• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MORGEN GAAT MIJN BEUGEL ERUIT OH MIJN GOD

    Sorry voor de hoofdletters. En dan cool zijn. Zonder beugel. Hehe.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Trees schreef:
    Nu word op zelfs op Q op het forum overal genegeerd. Wtf mensen, doe ik iets fout ofzo? Say it to my face in stead of just ignoring me like this.

    Ik heb zelf nooit de intentie gehad om je te negeren, en vind het erg vervelend dat je je zo voelt. Hetzelfde geldt voor Silberhaus.
    Just to let you know. <3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb een van de leukste weheartit accounts ooit gevonden, denk ik :')

    Klik >:3


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb nu één aflevering van Jessica Jones gezien en het is geweldig maar ik heb ook het gevoel dat dit iets is waar ik serieus nachtmerries van zou kunnen krijgen, pff. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Please let that be about me and please don't break my heart. Please, please, please.


    kindness is never a burden.

    Waarom wordt ik juist nu ziek. Ik hoop dat ik tegen dinsdag al wat beter ben. ;c


    Ik wil een tuin vol egels

    Mensen die meteen hun abo verwijderen als je een hoofdstuk plaatst waarin je zegt dat je in de vakantie even geen hoofdstukken plaatst. Die lezers ben je liever kwijt dan rijk, denk ik toch.

    Oh help, zo gespannen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Grassi schreef:
    (...)
    Ik heb zelf nooit de intentie gehad om je te negeren, en vind het erg vervelend dat je je zo voelt. Hetzelfde geldt voor Silberhaus.
    Just to let you know. <3



    Thank you <3
    Het zal ook wel niet bewust gebeuren, maar toch voelt het als afgewezen worden op de enige plek waar ik tenminste nog een beetje gewaardeerd word. Werd.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 9:16 ]

    Dat is wat ik nu noem, echt niet vriendelijk van jullie. Maar ik heb toch al gemerkt dat het jullie geen hol kan schelen dat ik gekwetst ben.


    she believed she could & so she did

    Ik wil sneeuw. :c

    TBBT spoiler

    Ik kan nog steeds niet geloven dat Sheldon en Amy het gedaan hebben. Omfg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yeeeeeeeees, LotR Bluray+extended ontvangen wooooh *O*

    Patholoog schreef:
    TBBT spoiler
    Ik kan nog steeds niet geloven dat Sheldon en Amy het gedaan hebben. Omfg.


    Ik geloofde je niet, ging naar youtube en zag het. Oh gosh. Ik ben pas bij seizoen zes, geloof ik, maar dit is zo weird. I'm confused as fuck. |:


    I'm your little ray of pitch black.

    Yay, het is winter. Maar waar blijft de sneeuw?