• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;


    Credendo Vides

    Asher schreef:
    Wuuttt, ik wist niet dat hier een topic van was. Ik heb alle seizoenen in de vakantie gekeken, dus nu ben ik ook bij. (: August is m'n fave for sure, maar ik heb zo'n gevoel dat we die voorlopig niet terug zien.


    Hihi, welkom bij de Quizletforum Once Upon A Time club. ^^


    Credendo Vides

    2.5 jaar enorm grote fan geweest, maar ik heb er genoeg van, weet je? Er gebeuren te veel dingen in de show die, in mijn ogen, onlogisch zijn. En ik frustreer me meer aan de personages dan ooit. Deem b van dit sz ga ik dan ook niet meer kijken


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nog 19 dagen..


    Credendo Vides

    Wauw ik was dit topic al zo lang aan het zoeken :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Wauw ik was dit topic al zo lang aan het zoeken :Y)


    Haha, ik ben blij dat je hem dan uiteindelijk gevonden hebt! (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Nog 19 dagen..

    Oh my gawwwdd, Can't Wait! :Y)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 14:22 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Weet iemand wanneer seizoen 5 begint?
    Ik wilde net lekker verder seizoen 4 gaan kijken, blijk ik gisteren dus al de laatste aflevering te hebben gezien thehehe.

    Weet iemand uberhaupt hoe je kan zien waneer een nieuw seizoen op netflix gaat beginnen?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Weet iemand wanneer seizoen 5 begint?
    Ik wilde net lekker verder seizoen 4 gaan kijken, blijk ik gisteren dus al de laatste aflevering te hebben gezien thehehe.

    Weet iemand uberhaupt hoe je kan zien waneer een nieuw seizoen op netflix gaat beginnen?


    Ik heb geen idee wanneer het op netflix komt, maar seizoen 5A is al geweest en over 14 dagen begint Seizoen 5B. (6 maart US / 7 maart NL)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 12:05 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee wanneer het op netflix komt, maar seizoen 5A is al geweest en over 14 dagen begint Seizoen 5B. (6 maart US / 7 maart NL)


    So excited!
    Wie heeft er nog meer zin in?


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Bellum schreef:
    (...)

    So excited!
    Wie heeft er nog meer zin in?




    Ik! <3 Alleen vind ik Hades er echt niet uit zien... Terwijl ik zo er naar zijn komst uitkeek. ):


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Ik! <3 Alleen vind ik Hades er echt niet uit zien... Terwijl ik zo er naar zijn komst uitkeek. ):


    Ja inderdaad, daar had ik ook al last van.

    I mean, come on.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 14:17 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    OMG, James komt terug in de serie! (: Hij zit in ieder geval in de 100e aflevering.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    OMG, James komt terug in de serie! (: Hij zit in ieder geval in de 100e aflevering.


    Ja ik zag het op Tumblr, super gaaf!
    Peter Pan komt ook terug *fangirling*


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Yeay, nieuwe aflevering!

    Over de aflevering...
    Oké, dus ze worden een soort redemption squad nu in de onderwereld? Lost Souls helpen om over te steken.
    Ik heb echt bijna moeten janken tijdens de scene tussen Regina, Henry en Henry. Ik was op school en wist me gelukkig in te houden, net zoals de klasgenote waarmee ik het keek. xD

    Maar wat ik nu wel in mijn hoofd heb... Zoals Peter Pan ook al zei; Een dode kan de onderwereld verlaten in de plek van een levende...
    Hook is dood, dus dat betekend dat er een levende achter moet blijven in de onderwereld willen ze heb mee terug nemen. O.o

    James <3 Peter <3 Blind Witch <3 Henry <3 Zelfs de kleine cameo van Neall in het begin was mooi.
    Maar ik ben echt benieuwd waar Hook nu zit, hij zag er gemarteld uit.


    Credendo Vides

    Ik vond/vind Peter Pan een vreselijk personage, dus ik was blij dat hij eruit was. Bummer.

    Maar inderdaad, de scene met Regina en de Henrys was zoooo mooi. Ik heb het gevoel dat het verhaal weer wat leuker wordt, zeker als we steeds flashbacks krijgen, in plaats van steeds backgrounds van nieuwe personages. Al zou een chronologisch overzicht van Regina's/Snow's/Charming's geschiedenis best wel eens handig zijn.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 19:06 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.