• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    He thought he had learned how to not get upset.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij twijfelde over wat hij moest doen en kwam uiteindelijk tot de conclusie dat hij als hij deze nacht door wilde komen toch wel een drankje kon gebruiken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ze genoot van iedere kreun die over Odyns lippen rolde, iedere schreeuw die tot in het oerwoud te horen moest zijn.

    No, they're not having sex. :')

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 12:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pijn stak in haar toen ze weer een puntig voorwerp in haar zij voelde.


    i wanna die with you once or twice.

    Amphibian schreef:
    Ze genoot van iedere kreun die over Odyns lippen rolde, iedere schreeuw die tot in het oerwoud te horen moest zijn.

    No, they're not having sex. :')
    Ik heb echt even te veel lol om die laatste opmerking.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Never had Mario and Joe witness so much carnage. Their forest was decaying.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Misschien hadden ze zijn lichaam wel gewoon op een vuilnishoop vlak buiten de stad gegooid.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn voeten stopten instant met bewegen, terwijl ik met haviksogen de omgeving scande.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En zo begon een nieuw leven voor Sarah.

    "Ik zou zijn verdriet niet moeten dragen," mompelde hij, al wist hij dat hij het toch zou doen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Met een bonkend hart glipte ze de kamer uit en liet Markus met zijn razernij achter.


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Misschien is dat ook wel zo."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Een plagende glimlach speelde om zijn lippen, en het was die glimlach die ik me herinnerde wanneer ik aan hem dacht.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Een plagende glimlach speelde om zijn lippen, en het was die glimlach die ik me herinnerde wanneer ik aan hem dacht.

    Wouw dat is echt een mooie zin zeg...


    i wanna die with you once or twice.

    'Don't do anything stupid.'


    Feel the fire, but do not succumb to it.