• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik heb geen zin in vandaag. Of morgen.


    Caution first, always.

    'Heb je je coach ook laten weten dat je ziek bent?'
    Nee, waarom zou ik dat doen. Ik meld me gewoon ziek en jullie zetten het maar op tijd in het systeem.

    Mensen die discussiëren dat vuurwerk verboden moet worden. 'Kay, what's next? Nog even en we mogen onze eigen kont niet eens meer afvegen.

    Ja, hoor eens, dat mijn telefoon niet meer kan bellen is tot daar aan toe, maar dat hij nu vastloopt terwijl de wekker af zou moeten gaan?? Dat gaat me te ver. Misschien is dit wel gewoon een teken dat ik (weer) niet naar gym zou moeten gaan. Ja, dat is het vast.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wel, het zou fijn zijn als mijn ouders er eens voor de verandering niet vanuit gaan dat ik ga falen voor school. En dat mijn vrienden me volledig buitensluiten terwijl ik ze heel hard nodig heb, waarna ze dat koppig ontkennen.
    Mooie timing Lieke. Een armband met 'Stay Alive', hah.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 9:17 ]

    Why am I always so tired?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De info is echt weg.. Gelukkig heb ik alle pb's bewaard. Ugh, ik moet maar kijken wanneer ik alled bij kan werken :/ Thanks Q..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Meeblèren met Bruno Mars omdat het kan + de hond snurkt gigantisch hard. Wat een orkest.


    I'm your little ray of pitch black.

    Okay wat
    Het meisje dat me vrijdagavond thuis heeft gebracht heeft vanochtend een brief bezorgd waarin nogmaals staat dat ze er altijd voor me is als ik wil praten en persoonlijke gegevens als haar volle naam, adres en mobiele nummer.
    Vind het te ongemakkelijk om ooit nog met haar te praten, maar aangezien ze achter de bar werkt bij een tent waar ik nog wel eens te vinden ben is de kans klein dat ik haar altijd kan blijven ontlopen.


    i put the fun in funeral

    Oh great, vergeten om telefoon op te laden -.-


    -

    Um, Jip, je gaat geen honderd euro uitgeven aan een fucking opaal. Je hebt een nieuwe telefoon nodig, weet je nog? Want je huidige telefoon belt niet meer, wat toch wel een cruciaal onderdeel van een telefoon is. Boeiend dat die steen net een portaal naar een nieuw universum lijkt, set your priorities straight. Je houdt niet eens van juwelen of van sieraden???? wat is dit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Damn, ik had het niet gedacht, maar ik ga Clara missen!

    Doctor Who spoiler.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    'Ik heb geen zin om de samenvatting te maken.' Ja, het probleem is dat niemand er zin in heeft???? UGH IK WORD GEK.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kom uit bed, je moet naar school.
    Ik ben al twee uur te laat.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 12:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Adem in, adem uit.
    Nope, het lukt niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.