• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Agumon schreef:
    Yay, het is winter. Maar waar blijft de sneeuw?


    Komt niet dit jaar. Misschien volgend jaar ook niet. We zitten nu aan het einde van de ijstijd. Wij worden steeds warmer en de warmere landen worden kouder (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw tanden zijn echt ongelofelijk glad... :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Probeer één keer overdag te gaan slapen als ik bij je ben en ik ga naar huis. Ik kom niet bij je om je hele dagen te zien slapen omdat je elke avond om 12 uur op bed gaat en de volgende ochtend om 5 uur uit bed moet. Dan kan ik net zo goed thuis zijn, want ik heb toch niks aan je. Ik verwacht echt een teleurstellende week met jou.

    Why the fuck am I feeling anxious?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo'n koppijn


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    YEAH, we hebben weer eigengemaakte snert :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    god u stupid


    i put the fun in funeral

    Klusje voor vandaag; mijn wollen trui scheren. Dat word nog leuk :')

    Waarom smeren mensen mij appleshit aan. Ik ben anti apple mensen, flikker op! (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hopelijk is nu niet ook de kat overreden. Papa denkt van niet, maar dat t door de modder niet goed zichtbaar is. We zullen het later wel van mama horen, denk ik.
    *Alsjeblieft niet* *alsjeblieft niet* *alsjeblieft niet*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorneget schreef:
    Hopelijk is nu niet ook de kat overreden. Papa denkt van niet, maar dat t door de modder niet goed zichtbaar is. We zullen het later wel van mama horen, denk ik.
    *Alsjeblieft niet* *alsjeblieft niet* *alsjeblieft niet*


    Modder??
    Hoop t niet voor je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh. Vandaag hoorde een productief Quizletdagje te zijn, maar nu heeft mam besloten dat mijn kamer een grote beurt nodig heeft. Vandaag. Door mij. UGH.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ugh. Vandaag hoorde een productief Quizletdagje te zijn, maar nu heeft mam besloten dat mijn kamer een grote beurt nodig heeft. Vandaag. Door mij. UGH.


    Alles in je kast/onder je bed/uit het raam smijten en met je laptop op bed gaan zitten, voilà. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dorneget schreef:
    Hopelijk is nu niet ook de kat overreden. Papa denkt van niet, maar dat t door de modder niet goed zichtbaar is. We zullen het later wel van mama horen, denk ik.
    *Alsjeblieft niet* *alsjeblieft niet* *alsjeblieft niet*

    *hug* (K)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dorneget schreef:
    Hopelijk is nu niet ook de kat overreden. Papa denkt van niet, maar dat t door de modder niet goed zichtbaar is. We zullen het later wel van mama horen, denk ik.
    *Alsjeblieft niet* *alsjeblieft niet* *alsjeblieft niet*


    Ik duim voor je Yolanda!


    Queer zijn is gewoon alles