• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kilgrave schreef:
    Uh, wat?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoe moeilijk is het om een brownie in een mok te maken, erg moeilijk schijnbaar, want ik heb het nu twee keer verkloot... Ik doe toch wat er staat D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Hoe moeilijk is het om een brownie in een mok te maken, erg moeilijk schijnbaar, want ik heb het nu twee keer verkloot... Ik doe toch wat er staat D:

    Welkom bij de club. Ik heb het zelf geprobeerd met eigen ingrediënten en ook met zo'n kant-en-klaar versie. Both failed. :')

    Elvenking schreef:
    (...)
    Welkom bij de club. Ik heb het zelf geprobeerd met eigen ingrediënten en ook met zo'n kant-en-klaar versie. Both failed. :')


    Het klopt gewoon niet, het wordt een flubberige klomp deeg of zo xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Het klopt gewoon niet, het wordt een flubberige klomp deeg of zo xd

    Bij mij werd het vooral erg waterig. Ik weet niet hoe, maar ik vind het toch een hele prestatie om zoiets simpels te verknallen haha.

    Ik wil niet dat je weggaat. Blijf gewoon thuis. :c


    Caution first, always.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Bij mij werd het vooral erg waterig. Ik weet niet hoe, maar ik vind het toch een hele prestatie om zoiets simpels te verknallen haha.


    Vind ik dus ook, hahah.

    Een brownie moet toch een beetje nattig zijn? Nou, ik krijg een droog cakeje die je als stuiterbal kunt gebruiken... :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I WANT TO FEEL BETTER. Sigh. Waarom is het zo moeilijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    AAH IK BEN ZO BLIJ! (yeah)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Calm your tits gurl.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat is zo lief <3 Why you make this so hard for me?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Today is a shitty day and I want to crawl into my bed.


    kindness is never a burden.

    Waarom ben ik mijn tijd aan het verdoen aan een vak waar ik sowieso door ben, als er nog twee andere vakken zijn die ik kan leren? D;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Confronterend. Fijn, zo'n dag.

    Ik zou willen dat ik niet zo diep na dacht over bepaalde dingen. Soms zou ik zo graag zoals mijn broer willen zijn. Zijn mentaliteit is soms zo heerlijk; want wie heeft er nou tijd om een fuck te geven om dat soort dingen?