• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja leuk. Heb ik kaarten geschreven moet ik ze naar de brievenbus brengen. Geen zin in...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet zoveel dingen doen en wat doe ik, ik schrijf een zoveelste HP fanfic die niemand nodig heeft in zijn/haar leven. Waarom nou. Waarom kon dat stomme Duitse schrift niet gewoon af zijn zodat ik mijn tijd kon verspillen zonder me schuldig te voelen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nou zeg. :c

    Oh en nu regent het ook. Leeeuuuukk...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beste computer uit de omgeving huh.. Ik merk het :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kut mini onderneming. Als ik ergens mijn mening overgeef hoef ik niet gelijk van alles kanten afgezeken te worden. Ja dankje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Latijn is één en al logica, yeah right. Uitzonderingen op uitzonderingen, ja.


    she believed she could & so she did

    Damn. I really miss you. Why.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom is het hier zo koud? D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Je "vergeet" me net iets iets te vaak om geloofwaardig te blijven.

    Trees schreef:
    Je "vergeet" me net iets iets te vaak om geloofwaardig te blijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige mensen zijn zó schijnheilig

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 17:21 ]


    Don't believe the lies you've been told

    Wat is dat met die hele Quizlet Queen? Ik hoorde t van mn zusje, maar ik snap er geen kut van. Gewoon een username ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    Wat is dat met die hele Quizlet Queen? Ik hoorde t van mn zusje, maar ik snap er geen kut van. Gewoon een username ofzo?


    Een account op Tumblr die dingetjes over Quizlet vertelt; Wat er allemaal gebeurt en zo (:
    Alleen niemand weet wie het is, wat het dan wel weer spannend maakt of zo, idk.
    Klik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whelve schreef:
    Latijn is één en al logica, yeah right. Uitzonderingen op uitzonderingen, ja.


    Dat maakt het zo interessant. En ontzettend irritant soms. :Y)


    Zo blij dat ik dit ein-de-lijk snap. Scheikunde gaat nog leuk worden.
    *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.