• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;


    Credendo Vides

    SonOfGondor schreef:
    Ja, nu ship ik Mulan en Ruby/Red


    Ja! Ik verwachtte eigenlijk Merida/Mulan, maar toen ik ze eindelijk samen zag had ik toch iets meh. Mulan/Red [Mulan Rouge? (wbw)] ship ik wel c:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dorne schreef:
    (...)

    Ja! Ik verwachtte eigenlijk Merida/Mulan, maar toen ik ze eindelijk samen zag had ik toch iets meh. Mulan/Red [Mulan Rouge? (wbw)] ship ik wel c:


    Perfecte shipnaam!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik moest echt zo hard lachen om het geblondeerde haar van dr. Whale. Maar toen begon de drama!
    Dark ONES! Awesome! Maar wat ik wel kut vind is dat Killian niet lijkt te begrijpen dat Emma het geheel uit liefde deed voor hem. Nu werkt hij samen met Zelena om haar uit de weg te ruimen? SERIOUSLY?
    Het betekend ook dat Excalibur beide dark ones onder controle kan houden.
    Killian en Zelena willen iedereen diens herinneringen terug geven in de waan dat ze Emma daarmee pijn doen, maar Snow en David zouden het toch wel begrijpen? Zelfs Regina heeft haar gevraagd het leven van Robin te redden, dus waarom zou zij niet hetzelfde mogen doen met Killian.
    Oké, ik begrijp dat dit ernstiger is, maar goed....

    De aflevering met Merida, Mulan en Ruby was echt awesome! Een geweldig trio dat hun eigen spin-off serie zou moeten krijgen ^^

    Het nieuwe ship is born! MulanxRuby is gewoon perfect.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik moest echt zo hard lachen om het geblondeerde haar van dr. Whale. Maar toen begon de drama!
    Dark ONES! Awesome! Maar wat ik wel kut vind is dat Killian niet lijkt te begrijpen dat Emma het geheel uit liefde deed voor hem. Nu werkt hij samen met Zelena om haar uit de weg te ruimen? SERIOUSLY?
    Het betekend ook dat Excalibur beide dark ones onder controle kan houden.
    Killian en Zelena willen iedereen diens herinneringen terug geven in de waan dat ze Emma daarmee pijn doen, maar Snow en David zouden het toch wel begrijpen? Zelfs Regina heeft haar gevraagd het leven van Robin te redden, dus waarom zou zij niet hetzelfde mogen doen met Killian.
    Oké, ik begrijp dat dit ernstiger is, maar goed....

    De aflevering met Merida, Mulan en Ruby was echt awesome! Een geweldig trio dat hun eigen spin-off serie zou moeten krijgen ^^

    Het nieuwe ship is born! MulanxRuby is gewoon perfect.


    Eigenlijk begrijp ik Hook heel goed. Emma deed dit tegen zijn wil in. Hook heeft zoveel gezegd dat hij dit niet wilde en Emma deed het toch. Niet voor hem, als je het mij vraagt, maar voor zichzelf. Zodat ze niet zonder hem hoeft door te gaan. Hooks hele motivatie was goed worden voor Emma, en dat was al lastig voor hem, zonder dat hij de Dark One was. Snow en David geloofden de hele tijd in Emma's goede bedoelingen en het hangt er nu vanaf of ze dit zien als goed. Misschien zal Regina het inderdaad begrijpen, maar het verschil is dat Robin gered wilde worden, en Hook niet. We zullen zien, maar volgens mij pas over twee weken ):

    Ik moet ook meer Ruby en Mulan en snel!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ugh, ik had echt een super lange reactie geschreven, sloot internet zich af ): Poef bericht...

    Hier dan maar een korte samenvatting...

    Dat begrijp ik, Emma was ook wel egoïstisch in dat opzicht, maar ik zou denk het precies hetzelfde hebben gereageerd als haar. Ze heeft tot nu toe al haar liefdesinteresses verloren en nu ze eindelijk zo goed als het gehele pakket heeft aan Killian staat hij op het punt van overlijden. Wie zou diens geliefde dan niet proberen te redden? En was haar doel juist niet om hen beiden Dark One vrij te maken door Zelena te vermoorden?

    Maar wat ik ook wel dom vond was Zelena en Killian aan elkaar vast binden... Als ik Emma was geweest had ik Killian ergens boven in een slaapkamer gelegd en Zelena in de kelder, waar ze haar had kunnen vermoorden zonder dat Killian er ook maar achter kwam wat er gebeurd is...

    En zou Killian het trouwens al niet gevoeld hebben? Elke DO (Dark One) heeft toch magie? Dat zou je toch wel door je lichaam heen moeten voelen stromen? Ik ben benieuwd hoe ze dit seizoen af gaan ronden.

    Ik snap trouwens niet waarom veel mensen de aflevering met Merida, Mulan en Ruby niets vonden! O.o Ik vond het een geweldige aflevering! Met een goede les en waarschijnlijk de eerste veldslag van de serie xD.


    Om het even op te vrolijken op het laatst: Hier een gif van Mulan×Ruby


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ugh, ik had echt een super lange reactie geschreven, sloot internet zich af ): Poef bericht...

    Hier dan maar een korte samenvatting...
    Dat begrijp ik, Emma was ook wel egoïstisch in dat opzicht, maar ik zou denk het precies hetzelfde hebben gereageerd als haar. Ze heeft tot nu toe al haar liefdesinteresses verloren en nu ze eindelijk zo goed als het gehele pakket heeft aan Killian staat hij op het punt van overlijden. Wie zou diens geliefde dan niet proberen te redden? En was haar doel juist niet om hen beiden Dark One vrij te maken door Zelena te vermoorden?

    Maar wat ik ook wel dom vond was Zelena en Killian aan elkaar vast binden... Als ik Emma was geweest had ik Killian ergens boven in een slaapkamer gelegd en Zelena in de kelder, waar ze haar had kunnen vermoorden zonder dat Killian er ook maar achter kwam wat er gebeurd is...

    En zou Killian het trouwens al niet gevoeld hebben? Elke DO (Dark One) heeft toch magie? Dat zou je toch wel door je lichaam heen moeten voelen stromen? Ik ben benieuwd hoe ze dit seizoen af gaan ronden.

    Ik snap trouwens niet waarom veel mensen de aflevering met Merida, Mulan en Ruby niets vonden! O.o Ik vond het een geweldige aflevering! Met een goede les en waarschijnlijk de eerste veldslag van de serie xD.


    Om het even op te vrolijken op het laatst: Hier een gif van Mulan×Ruby


    Je hebt zeker een punt wat die beide in de kelder vastbinden betreft.... Emma had Killian op z'n minst in een slaap moeten brengen terwijl ze haar plan uitvoerde. Maar lol, als dat zou zijn gebeurd, it wouldn't be good tv. Ze hadden die "Drama" nodig.


    -

    Hihi, net op school moesten we personen samenvoegen, dus ik koos voor Emma en Snow White, dit is eruit gekomen:



    In feite gewoon Mary Margeret met Emma's haar.

    Er moeten nog een aantal dingetjes worden aangescherpt. Mijn volgende project is nu David en Killian samenvoegen ^^. Daarna wil ik kijken of het me lukt om Emma verschillende haarstijlen te geven van andere Once meiden. Like; Emma met Merida's haar, of Ruby's.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ugh, ik had echt een super lange reactie geschreven, sloot internet zich af ): Poef bericht...

    Hier dan maar een korte samenvatting...
    Dat begrijp ik, Emma was ook wel egoïstisch in dat opzicht, maar ik zou denk het precies hetzelfde hebben gereageerd als haar. Ze heeft tot nu toe al haar liefdesinteresses verloren en nu ze eindelijk zo goed als het gehele pakket heeft aan Killian staat hij op het punt van overlijden. Wie zou diens geliefde dan niet proberen te redden? En was haar doel juist niet om hen beiden Dark One vrij te maken door Zelena te vermoorden?

    Maar wat ik ook wel dom vond was Zelena en Killian aan elkaar vast binden... Als ik Emma was geweest had ik Killian ergens boven in een slaapkamer gelegd en Zelena in de kelder, waar ze haar had kunnen vermoorden zonder dat Killian er ook maar achter kwam wat er gebeurd is...

    En zou Killian het trouwens al niet gevoeld hebben? Elke DO (Dark One) heeft toch magie? Dat zou je toch wel door je lichaam heen moeten voelen stromen? Ik ben benieuwd hoe ze dit seizoen af gaan ronden.

    Ik snap trouwens niet waarom veel mensen de aflevering met Merida, Mulan en Ruby niets vonden! O.o Ik vond het een geweldige aflevering! Met een goede les en waarschijnlijk de eerste veldslag van de serie xD.


    Om het even op te vrolijken op het laatst: Hier een gif van Mulan×Ruby


    Thank you. Ik vond de tweede ook beter.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Wauw, wat een finale....

    I think darkness is gonna win this time.
    Stiekem ben ik voor, haha. Ik wil weleens een storybrooke zien waar er geen "licht" is en waar voor het eerst goed niet van slecht won. Dat is pas interessant.
    En wtf, KILLIAN KILLED MERLIN, OMG


    -

    Ooh, blijkbaar is het volgende week pas de finale :Y)


    -

    Juanes schreef:
    Ooh, blijkbaar is het volgende week pas de finale :Y)


    Damn — ik ben zo benieuwd.


    •

    Het enige wat niet geheel klopte in mijn beleving van de laatste aflevering, was dat the darkness altijd naar de volgende ging na overlijden van the dark one. In principe was de duisternis in een nieuw persoon gaan zitten... dus alle dode darkones zouden geen darkone meer moeten zijn. De duisternis had namelijk al een nieuwe host


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Het enige wat niet geheel klopte in mijn beleving van de laatste aflevering, was dat the darkness altijd naar de volgende ging na overlijden van the dark one. In principe was de duisternis in een nieuw persoon gaan zitten... dus alle dode darkones zouden geen darkone meer moeten zijn. De duisternis had namelijk al een nieuwe host


    Dat vond ik ook een beetje vreemd. Misschien omdat ze gestorven zijn als Dark One, ze er nog uitzien als een Dark One? Misschien hebben ze gewoon geen (sterke) magie meer? Ik heb echt geen idee hoe OUAT dit gaat aanpakken, haha. Of misschien skippen ze er gewoon wat over en hopen ze dat het niemand opvalt.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Volgens mij gaat het dat de dark one een soort tweede persoonlijkheid aan maakt en dat die dood kan gaan, en die dus als een soort dubbele ziel naar de onderwereld gaat. Zo zijn ze toch nog mogelijk terug te halen...
    Ach, misschien gaan ze dat nog uitleggen...
    Dark one Hook is wel awesome though! :D
    Maar ik begrijp niet in wat voor opzicht dat Milah terug kan zijn / komen... Ze is schijnbaar is Storybrooke. Ze zou schijnbaar in 5×14 terug komen als Milah.



    Ik ben ook echt benieuwd naar 5B, we gaan inderdaad echt de Griekse mythologie op, Hercules en Meg zijn al gecast.


    Jonathan Whitesell and Kacey Rohl.

    Ook komt Papa Jones in komende aflevering en in mei is de 100e aflevering van OUAT en daarvoor komen dus Pan, Cora, Cruella terug.

    Jonge Snow White zal ook weer voorkomen in 5B.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Volgens mij gaat het dat de dark one een soort tweede persoonlijkheid aan maakt en dat die dood kan gaan, en die dus als een soort dubbele ziel naar de onderwereld gaat. Zo zijn ze toch nog mogelijk terug te halen...
    Ach, misschien gaan ze dat nog uitleggen...
    Dark one Hook is wel awesome though! :D
    Maar ik begrijp niet in wat voor opzicht dat Milah terug kan zijn / komen... Ze is schijnbaar is Storybrooke. Ze zou schijnbaar in 5×14 terug komen als Milah.



    Ik ben ook echt benieuwd naar 5B, we gaan inderdaad echt de Griekse mythologie op, Hercules en Meg zijn al gecast.


    Jonathan Whitesell and Kacey Rohl.

    Ook komt Papa Jones in komende aflevering en in mei is de 100e aflevering van OUAT en daarvoor komen dus Pan, Cora, Cruella terug.

    Jonge Snow White zal ook weer voorkomen in 5B.

    Wel, nu de deruen van de onderwereld open staan kunnen er misschien meer dan alleen Dark-Ones de oversteek maken.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder