• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Ik heb letterlijk mijn leven een maand lang aan de kant geschoven voor dit verhaal en nu kom ik steeds dichter bij het moment dat ik het eindelijk kan posten, aaah. Het is vast verschrikkelijk, maar op dit punt kan dat me niet eens meer schelen. (bloos)

    Yaaaaay! *O*

    // Ugh, over posten gesproken. De verleiding is zo groot om het nu gewoon al online te gooien, maar dan weet ik dat ik het halverwege ga verwaarlozen en er jaren over doe om het af te maken. Maar ik ben zo enthousiast. ;_;


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Op dit moment heb ik die speciale knuffel nodig van jou.


    she believed she could & so she did

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yaaaaay! *O*

    // Ugh, over posten gesproken. De verleiding is zo groot om het nu gewoon al online te gooien, maar dan weet ik dat ik het halverwege ga verwaarlozen en er jaren over doe om het af te maken. Maar ik ben zo enthousiast. ;_;


    Dat is een zo zo zo bekend probleem, echt. Houd het vol, Jip! Zet dat enthousiasme om in woorden in plaats van klikjes op activeren. Je kunt het. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Well, there's no going back now...


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    (...)

    Dat is een zo zo zo bekend probleem, echt. Houd het vol, Jip! Zet dat enthousiasme om in woorden in plaats van klikjes op activeren. Je kunt het. :Y)

    Dank. :W Tot nu toe heb ik in ieder geval al 90% van het plot opgeschreven en al zo'n vijf hoofdstukken van ieder ongeveer 1000 woorden, maar des te meer het wordt, des te meer ik het in mensen hun gezicht wil douwen en de literaire aandachtsslet wil uithangen?? Zo van "GUYS LOOK I MADE A THING LOOK AT THIS THING I MADE". ???

    Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het echt belachelijk knap dat je er in november 50K uit hebt weten te persen zonder de drang om het constant onder iedereens neus te duwen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom zou een wannabe-tijdreizigster een leeuwentemmer aanklagen? Vanwege een doktersafspraak natuurlijk!
    MAAR ZE MAKEN AL DRIE AKTES LANG RUZIE.


    Tijd voor koffie.

    Zo misselijk. Om half 11 nog een flinke maaltijd eten is geen goed idee.

    I was planning on going to sleep tonight without using melatoline. Oh well.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sherrinford schreef:
    Waarom zou een wannabe-tijdreizigster een leeuwentemmer aanklagen? Vanwege een doktersafspraak natuurlijk!
    MAAR ZE MAKEN AL DRIE AKTES LANG RUZIE.

    Wow, dat was wild. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zo jaloers op iedereen die nu enthousiast over hun nieuwe verhaal praat (hi, Jip en Inge) en ik heb niets en ik wil zo graag van de 'echte' wereld ontsnappen en mijn oude verhaal is bijna afgelopen en ik ga mijn lezers zo erg missen. Oh, en ik heb familie-verplichtingen vandaag. *cries*

    (sorry voor dit)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jep. Crying... awesome day.


    I'm your little ray of pitch black.

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben zo jaloers op iedereen die nu enthousiast over hun nieuwe verhaal praat (hi, Jip en Inge) en ik heb niets en ik wil zo graag van de 'echte' wereld ontsnappen en mijn oude verhaal is bijna afgelopen en ik ga mijn lezers zo erg missen. Oh, en ik heb familie-verplichtingen vandaag. *cries*

    (sorry voor dit)

    N'aww, Leen. :c Heel veel knuffels voor jou. Misschien komt er binnenkort wel een fantastisch idee in je op en krijg je al je lezers gewoon weer terug en komt alles goed. <3 (Behalve de familieverplichtingen. I feel ya on that. Sterkte.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gebruik emoji's of zo. Je komt bot over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word er echt zat van dat de andere mensen in het groepsproject niet eens initiatief.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er gaat niets boven gamen tijdens het weekend ^^