• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maybe its better to stop with life.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 4:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Crap, ik zit weer achter. Ik heb schema en al gemaakt, shiiiiiiiiiiiit.


    -

    In tijden niet zo slecht geslapen. Wauw.

    Elvenking schreef:
    In tijden niet zo slecht geslapen. Wauw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou mijn goede nachtrust best weg willen geven, want wat heb je er nou aan als toch alle shit van de vorige dagen meteen weer terugslaat en je doodop het liefste weer in bed wil gaan liggen.

    Siwon schreef:
    Maybe its better to stop with life.


    No, it's not.
    There's always something worth living for.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Vannacht in slaap gevallen in de nachtbus en mijn halte gemist. Ik naar huis strompelen, huilend cuz everything sucks, stopt er een meisje van een paar jaar ouder voor me. "Ik zie in jou mezelf van toen ik achttien was, gebroken en eenzaam." Brengt me naar huis, troost me en geeft me haar adres voor als ik met iemand wil praten. Wat was dat een vreemde ervaring.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Vannacht in slaap gevallen in de nachtbus en mijn halte gemist. Ik naar huis strompelen, huilend cuz everything sucks, stopt er een meisje van een paar jaar ouder voor me. "Ik zie in jou mezelf van toen ik achttien was, gebroken en eenzaam." Brengt me naar huis, troost me en geeft me haar adres voor als ik met iemand wil praten. Wat was dat een vreemde ervaring.

    Klinkt als het begin van een boek, wow.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oké mensen, stop maar met proberen die leugens in mijn hoofd te persen - ze komen mij mijn strot uit. 'Je bent prachtig.' 'Je mag trots zijn op wie je bent.' 'Ik geloof in je.' STOP. Ik ben er verdomme helemaal klaar mee. Ga lekker die energie in een ander steken, want het is vergeefse hoop. Ik ben een soort emotioneel wrak met woedeaanvallen, ik verlies constant alle hoop en reageer het af op mijn buitenwereld, terwijl het juist alleen maar aan mezelf ligt. Zoek maar een andere vriendin die je aandacht wel waard is en laat mij maar lekker, want het heeft geen zin om je energie in een hopeloos geval te steken. Ik ben waardeloos, dat verdienen jullie niet.


    Ik kan smijten met kussens wat ik wil, maar zo'n kolkende frustratie valt blijkbaar alleen maar weg te typen - al is het maar een klein beetje. Thank God voor en veilige plek waar ik een shoutout kan doen naar de wereld zonder dat iemand er wat mee hoeft te doen.

    Aerlyn schreef:
    (...)

    No, it's not.
    There's always something worth living for.


    Pancakes, chocolate, Christmas, cat, dogs, cuddles, music, movies, flowers, tea, coffee, writing, naps, cookies, the sky, nature, shoes, book, roadtrips, campfires, breakfast for dinner, the smell of your favorite dish being cooked, the new Star Wars movie, pizza, food in general, IKEA, sweaters, snow, autumn, winter, summer, spring, falling of leaves, Halloween, birthdays, rain, architecture, art, the sun, the moon, soft blankets, the people you will meet in your near future, your favorite candy, to love and to be loved, the next seasons of your favorite TV shows, dancing in the rain, prove everybody wrong, people who will change your view on life, to discover yourself, he relief of finishing something important, no matter how big or small, the rush of adrenaline on a ride at the fair, hot chocolate after being outside in the winter snow, stargazing, taking a perfect picture, going to concerts, meeting new people, singing off-key shamelessly, photography, when the bass is so loud you can feel it in your chest, waking up to a bird’s call, the days you wake up and feel okay, sleeping in, sunsets, curiosity, young Leonardo DiCaprio, personality compliments, writing about things you live for, funny puns, wanderlust, wearing the perfect outfit, yourself; live for yourself.


    kindness is never a burden.

    I feel left out.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wil je dat ik je wakker maak voor 1 uur. Ga je niet uit bed en blijf je nog een uur liggen. Vraag me dan niet je wakker te maken.

    This toxic community.

    // Q is weer lekk4ee bezig volgens mij. Krijg steeds de melding dat de webpagina niet beschikbaar is. En naar een andere pagina gaan duurt ongeveer een minuut per keer.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 14:02 ]

    Requiescat schreef:
    This toxic community.

    // Q is weer lekk4ee bezig volgens mij. Krijg steeds de melding dat de webpagina niet beschikbaar is. En naar een andere pagina gaan duurt ongeveer een minuut per keer.


    Ik krijg telkens foutmeldingen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit wordt een weekendje samenvatten denk ik. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.