• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Siwon schreef:
    (...)
    Inderdaad. Het zijn nu vooral de vaste mensen die ik tegenkom en het is echt jammer.


    Dat, maar ook nergens meer een RPG waar op gereageerd wordt of een topic of zo, het is gewoon dood..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Dat, maar ook nergens meer een RPG waar op gereageerd wordt of een topic of zo, het is gewoon dood..

    Ja, ik zag eerst het forum achteruit gaan, maar de RPG's (die een lange tijd in trek waren) zijn nu ook echt serieus dood. En.. wait a sec, volgens mij is die hond hier wat aan 't doen. Sec.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Ja, ik zag eerst het forum achteruit gaan, maar de RPG's (die een lange tijd in trek waren) zijn nu ook echt serieus dood. En.. wait a sec, volgens mij is die hond hier wat aan 't doen. Sec.

    wauw, lekker droog dude.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Jonty: Oke, ik heb d'r maar een koekie gegeven. Maar ik vind het jammer dat de RPG's ook echt doodlopen en niet eens meer verder komen, dan inderdaad, het rollentopic. Veel erover zeuren helpt ook niet, maar het is wel erg jammer om Quizlet zo langzaamaan te zien doodlopen. Ik ben hier 8 jaar en ik weet serieus niet naar welke site ik in hemelsnaam moet gaan als Quizlet wegging. Dan zou ik het echt heel erg missen en dan ook de users die erop zitten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh. Fuck deze code.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me zo alleen. Het huis voelt duizendmaal leger.


    she believed she could & so she did

    Ik word gestalkt door een jongen op mijn werk en het is ongelofelijk eng. Raad eens wie er de hele vakantie met hem mag werken? Juist ja. Ik.

    Het is ziekelijk dat ik hier serieus over nadenk. Ik ben er zelfs bang voor, waarom zou ik overwegen het te doen. En ik breek zoveel harten, iedereen zal me voortaan zien als 'het kind dat...' als ik het doe. Zoveel nadelen, waarom denk ik er dan over na? Omdat ik niet weet hoe lang ik mezelf nog kan breken, rekening met iedereen kan houden en iedereens leven kan verpesten.

    Wow deze oordopjes geven echt geweldig geluid. Ik hoor dingen die ik nog nooit in de muziek gehoord heb met andere oortjes. What is this sorcery? Philips, you've amazed me. En dan de kleuren van de oordopjes in rood, paars en wit. Kan het nog beter?

    // Waarom koop je vanalles voor je sigaretten terwijl je laatst nog beloofde dat je zou stoppen met roken? Als je niet van plan bent te stoppen met roken ga ik zó pissig op je worden. Beloof geen dingen die je fucking toch niet gaat nakomen!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 21:53 ]

    I want to do this. I am going to do this.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bored and lonely.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malyx schreef:
    Bored and lonely.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben echt origineel dit jaar voor kerst; Ik zou graag willen; boekenset van the maze runner en een boek dat The Cage heet. Jup...
    Voor de rest staan er een computermuis, akoestische gitaar, gezichtsbehandeling en een chocolade fontein op... Laat ik me maar voorbereiden op de boeken of zo, geen idee. :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sleeeeeep. Ik wil slaap. Volgende week toch maar voor de engere slaappillen want zo kan het ook niet meer.


    The truth is out there.

    Ik heb letterlijk mijn leven een maand lang aan de kant geschoven voor dit verhaal en nu kom ik steeds dichter bij het moment dat ik het eindelijk kan posten, aaah. Het is vast verschrikkelijk, maar op dit punt kan dat me niet eens meer schelen. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan