• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik struikelde net op de meest onindrukwekkende manier over een traptree en nu heb ik een bult op mijn scheen. Dit soort dingen gebeuren echt alleen als ik nuchter ben.


    i put the fun in funeral

    Ik moet maar weer eens aan keto doen.


    Your make-up is terrible

    Dus mijn oom, de ex-alcoholverslaafde, was blijkbaar een dag lang verdwenen en toen mijn nicht terugkwam van een zoektocht naar hem en hem thuis aantrof, rook hij naar drank.

    -

    Ik haat het dat zulke volkomen onnozele, kleine dingen juist zo'n gigantische invloed op me hebben.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 0:40 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Raaaaaah profielwerkstuk dat morgen vandaag af moet :ccc


    Omnia mutantur, nihil interit.

    Oeps, het is al laat. Oh well, whatever.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat het dat m'n ongesteldheid gewoon zoveel pijn doet. Ik krijg geen vreetbuien, geen stemmingswisselingen of wat dan ook. Alleen maar veel pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jullie maken het me wel moeilijk.


    Caution first, always.

    Maag.. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als het nou eens duidelijk mocht worden wat ik eigenlijk wil, stom hart, dan zou ik ook actie kunnen ondernemen. What the hell is wrong with you, you stupid useless thing (cat)

    Mijn eerste voldoende voor Duits ooit. Ik ben zo trots.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil er niet meer zijn. Ik verpest alles en ik ben alleen maar een last. Hoe de fuck ga ik dit uithouden als ik mezelf niet uit kan staan. Ik haat leven, laat me met rust.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 9:13 ]


    Caution first, always.

    Hoezo gaan mijn klasgenoten hard op muziek luisteren in de klas? Gedraag je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hopelijk wordt vandaag een leuke dag. Sowieso vanavond.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet me groot houden, maar wil me niet groot houden. Ik wil janken, getroost worden en gewoon dat alles weer goed komt. Ik wil mijn maatje terug! :'c

    Afleiding is de beste remedie I guess. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Over beide locaties van mn school maar 10 kaartjes gekocht voor het schoolfeest :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."