• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Ik had al een spoiler meegekregen en het is niet niet dat koppel (; Ik ga de aflevering nu kijken, dus ben benieuwd hoe ze het in elkaar hebben gezet.

    EDIT: Heb het gezien.

    Ze zijn zo cute! <3 Dorothy en Ruby passen ook echt leuk bij elkaar. En maar liefst twee 'Sleeping curses' in één episode.
    Ben echt benieuwd of Belle snel wakker word... Maar waarschijnlijk zien we haar ook niet zo veel meer in dit seizoen, net zoals Snow die weer in het land van de levenden is.
    Ik hoop echt dat we meer te zien krijgen van het nieuwe koppel.
    Ik blijf het ook leuk vinden om Henry te zien schrijven, misschien omdat hij dan ook eindelijk iets belangrijks te doen krijgt.
    Wat vinden jullie trouwens van het gehele Hades×Zelena trouwens?


    Watched de promo:

    OMG, James knokt David neer en neemt zijn plek in. Ik hoop echt niet dat hij dan ook maar iemand neerschiet! En huh? Cora is weer terug in haar oude gedaante?

    Over laatste episode:

    Ja, hehe, ik hoop het ook. Maar die zullen we wel niet meer zien.
    Bwa, ik ben nog steeds geen fan van Henry die de auteur is.


    over de promo. 'k Had het zo voorspeld :p


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wauw, dus dit was de LGBT-storyline? Hoe teleurstellend. Eén personage die we eerder 5 seconden in beeld zagen en één die voor het laatst belangrijk was in seizoen 1. En ze kenden elkaar maar liefst één dag, wat geloofwaardig. En nu zien we ze waarschijnlijk nooit meer, want het is van die wegwerp storylines. Dit is blijkbaar alle representatie die mensen als ik gaan krijgen, en beter gaan we niet krijgen. Pissed.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Wauw, dus dit was de LGBT-storyline? Hoe teleurstellend. Eén personage die we eerder 5 seconden in beeld zagen en één die voor het laatst belangrijk was in seizoen 1. En ze kenden elkaar maar liefst één dag, wat geloofwaardig. En nu zien we ze waarschijnlijk nooit meer, want het is van die wegwerp storylines. Dit is blijkbaar alle representatie die mensen als ik gaan krijgen, en beter gaan we niet krijgen. Pissed.

    Calm your tits, hoewel ik er ook niet blij mee was, was er al eerder een betere storyline.
    Ik vind deze twee ook niet geweldig, ik weet niet eens of ik Dorothy wel mag. Daarintegen was het verhaal tussen Mulan en Aurora wel redelijk goed. Daar zag je het groeien, en was het meer verrassend dat Mulan niet van Philip hield maar van Aurora. Hoe subtiel dan ook, het was voor mij wel duidelijk. Wat meer Mulan Aurora had wel gemogen =/ Mulan is wel terug :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Calm your tits, hoewel ik er ook niet blij mee was, was er al eerder een betere storyline.
    Ik vind deze twee ook niet geweldig, ik weet niet eens of ik Dorothy wel mag. Daarintegen was het verhaal tussen Mulan en Aurora wel redelijk goed. Daar zag je het groeien, en was het meer verrassend dat Mulan niet van Philip hield maar van Aurora. Hoe subtiel dan ook, het was voor mij wel duidelijk. Wat meer Mulan Aurora had wel gemogen =/ Mulan is wel terug :D

    Dat hebben ze er waarschijnlijk gewoon ingestopt voor hun fans wat onder controle te houden. Met ze zoveel problemen gehad hebben met de SQ-fans, wilden ze waarschijnlijk gewoon representatie erin steken. En ze zagen dat Mulan/Aurora ook veel geshipt werden, en voila.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    (...)
    Dat hebben ze er waarschijnlijk gewoon ingestopt voor hun fans wat onder controle te houden. Met ze zoveel problemen gehad hebben met de SQ-fans, wilden ze waarschijnlijk gewoon representatie erin steken. En ze zagen dat Mulan/Aurora ook veel geshipt werden, en voila.

    Achja, zo is CaptainSwan er waarschijnlijk ook gekomen. Heb er geen problemen mee.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Achja, zo is CaptainSwan er waarschijnlijk ook gekomen. Heb er geen problemen mee.

    Ik ben geen fan van die ship. (Ik kan wel uitleggen waarom, maar ik denk niet dat dit door iedereen gesnapt zal worden.)
    Maar ja, eigenlijk was Hook maar een klein personage, dat bijzonder populair was. Dus hebben ze hem een vaste member gemaakt van hun cast.
    Herinner de verhaallijnen in 2A rond Ruby en Dr. Frankenstein/Whale? Ik dacht dat hun verhaal normaal in 2B of in s3 verder moest lopen. Dit is waarschijnlijk om 2 redenen niet gebeurd: Meghan Ory kreeg de hoofdrol in een nieuwe tv-show (dat gecancelled is) en Hook die hun screentijd heeft ingepalmd.

    [ bericht aangepast op 23 april 2016 - 10:52 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    (...)
    Ik ben geen fan van die ship. (Ik kan wel uitleggen waarom, maar ik denk niet dat dit door iedereen gesnapt zal worden.)
    Maar ja, eigenlijk was Hook maar een klein personage, dat bijzonder populair was. Dus hebben ze hem een vaste member gemaakt van hun cast.
    Herinner de verhaallijnen in 2A rond Ruby en Dr. Frankenstein/Whale? Ik dacht dat hun verhaal normaal in 2B of in s3 verder moest lopen. Dit is waarschijnlijk om 2 redenen niet gebeurd: Meghan Ory kreeg de hoofdrol in een nieuwe tv-show (dat gecancelled is) en Hook die hun screentijd heeft ingepalmd.

    Ja, ik had graag meer van Frankenstein en Ruby gezien :/


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Well, hello Hercules. :3

    Ik loop nog een stukje achter


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Well, hello Hercules. :3

    Ik loop nog een stukje achter


    Haha (': Maar hij is leuk though.


    Credendo Vides

    [youtube=https://youtu.be/Ee4FcdVTmMU][/youtube]
    Aladdin komt
    (yeah)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 23:47 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    [youtube=https://youtu.be/Ee4FcdVTmMU][/youtube]
    Aladdin komt
    (yeah)


    Ik vind het wel jammer dat ze Jafar hebben gerecast. ): Ik vond die van OUATIW echt goed.

    over seizoen 6:

    Verder ben ik ook echt benieuwd naar het nieuwe format dat de show aan gaat nemen en naar de characters die er verder ik voor gaan komen.
    Cinderella en Archie komen terug en als het goed is Wales ook. Verder komen de count of Monte Cristo (Craig Horner), Morpheus (Giles Matthey) en Doctor Lydgate van OUATIW ook voor in seizoen 6...

    Andere dingen die aan bod zullen komen in komend seizoen:

    × A 22-episode arc instead of two half-season arcs.
    × New realms.
    × Storybrooke as main setting.
    × Mr. Gold having the ability or not to care more about his unborn child than his power.
    × What happened to Lily and Maleficent, and the identity of Lily's father.
    × Whether Regina has turned to the side of good, or embraced the darkness further.
    × A new patient for Archie Hopper.
    × The exploration of two past connections of Cinderella; one being the origin of her friendship with Snow White.
    × More bonding between David and Hook.
    × Characters wondering if what Hades said about the Olympian Crystal is true or not.
    × More surprises about Hook's past.
    × Regina having a supporting group while the Evil Queen is trying to kill everybody, especially Mary Margaret.
    × The exploration of the Savior's mythology and how Emma is affected.
    × A twisted secret about Prince Charming's past, which will affect his relationships with many people.
    × More of Henry and Violet's relationship.
    × Emma and her parents dealing with issues as a family.
    × More about Belle and her family.
    × A plan set in motion years ago by the Evil Queen having consequences that will haunt Mary Margaret and David in present day.
    × A new operation by Henry and Emma.



    Credendo Vides

    Ik mis Jefferson :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mt -kijk het op Netflix dus wacht op seizoen 5


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.