• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Of een vraag like that bij ieder eten.

    Laatste regel van een whatsappje aan mn zus


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Op de klok aan de muur zie ik dat het twintig na negen is.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Een sliert Mist wordt bewogen door een soort Wind en onthult zo een figuur, in het Licht van een zon die er niet is.


    Heerlijk vaag, as always

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 16:26 ]


    obsessive rage

    Ze zingt graag over de leuke aspecten van het leven, ondanks dat haar viool juist een duistere toon afgeeft.

    Dit alles terwijl het voor mijn idee echt zeven uur 's avonds was en geen klaarlichte dag.


    26 - 02 - '16

    De irritatie, de frustratie geschreven in zijn armen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De oplossing werd uiteindelijk aangedragen door de radio. Een zwangerschapstest die meteen vertelde hoelang je zwanger was.

    Uit de context klinkt het nog vager dan dat het is :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Omdat we weten dat mensen als jij goede mensen zijn en dat soort mensen, willen we dicht bij ons houden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En iedere beweging maakt hij gespannen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    He turned around to go on and fiddle with the lock on the door, but not before his lips moved into a light smirk, which confirmed the other boy's presumption; these words were just to rile him up, just to get him out of his comfort zone. And to be frank, it was working.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Zijn lichaam dat zo dicht tegen die van mij aan staat voelt alsof die daar hoorde te staan en alsof onze lippen op elkaar horen. Alsof ze voor elkaar gemaakt zijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De zwarte kleur laat zijn ijsblauwe ogen nog beter spreken.

    ‘Writing is the thing that actually makes me happy, because it opens a larger world where color is possible.’


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Maar ik werd helemaal opgeslokt in de zoen met Cedric, niets anders bestond meer op de wereld behalve wij twee.

    ‘Want dit…’ Hij boog zich naar haar toe, proefde nog een keer haar onzekere liefde. ‘… dit is echt.’


    Every villain is a hero in his own mind.