• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moet nu je wond nog uitgespoeld worden? Doe dat verdomme eens eerder op de avond zodat ik niet net op bed lig en wakker blijf door het lawaai. Ik moet er weer vroeg uit en jij hebt een luizen leventje.

    Ugh.


    kindness is never a burden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I feel like crap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op naar Duitsland.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hoe slecht kan je slapen...

    // Dit gaat echt een rotdag worden. Alles gaat alweer mis.

    /// Als je vandaag vertelt dat je vader bent geworden, ga ik echt huilen. Het idee alleen al dat je onbereikbaar bent..

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 8:20 ]

    Ik mis jullie, lieve oma's! (H)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Malyx schreef:
    I feel like crap.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga jou echt een keer zo hard neerslaan met mijn krukken let maar op.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Lief dat jullie me nog even confronteren met het feit dat ik ons PWS niet aankan. Oh ja, en het is helemaal logisch dat je me dan nog eens op mijn kop geef alsof ik een klein kind ben omdat ik dan geïrriteerd reageer. Probeer verdomme eens een keer wat inlevingsvermogen op te brengen, Jezus.

    This post is wonderful. Good job, Liesje ^^


    Mhm?

    thank the lord for shazam


    i put the fun in funeral

    Seven Hells, jij bent echt een idoot :') Wiet roken zonder te lunchen terwijl je nog tot 5 uur op school moet zijn wtf.
    Mag ik stiekem lachen om haar gedrag? ^^

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 13:33 ]

    Ga weg, headcanon. Nee. Ik wil hier niet aan denken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Pfffsh, hoofd hou eens op met stom doen. Alles is prima, alles is goed. Doe dan ook alsof alles goed gaat, ipv zo stom te doen met negatieve gedachtes. Bluh.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •