• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

"Ignite, my love. Ignite."

Wiarda schreef:
    Is mijn kamer eindelijk schoon en stofvrij, nies ik nu nog meer dan ik vanochtend deed. :W Ga nou liggen, dwarrelend stof.

Zo herkenbaar. Gister heb ik mijn kamer ook en hele schoonmaakbeurt gegeven. Niezen dat ik deed toen ik klaar was :W

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Square schreef:
    Ahhh, als ik steeds weer minidingen blijf aanpassen komt dit natuurlijk nooit af. :'D Misschien wordt het tijd om het gewoon online te gooien.

Jep. :Y)

OTOFT: Yaaay, happy nu met mijn profiel en username en foto etc. :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

ElfLord schreef:
    (...)

Jep. :Y)

OTOFT: Yaaay, happy nu met mijn profiel en username en foto etc. :3

ElfLord, haha, erg mooi. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

ElfLord, haha, erg mooi. :'D

Danku, danku. _O_

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik moet stoppen met erover te praten voor nu. Het is tijd om zelf een plan te trekken. Laat je niet adviseren door betrokkenen, Wendy.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Do you ever feel the need to ask people if they still want you in their lives, because it feels like you are always bothering them or being a burden? Like, how can you even be happy to see me mom? How can you tell me you won't leave, my friend? I think you're all mistaking me for the person I used to be, but who I'm not anymore. Didn't your parents tell you to stay away from bad influences? I mean, look at me. I'm... Broken.
    Go away idiots. It's better for everyone of you just leave me. Why not? The only things I can give you are pieces of broken things.
    Maybe that's why I want to hurt myself. To prove people how disgusting I am, how ugly, stupid and miserable.

You stupid, worthless attention whore.
    Stop this mind.

Holy fucking shit. Zo koud. D:

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mijn ogen doen pijn... dit is een teken dat ik moet stoppen met achter mijn laptop zitten. Maar ik zou me vervelen zonder laptop dus fuck dat lolol.

Elvenking schreef:
    Mijn ogen doen pijn... dit is een teken dat ik moet stoppen met achter mijn laptop zitten. Maar ik zou me vervelen zonder laptop dus fuck dat lolol.

The struggle is real.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Before you play with fire do think twice
    And if you get burned don't be surprised

26 - 02 - '16

Last Christmas, I gave you my heart
    But the very next day,
    your body rejected the transplant
    and you died

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Well done Lieke. Being mean against another person who is trying to help you. Ten hit points! Wauw, I mist have over a 1000 hit points only received for this month.

So I put my faith in something unknown
    I'm living on such sweet nothing
    But I'm tired of hope with nothing to hold
    I'm living on such sweet nothing

26 - 02 - '16

note to self: van schoonmaakmiddelen krijg je jeuk

en wat doe ik
    ik gebruik schoonmaakmiddelen voor mijn kamer
    omdat ik last heb van huisstofmijt
    is alle huisstofmijt weg
    jeuk ik door mijn allergie voor schoonmaakmiddelen

het is ook nooit goed he

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

I'm done

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

26 - 02 - '16