• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij zijn geen vriendinnen meer, kut een eind op kut snol


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik kan geen leuke trui vinden, ugh :C


    26 - 02 - '16

    Zal ik mijn naam veranderen, of niet. En in welke dan.


    Tijd voor koffie.

    Mijn. Bed. Ligt. Zo. Fucking. Heerlijk. I missed this so much...


    I'm your little ray of pitch black.

    And there goes my good mood.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zeg het me dan niet, lol.


    kindness is never a burden.

    Ugh zal ik dit wel of niet doen? Ligt niet aan het product, maar aan het feit dat er niet met Paypal betaald kan worden en alleen met iDeal en ik dus niet weet of het wel gaat aankomen of niet. En zo niet kan er niet zoals bij PayPal, geld terug. Pfff moeilijk dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Subtiel.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    David Gandy is zo knap.

    Nu word op zelfs op Q op het forum overal genegeerd. Wtf mensen, doe ik iets fout ofzo? Say it to my face in stead of just ignoring me like this.

    Trees schreef:
    Nu word op zelfs op Q op het forum overal genegeerd. Wtf mensen, doe ik iets fout ofzo? Say it to my face in stead of just ignoring me like this.


    Same.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    deze koekjes zijn 100% oud en hard en ze smaken vaag bedorven (???? zit dat nou in mijn hoofd of kunnen zelfgebakken koekjes zonder bescherming van buitenlucht gewoon echt bederven?????????) en nu zit ik in tweestrijd want ze zijn echt niet lekker meer maar ik heb verdomme ZO VEEL TIJD in die krengen gestoken en nog geld ook en akjsdaksndjn gadver


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb een week de tijd om na te denken over mijn volgende stap en ik moet mezelf beloven die tijd te nemen. Als ik een fout maak heeft het niet alleen gevolgen voor mij, maar voor iedereen. Hoe krijg ik het voor elkaar deze positie te bemachtigen. Het is triest dat ik al die tijd gelijk had, alweer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik baal ervan dat ik geen woord meer aan mijn verhaal kan schrijven..

    abort mission abort mission

    koekjes kunnen inderdaad niet goed meer zijn en je kan er afschuwelijke buikpijn van krijgen, even een tip aan iedereen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.