Robbie vind ik ook niet leuk, Derrick soms en Naomi ook soms. Cynthia is echt cucu, hahaha. Voor de rest ben ik alweer vergeten wie er allemaal mee doet.

    Ja, ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Misschien wilden ze gewoon kijken wat ze meer in haar mars had, maar van eerdere episodes heb ik geleerd dat degene die terugkomt er wel altijd weer snel uitgaat. Dus ik kan erop wedden dat Naysha er weer snel uitgaat. Acid vind ik zo irritant en kan ik ook echt niet uitstaan. Vanaf de eerste episode eigenlijk, toen hij zo deed tegen Bebe en andere eerder gewonnen Queens. Bitch please. Robbie vind ik eigenlijk een slap aftreksel van Jinkx. Mag ik dat zeggen? Het klinkt zo cru, maar het deed me er wel direct aan denken. En I love Bob the Drag Queen, hehe. Eerst wist ik niet helemaal wat ik van hem moest vinden, maar hij is geniaal. Kim Chi is zo cute en love <3 Thorgy vind ik eigenlijk zo fucking irritant. Ik weet niet wat het precies is, maar ik vind haar wel talented, het is alleen haar karakter denk ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bump.


    † Love? I want to sleep.

    Iemand die zin heeft in een Drag Queen RP?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vandaag wordt de finale gefilmd!


    Your make-up is terrible

    Ik hoop dat we die snel kunnen bekijken. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik oooook. Ik kan echt niet wachten, haha. Ik moet vanavond nog de laatste aflevering kijken omdat ik gister het songfestival gekeken had, maar ja, haha.

    Ik had trouwens wel verwacht dat de aankondiging voor AS2 in een van de vorige episodes zou komen. Ik hoorde dat ze het niet tijdens de finale gaan doen.


    Your make-up is terrible

    Jaaa. Bob ftw! Er staat alleen dat ie pas op de 16e online komt te staan, dus nog een paar dagen wachten I guess.

    Is het al bekend wie er in AS2 komen? Ik hoop Shangela, Willam, Alaska, Alyssa, Katya en Max. Of althans één van hen. :') Jujubee moet gewoon terugkomen darn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jaaa, volgens mij wel! Alaska, Roxxxy, Alyssa, Coco, Katya, Adore, Phi Phi, Tatianna, Ginger en Detox. Kelly Mantle is ook gespeculeerd, maar staat niet vast. Ik hoorde iets over een opdracht waar iedereen die als eerste afviel, moest strijden om de laatste plek of zo, haha. Dat zou wel epic zijn.

    Een beetje een season 5 part 2 dus, haha. Willam doet sowieso niet meer mee met dingen van WoW, aangezien die een beetje ruzie hebben. Courtney heeft ruzie met Ru dus die komt waarschijnlijk ook niet terug. Daarbij deed Willam vooral mee voor exposure en niet om te winnen. Die heeft ze gekregen ook, gezien ze een van de succesvolste Rugirls geworden is. Max doet niet zoveel meer met Drag, hoorde ik.


    Your make-up is terrible

    MT MT MT EN CMON deze top 3 is te slecht voor mijn hoofd i mean naomi is fab bob is fab kim chi is fab omg


    Heaven is a place that we all have

    Heeeeee Nikki. Ben je terug?

    Wat vinden jullie trouwens: Heeft Chad Michaels het verdient om te winnen in All Stars of mocht iemand anders van jullie winnen?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 18:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind Chad echt heel goed, maar eerlijk vond ik hem tijdens zijn seizoen beter dan in AS.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Ik vind Chad echt heel goed, maar eerlijk vond ik hem tijdens zijn seizoen beter dan in AS.

    Dat vond ik dus ook. Ze moesten ook samenwerken, dus dan krijg je ook vaak ideeën van de ander die wellicht wat minder zijn. Ik vond dat teamwork wat minder. Een opdracht was wel goed geweest, maar de hele wedstrijd haalde het voor mij er wel wat af.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 0:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    (...)
    Dat vond ik dus ook. Ze moesten ook samenwerken, dus dan krijg je ook vaak ideeën van de ander die wellicht wat minder zijn. Ik vond dat teamwork wat minder. Een opdracht was wel goed geweest, maar de hele wedstrijd haalde het voor mij er wel wat af.

    JUJUBEE OF RAVEN FTW.
    Want ik vind nog steeds dat één van hen hoorde te winnen.


    Een beetje een season 5 part 2 dus, haha. Willam doet sowieso niet meer mee met dingen van WoW, aangezien die een beetje ruzie hebben. Courtney heeft ruzie met Ru dus die komt waarschijnlijk ook niet terug. Daarbij deed Willam vooral mee voor exposure en niet om te winnen. Die heeft ze gekregen ook, gezien ze een van de succesvolste Rugirls geworden is. Max doet niet zoveel meer met Drag, hoorde ik.

    Whut, hoezo hebben ze ruzie met Ru/ WoW?
    Buuuh dat is wel echt jammer, dat van Max tho. Hopelijk gaat ie er toch mee verder.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 19:29 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Whut, hoezo hebben ze ruzie met Ru/ WoW?
    Buuuh dat is wel echt jammer, dat van Max tho. Hopelijk gaat ie er toch mee verder.


    Met Courtney was het omdat ze RuPaul op haar transfobische slurs wees (zoals shemail) en daarna blokkeerde Ru haar op Twitter, lol. Er zijn meerdere dingen met Willam, vooral omdat dingen er bij WoW en Logo niet echt eerlijk aan toe gaan (all die T over wat er achter de schermen gebeurd, lol) en daarover gaat het nogal vaak mis. Maar ook omdat hij niet genoeg betaald kreeg voor gigs, contracten die ze moesten tekenen, scripts die ze kregen, nog meer shit. Ik weet het allemaal niet eens meer, haha.


    Your make-up is terrible

    @ Flazeda: Hoe kom jij eigenlijk die dingen te weten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.