• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo, ik heb een nieuwe laptop, wordt even wennen joh. Is niet makkelijk van Mac naar Windows xp

    Ik deel altijd alles uit en als ik eens iets nodig heb heeft niemand iets voor me.

    Ouders met hun perfecte gevoel voor timing.-,-


    Queer zijn is gewoon alles

    Loop je op krukken, trek je hakken aan? Logica much?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Loop je op krukken, trek je hakken aan? Logica much?


    Net zo logisch als iemand zonder krukken die hakken aandoet?
    ik loop ook op krukken en hakken zijn geen probleem


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    (...)

    Net zo logisch als iemand zonder krukken die hakken aandoet?
    ik loop ook op krukken en hakken zijn geen probleem


    Naja, ik snap het niet helemaal haha. Het lijkt me dat als je niet lekker loopt je eerder voor andere schoenen zou kiezen. Maar okay, het persoon in kwestie kon blijkbaar ook prima traplopen, dus het zal wel aan mij liggen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Snel volzitten is wel handig.


    Your make-up is terrible

    Hoezo krijg ik geen verlof voor een bijeenkomst op Papendal? Wat is dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En alle energie die ik hier in heb gestopt, waar is die gebleven? Een stap dichterbij is twee achteruit. Wat doe ik steeds fout? Het leek... het leek goed te gaan.

    Cuteness overload.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aaand, I'm on my own again. Dekens om me heen, comfort zone made out of blankets here I come.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I am so fucking Done with today, this week and this stupid project.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb echt zin in noodles verdomme :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou me niet moeten vervelen, ik zou nuttig werk moeten verrichten.
    Natuurkunde, ugh. En de dude waarmee ik samenwerk doet niks maar ik had ook geen zin om hem er meer in te betrekken omdat alles alleen nog maar langzamer zou gaan. Zucht. Nou ja, zijn problemen dan uiteindelijk. Ofzo. En het moet vandaag ingeleverd. Pft.
    En dan ook nog andere shit van school en ook nog beoordelingen van de wedstrijd waar ik totaal niet mee opschiet. Zucht zucht zucht.

    Ik zou wel zin moeten hebben in theater.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik hoop dat ik wel weer een 8 uit dat proefwerk heb kunnen trekken, ondanks de eerste vraag niet geheel soepel verliep.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."