• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;


    Credendo Vides

    Dikke fan hier! Kennen jullie de naaste serie al van OUAT? Het heet Once Upon a Time in Wonderland!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Dikke fan hier! Kennen jullie de naaste serie al van OUAT? Het heet Once Upon a Time in Wonderland!


    Yep, direct in 2013 al gezien.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Yep, direct in 2013 al gezien.


    Was ie toen al uit joh? Heb 'm voeig jaar gezien, vond ik een hele goeie om eerlijk te zijn! Had het niet verwacht haha.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Was ie toen al uit joh? Heb 'm voeig jaar gezien, vond ik een hele goeie om eerlijk te zijn! Had het niet verwacht haha.


    Haha ja, tijd gaat snel soms hè? O.o
    Alice vond ik soms een beetje irritant, maar Will en Cyrus zijn schatjes.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha ja, tijd gaat snel soms hè? O.o
    Alice vond ik soms een beetje irritant, maar Will en Cyrus zijn schatjes.


    Cyrus! <3
    Ik kijk nu overigens een serie (Sinbad) en kom er nu pas achter waarom Jafar mij zo bekend voor kwam xD Zelfde acteur in een bijna gelijkaardige rol.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik zit te wachten op aflevering 12 van seizoen 5. :Y)
    aflevering 11 was echt een verschrikkelijke cliffhanger.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    pizzapizzapizza schreef:
    Ik zit te wachten op aflevering 12 van seizoen 5. :Y)
    aflevering 11 was echt een verschrikkelijke cliffhanger.


    Inderdaad! Maar opzicht wel een goede opzet voor episode 12. Het is nu wachten tot maart and it's killing me!

    Er komen inderdaad een hele hoop oude personages terug. Ik ben echt benieuwd wat ze nu van Peter Pan maken ^^ Maar ik vind het jammer dat Milah ook weer terug komt...Maar ergens ook wel interessant. Hoe zou Killian erop reageren als hij haar ziet?
    Er zijn echt zo veel vragen die opkomen en ik kan niet wachten tot die mogelijk beantwoord worden in 5B.


    Credendo Vides

    Ja, echt verschrikkelijk zolang wachten!

    Bedoel je doordat ze naar die "dodenwereld of zoiets" gaan dat er daarom zoveel personages terugkomen? want zover heb ik namelijk nog niet gedacht :'). Het zou trouwens wel super zijn als peter pan terug komt hij was toch echt wel een van mijn favoriete personage.
    Maar ik ben vooral benieuwd wat van plannen Repelsteeltje dit keer heeft.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    pizzapizzapizza schreef:
    Ja, echt verschrikkelijk zolang wachten!

    Bedoel je doordat ze naar die "dodenwereld of zoiets" gaan dat er daarom zoveel personages terugkomen? want zover heb ik namelijk nog niet gedacht :'). Het zou trouwens wel super zijn als peter pan terug komt hij was toch echt wel een van mijn favoriete personage.
    Maar ik ben vooral benieuwd wat van plannen Repelsteeltje dit keer heeft.


    Het is bekendgemaakt dat Peter Pan terug komt, tevens ook Cora, Cruella, Milah en de blinde heks van Hans en Grietje, daarnaast vast nog wel een aantal andere rollen.


    Credendo Vides

    Ik ben in de kerstvakantie begonnen met OUAT en ik ben nu bij seizoen 5 episode 3, maar ik wil nu niet te snel verder kijken omdat het dan zo lang duurt voordat ik na de cliffhanger van episode 11 weer verder kan kijken. Maart is nog zo ver weg. ):


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Het is bekendgemaakt dat Peter Pan terug komt, tevens ook Cora, Cruella, Milah en de blinde heks van Hans en Grietje, daarnaast vast nog wel een aantal andere rollen.


    Oh oke dat is dus gewoon echt killing wachten tot maart. Hoe weet jij dat toch allemaal :')?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    pizzapizzapizza schreef:
    (...)

    Oh oke dat is dus gewoon echt killing wachten tot maart. Hoe weet jij dat toch allemaal :')?


    Mwhahaha, ik heb zo mijn bronnen. (; Zo weet ik nu ook dat Gaston terug komt, volgens mij in een flash back episode van Belle, maar dat weet ik niet zeker.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    Ik moet nog eventjes een paar dingen kwijt over de laatste episode(s) (ja ik weet het lekker op tijd maar ik dacht er laatst toevallig aan). Het is allemaal niet aanvallend bedoeld, ik vind de serie geweldig.
    - Hoe heet de baby van Robin en Zelena?? Krijgen we er geen naam meer voor ofzo?
    - Worden Baby Hood (dat stond op het ziekenhuisbedje), baby Neal en Roland gewoon achtergelaten in Storybrooke? Wie gaat er dan op ze letten?
    - Rumple is nu te ver gegaan, ik geloofde altijd dat hij nog wel zijn leven kon beteren, maar nu geloof ik niet meer in hem en vind ik dat Belle veel beter verdient.
    - Daarover gesproken, heeft iemand al aan Belle verteld dat haar man weer de Dark One is of laten ze haar gewoon in de illusie dat hij een held is?
    - Gaan we nog meer zien van Ruby en Mulan of waren ze gewoon terug voor die ene episode?

    En voor de mensen die het nog niet wisten: Emilie de Ravin (Belle) is zwanger. Mijn gok is dat ze daardoor een tijdje er minder in voorkomt, hoewel het me ook wel heel leuk lijkt als ze net zoals bij Giniffer het in het verhaal verweven, dus dat Belle zwanger is. Maar dan heb je wel heel veel baby's opeens.

    Maar voor de rest vind ik het laatste seizoen echt helemaal geweldig. En Dark Hook was gewoon omfg (H) . Van mij mag hij nog wel even Dark blijven. Hoe zit dat nu eigenlijk? Is hij geen Dark One meer?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solemnly schreef:
    Ik moet nog eventjes een paar dingen kwijt over de laatste episode(s) (ja ik weet het lekker op tijd maar ik dacht er laatst toevallig aan). Het is allemaal niet aanvallend bedoeld, ik vind de serie geweldig.
    - Hoe heet de baby van Robin en Zelena?? Krijgen we er geen naam meer voor ofzo?
    - Worden Baby Hood (dat stond op het ziekenhuisbedje), baby Neal en Roland gewoon achtergelaten in Storybrooke? Wie gaat er dan op ze letten?
    - Rumple is nu te ver gegaan, ik geloofde altijd dat hij nog wel zijn leven kon beteren, maar nu geloof ik niet meer in hem en vind ik dat Belle veel beter verdient.
    - Daarover gesproken, heeft iemand al aan Belle verteld dat haar man weer de Dark One is of laten ze haar gewoon in de illusie dat hij een held is?
    - Gaan we nog meer zien van Ruby en Mulan of waren ze gewoon terug voor die ene episode?

    En voor de mensen die het nog niet wisten: Emilie de Ravin (Belle) is zwanger. Mijn gok is dat ze daardoor een tijdje er minder in voorkomt, hoewel het me ook wel heel leuk lijkt als ze net zoals bij Giniffer het in het verhaal verweven, dus dat Belle zwanger is. Maar dan heb je wel heel veel baby's opeens.

    Maar voor de rest vind ik het laatste seizoen echt helemaal geweldig. En Dark Hook was gewoon omfg (H) . Van mij mag hij nog wel even Dark blijven. Hoe zit dat nu eigenlijk? Is hij geen Dark One meer?


    Nope, de naam is onbekend voor zover ik weet. Waarschijnlijk worden de baby's inderdaad even bij iemand gedumpt, waarschijnlijk bij Ashley en Aurora of zo, aangezien die nu ook met kinderen zitten en er dus verstand van hebben.
    Ugh, ik snap echt niet dat mensen Rumple en Belle nog als een true love pairing zien en dan captainswan helemaal af zitten te kraken. Serieus? Rumpelstiltskin is inderdaad veel te ver gegaan en hij heeft weer zo goed als al mijn respect verloren die hij opgebouwd had.
    Nope, Emma wilde dat wel doen en ze gebruikt dat ook als soort van chantage middel om Rumpel zover te krijgen om de poort naar de onderwereld te openen.
    Emilie is inderdaad zwanger en het zal me niets verbazen als ze in OUAT ook zou bevallen, er was namelijk behoorlijk veel nadruk gelegd op het feit dat Belle en Rumpel met elkaar geslapen hadden in de laatste episode. Ugh.

    Killian is inderdaad net zoals Emma dark one off... De reden waarom Rumpel dus weer de dark one is, is omdat hij een soort loop hole had gevonden waarmee hij weer iedereen kon bedriegen en Killian dus eigenlijk voor niets is gestorven.


    Credendo Vides

    Wuuttt, ik wist niet dat hier een topic van was. Ik heb alle seizoenen in de vakantie gekeken, dus nu ben ik ook bij. (: August is m'n fave for sure, maar ik heb zo'n gevoel dat we die voorlopig niet terug zien.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''