• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Video game elitists zijn zo vreselijk. Get lost.


    Caution first, always.

    Ik kan er echt niet tegen hoe schijnheilig jullie zijn.


    she believed she could & so she did

    Die musical zit nog in mijn kop. Wow <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trut. Je hebt je eigen graf gegraven, nu moet je het niet op mij steken. Achja, als jij me per se ook mee de ondergang in wil sleuren, ik zou zeggen: ga je gang en houd je maar lekker met mij bezig :') Zo interessant ben ik wel. (krul) Of je het zal lukken, is een ander verhaal.


    she believed she could & so she did

    Ehr oke.

    Ik mis je. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms wil ik schreeuwen naar mensen: 'Nou sorry hoor dat dit jaar mijn relatie is gebroken, ik na 1 dag een van mijn kittens terug moest brengen, dat mijn opa kanker heeft en dat ik zelf een emotioneel wrak ben en hier psychologische hulp voor heb!' - maar ik doe het niet... ik doe het niet.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2015 - 0:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ok die film was best lachen en op kunstgeschiedenisgebied redelijk interessant maar ik geloof niet dat star wars ooit mijn ding wordt, ik geloof dat ik daarvoor toch echt een 26-jarige man had moeten zijn en mee had moeten zingen met de titlesong


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh God, ik ben bij het deel van het verhaal uitgekomen dat nog maar half is geschreven en ongeveer net zoveel logica heeft. Dit is ontmoedigend. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet kunnen slapen is kut. ;c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Why did I do that.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Twinkel twinkel kleine slet
    Slaap eens in je eigen bed

    Twinkel
    (cat)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Criostal schreef:
    Twinkel twinkel kleine slet
    Slaap eens in je eigen bed

    Twinkel
    (cat)


    Haha je gaat wel lekker he


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Haha je gaat wel lekker he


    Ja ik denk het ook :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Rooster me van elf tot tien in en zeg me dat het niet meer zoals vroeger is.


    Tijd voor koffie.

    I don't like it when people don't do what they said they would do


    To the stars who listen — and the dreams that are answered