• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;


    Credendo Vides

    Nou, dat was... teleurstellend. Zelfde cliché's, suffe villain, Peter Pan is terug, en die vond ik al zo irritant. En die flashbacks, stop daar nou eens mee. De hele tijdlijn is een rommeltje en dit leek nergens voor nodig. Aangezien Hooks lot me ook niet zoveel kan schelen, weet ik nog niet of ik volgende week ga kijken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    In tegenstelling tot de rest vond ik Peter Pan echt een geweldig personage. Vond. Deze aflevering was hij echt een teleurstelling en veel meer Rumple's vader dan Peter Pan. Ze hadden hem er net zo goed uit kunnen laten aangezien hij niet zo veel toevoegde.

    Ik denk dat Hook in Tartarus zit, een soort van gevangenis / extra verschrikkelijke Underworld van de Underworld. Maar daar kan ik me ook verschrikkelijk in vergissen. Ook heeft Once er een handje van om sprookjes / mythologie zo naar hun hand te draaien dat het niet echt logisch meer is of dat ze eigenlijk alleen maar de naam van de hoofdpersoon zo hebben gehouden, dus niks is zeker. Ik vraag me namelijk ook af of de vrouw die bij Hades was Persephone is. Want als dat zo is dan baal ik echt, zij zou namelijk nooit zo ondergeschikt bij Hades een pedicure uitvoeren, en ben ik ook echt teleurgesteld in de schrijvers dat ze haar zo hebben geschreven.

    Eigenlijk zo bij elkaar vond ik dat deze aflevering niet zo heel veel toevoegde. Ik heb een beetje het idee dat ik 45 minuten naar niks heb gekeken. Want wat zijn we nou eigenlijk te weten gekomen? Dat de special effects van Hades enorm falen?


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Wat vinden jullie tot nu toe?

    Ik heb Milah dan wel nooit gemogen, maar om haar zo tot een einde te brengen vond ik wel heel laag...
    Karma is een bitch Rumple, alleen jammer dat Belle er ook de dupe van moet zijn.


    Seizoen 6 heeft groen licht gekregen en het is ook al duidelijk waar het heen gaat... NAMELIJK:
    Mental Hospital.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 20:14 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wat vinden jullie tot nu toe?
    Ik heb Milah dan wel nooit gemogen, maar om haar zo tot een einde te brengen vond ik wel heel laag...
    Karma is een bitch Rumple, alleen jammer dat Belle er ook de dupe van moet zijn.


    Seizoen 6 heeft groen licht gekregen en het is ook al duidelijk waar het heen gaat... NAMELIJK:
    Mental Hospital.



    Over seizoen 6

    Mental hospital, dat meen je niet? Ik kan maar heel weinig manieren bedenken hoe dat goed gedaan zou kunnen worden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)


    Over seizoen 6

    Mental hospital, dat meen je niet? Ik kan maar heel weinig manieren bedenken hoe dat goed gedaan zou kunnen worden.


    Van wat ik begrepen heb willen ze de kant op dat de brothers Grimm zich bevinden in een Mental Hospital en dat ze daar verder op in gaan spelen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Van wat ik begrepen heb willen ze de kant op dat de brothers Grimm zich bevinden in een Mental Hospital en dat ze daar verder op in gaan spelen.


    Hmm. Tja, niet zo'n fan van het idee. We zullen zien hoe dat afloopt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Season 5x15/16

    Waarom is Zelena nou weer involved :(


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Season 5x15/16

    Waarom is Zelena nou weer involved :(


    Ik heb geen idee :')
    Misschien lag het aan het feit dat ik ziek ben, maar deze aflevering kon mijn aandacht echt niet vasthouden en ik heb zowat enkel het begin en het einde gezien.
    Sommige mensen denken dat Hades de eigenlijke vader van Zelena's baby is, maar dat zou ik eerlijk gezegd maar een stomme twist vinden, dus ik hoop dat het wat anders is :/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    DreamerN schreef:
    Season 5x15/16

    Waarom is Zelena nou weer involved :(

    Uhg toen ik dat zag dacht ik echt "Oh lord, no".
    Tbh vind ik haar de meest irritante karakter dat er is. Heel even was ze wel leuk maar het was net iets te veel zeg maar :')
    Voor de rest was het wel weer een leuke aflevering, ik ben wel benieuwd hoe David en zijn tweelingbroer op elkaar reageren.
    wss heeft die wel een naam, maar ja ik ben niet goed in namen :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Uhg toen ik dat zag dacht ik echt "Oh lord, no".
    Tbh vind ik haar de meest irritante karakter dat er is. Heel even was ze wel leuk maar het was net iets te veel zeg maar :')
    Voor de rest was het wel weer een leuke aflevering, ik ben wel benieuwd hoe David en zijn tweelingbroer op elkaar reageren.
    wss heeft die wel een naam, maar ja ik ben niet goed in namen :')


    Zijn broer heet James. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Zijn broer heet James. (;

    hehe ja wist ik wel kuch :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zo, ze hebben iets goeds gedaan.
    spoiler 5x18

    Proficiat ouat, je hebt nu een queer koppel. Nu nog het moeilijkste van allemaal: hou ze beiden in leven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    Zo, ze hebben iets goeds gedaan.
    spoiler 5x18
    Proficiat ouat, je hebt nu een queer koppel. Nu nog het moeilijkste van allemaal: hou ze beiden in leven.

    Oei, niet beseft dat er gister een nieuwe aflevering was, ik ga die straks kijken
    Sowieso dat er al aantrekkingskracht was tussen Aurora en Mulan. My guess is dat Mulan en Ruby het koppel zijn? Dan zou Ruby bi zijn en Mulan lesbie? Wacht, ze zitten in de onderwereld, komt Peter nog in de onderwereld voor (als in Ruby's opgegeten vriend)?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Jaaaa OUAT! Even een MT


    obsessive rage

    Fennec schreef:
    (...)
    Oei, niet beseft dat er gister een nieuwe aflevering was, ik ga die straks kijken
    Sowieso dat er al aantrekkingskracht was tussen Aurora en Mulan. My guess is dat Mulan en Ruby het koppel zijn? Dan zou Ruby bi zijn en Mulan lesbie? Wacht, ze zitten in de onderwereld, komt Peter nog in de onderwereld voor (als in Ruby's opgegeten vriend)?

    Ik had al een spoiler meegekregen en het is niet niet dat koppel (; Ik ga de aflevering nu kijken, dus ben benieuwd hoe ze het in elkaar hebben gezet.

    EDIT: Heb het gezien.

    Ze zijn zo cute! <3 Dorothy en Ruby passen ook echt leuk bij elkaar. En maar liefst twee 'Sleeping curses' in één episode.
    Ben echt benieuwd of Belle snel wakker word... Maar waarschijnlijk zien we haar ook niet zo veel meer in dit seizoen, net zoals Snow die weer in het land van de levenden is.
    Ik hoop echt dat we meer te zien krijgen van het nieuwe koppel.
    Ik blijf het ook leuk vinden om Henry te zien schrijven, misschien omdat hij dan ook eindelijk iets belangrijks te doen krijgt.
    Wat vinden jullie trouwens van het gehele Hades×Zelena trouwens?


    Watched de promo:

    OMG, James knokt David neer en neemt zijn plek in. Ik hoop echt niet dat hij dan ook maar iemand neerschiet! En huh? Cora is weer terug in haar oude gedaante?

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 17:23 ]


    Credendo Vides