• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Dans van een muziekdocent. Theater van een aardrijskundedocent. Wtf school, waar gaat dit heen met de lesopvang? :')

    Blasé trut dat je bent.


    she believed she could & so she did

    You should go and love yourself.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik weet dat het moet, en het moet gewoon gebeuren, maar ik kijk er gewoon tegen op omdat ik geen zin meer heb.

    Haalt een keer een tien, docent blijft bij elke toets zeggen dat hij een tien had verwacht van me :') Dude, ik werk veel te slordig daarvoor okaay.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet niet hoor, maar volgens mij kreeg je gister te horen dat je deze toon naar mij moet veranderen, mam. Je doet het super goed! Echt man, vette verbetering! NOT.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 14:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan me hier echt aan opvreten. Kerel, we hadden al lang klaar kunnen zijn. Ik ga dus echt NIET tijdens de feestdagen bezig. Doei.

    Als je op de nieuwe trending pagina op youtube kijkt, zie je alleen maar hoofdletters. Veel mensen hebben een kapotte capslock knop blijkbaar.

    Patholoog schreef:
    Damn, ik had het niet gedacht, maar ik ga Clara missen!

    Doctor Who spoiler.


    I know, right?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oké, ik zou hier niet zo van slag over moeten zijn, maar dit is de derde keer op rij dat je het eten opeet dat ik duidelijk voor mezelf had uitgekozen/gekocht/GEMAAKT en je er nul spijt voor toont. Goed, dan eet ik wel gewoon niets. Fuck it.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omg. Het is af. Eindelijk. Nu hopen dat ik morgen niet te veel 'euh' zeg en niet te snel spreek en dan komt het allemaal goed en ben ik toch al voor één vak geslaagd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liever geen vrienden dan slechte vrienden.


    Ik zit er echt veel te lang mee. Ik wou dat ik het kon afsluiten zoals een hoofdstuk in een boek.

    Die persoon die al die rollentopics bunot is stierlijk vervelend. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn zusje met mijn moeder horen bellen doet me best pijn. Ik mis mijn moeder en broertjes wel, ook al probeer ik niet aan ze te denken. Nu voel ik me echt een slecht persoon, maar ik wil gewoon geen goed contact met ze.

    Ik heb gelijk een goed voornemen bedacht voor volgend jaar; me minder kwetsbaar opstellen, vaker nee zeggen en vooral niet over me heen laten lopen. Nu nog hopen dat het me lukt om dit door te zetten.


    26 - 02 - '16