• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Jemig, wat is er zojuist gebeurd. En het is tien over vier. Morgen heb ik van tien tot negen les.
    Top.


    Tijd voor koffie.

    Wat een nacht, wat een stress. Zoveel dat ik nog moet doen voor donderdag en ik zie het echt niet zitten.

    Ugh, ik heb honger, maar ik wil niet uit mijn bed ):


    <3

    I fucking hate Loud talking people. Mensen horen je ook wel als je de helft zachter praat hoor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leuk dat school zo op tijd aangeeft dat er een lesuur uitvalt. Nu zit ik hier voor niks.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als ik eenmaal op stage ben is het wel weer leuk. (: Hopelijk gaat de buikpijn zo wel weg.. anders moet ik maar iets eerder naar huis. Dat haal ik in de voorjaarsvakantie wel in.

    Hmm best goed geslapen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don´t even know anymore.


    I'm your little ray of pitch black.

    Enn bruggers verneuken een nog best leuk liedje. Thanks.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    bewegen is moeilijk met een beest op schoot. En het is me eigenlijk nog te vroeg. Maar nu ie er is kan ik m maar net zo goed accepteren. Tis nog moeilijk, maar gelukkig is ie een schatje.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Well, I guess this is the moment where things can't get any worse. Yes, let's blast friendship to hell, lets do this! Lets ruin a worthless life and only think about results, results and results. Whoohoo, at least when I'm doing something, I'm doing it well.

    Mijn lerares is een verschrikkelijk persoon. Kutwijf dat ze is. Echt urgh


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil van die blauwe plek af.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom gaat die buikpijn niet weg? :L


    Caution first, always.

    Ken je dat waarin een villain weg loopt in een film en alles achter hem opblaast? Zo'n gevoel had ik net toen ik voor het laatste weg liep bij mijn practicum chemie. En ik kan je vertellen. Dat is zooo'n goed gevoel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt