• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Moet ik nog een lijstje maken van de relaties met de andere bewoners? Misschien wel handig, al heb ik van de meesten geen idee, ook omdat zij niet in andere lijstjes staat en het dus moeilijk opmaken is wat zij van haar vinden. Ik heb nu drie/vier karakters waar ik iets bij kan bedenken, maar daarrna valt het vies tegen.
    Daarbij, iemand voor Fuego?


    Reality's overrated.

    Whittle schreef:
    Moet ik nog een lijstje maken van de relaties met de andere bewoners? Misschien wel handig, al heb ik van de meesten geen idee, ook omdat zij niet in andere lijstjes staat en het dus moeilijk opmaken is wat zij van haar vinden. Ik heb nu drie/vier karakters waar ik iets bij kan bedenken, maar daarrna valt het vies tegen.
    Daarbij, iemand voor Fuego?

    Schrijf dan almaar van die vier karakters, misschien? Daarna kun je nog eventuele relaties bespreken?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Schrijf dan almaar van die vier karakters, misschien? Daarna kun je nog eventuele relaties bespreken?


    Is goed, komt er na mijn post aan.


    Reality's overrated.

    Jess Rae Adams: Er zijn aspecten aan Jess die ze mag (zoals haar liefde voor muziek en het gekleurde haar), maar ze kan haar ook een beetje te vrolijk vinden, dit is iets wat voornamelijk bij haarzelf licht.
    Nova Romana Montgormery:
    Cameron Razia Santiago:
    Juliette Rose Bradshaw:
    Anya Marlen Petrova: Ze hebben eeuwige ruzie en zijn constant bezig elkaar dwars te zitten, dit terwijl Fuego eigenlijk gevoelens voor haar heeft.
    Maxime "Max" Alycante:
    Elle Gabi Mack:
    Lillith "Lily" June Fitz:
    Samuel Alessandro Diaz:
    Aiden Matthew Quinn: Fuego respecteert Aiden. Hij is net als zij gay, al heeft hij er nog een extra staartje aanhangen. Eigenlijk vind ze het alleen maar prachtig om te zien hoe Aiden Adore word en support dit ook.
    Legend Nixon: Haar favoriete dealer. Ze stoort zich niet aan zijn mysterie, ze vind het eigenlijk wel prettig, iemand die ook niet alles direct op tafel gooit.
    Christopher Wellington:
    Alexander "Alex" Hernandez: Alex vind ze redelijk zij houd van voetbal en hij is een voetballer, daarbij komt hij net als zij uit Zuid-Amerika, hun beiden slechte Engels zou een gesprek opzich al lastig maken. Ze kan hem ook vrij irritant vinden.
    Emerson Fitzgerald:
    Ezra Damian Fitz:


    Reality's overrated.

    Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Happy New Year!

    Happy New year nog voor iedereen! (flower)


    Faith is everything.

    YoungGod schreef:
    Jess Rae Adams~ Alexandro zal haar zeker mogen, hij houdt namelijk van spontaniteit.
    Nova Romana Montgormery~ Ze is zeker interessant, en Alex zal vaak genoeg proberen om een gesprek met haar aan te knopen wanneer hij haar tegenkomt op de gang.
    Cameron Razia Santiago~ Een interessante, en mooie, dame, dat is Cameron zeker. Een flirterig opmerking zit er zeker wel in, alleen weet ik niet in hoeverre.
    Juliette Rose Bradshaw~ Alexandro zal zeker blij zijn om het feit dat zijn buurvrouw een Braziliaanse is, aangezien hij dan desnoods nog wat in het Portugees tegen haar kan zeggen(als ze dat spreekt?).
    Anya Marlen Petrova~ Alex zal al snel doorhebben dat hij niet met haar moet flirten, en zal het dan ook maar voor zijn veiligheid niet gaan proberen.
    Neves-Noïva Mieczysawa Francisca Ela San Martín~ Alex zal al snel doorhebben dat hij niet met haar moet flirten, en zal het dan ook maar voor zijn veiligheid niet gaan proberen.
    Maxime "Max" Alycante~ Ze lijkt een erg aardig en spontaan meisje, iets wat Alex zeker zal waarderen. Ook weet ze hoe het is om iemand om wie je geeft te verliezen, net zoals bij hem het geval is.
    Elle Gabi Mack~ Ondanks zijn minder goede Engels heeft Alex het erg snel door als iemand fake doet. Daarom zal hij ook wat terughoudender zijn bij haar, maar zal nog altijd gewoon tegen haar praten.
    Lillith "Lily" June Fitz~ Wat weinig info.
    Samuel Alessandro Diaz~ Ik denk dat deze twee het goed zouden kunnen vinden. Misschien samen naar de voetbal kijken?
    Aiden Matthew Quinn~ Alex heeft geen idee wat hij van hem, of haar, moet vinden. Natuurlijk zal hij gewoon tegen hem praten zoals tegen elke andere persoon, maar met Adore zal hij toch niet zo snel gaan flirten.
    Legend Nixon~ Ik weet niet of het feit dat de man zo mysterieus is hem juist bang of nieuwsgierig zou maken, maar zolang hij vriendelijk is maakt het hem weinig uit.
    Christopher Wellington ~ Ik denk dat er zeker een vriendschap in zit bij deze twee aangezien hun karakter best op elkaar lijkt.
    Emerson Fitzgerald~ Deze man verdient respect. Hoe hij op zo'n jonge leeftijd zijn kind zo goed op kan voeden vindt Alex gewoonweg geweldig. Hij zal hem dan ook zeker respecteren en natuurlijk vindt hij de jonge Haven een echte schat.
    Ezra Damian Fitz~ Te weinig info.

    Dit is het denk ik. Zeg maar als je het er niet mee eens bent of nog toevoegingen hebt.


    Ik zal deze nog maar eens naar boven halen om te zien of iedereen het ermee eens is.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Iemand voor Samuel?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Iemand voor Samuel?

    Ik denk dat Alexandro het wel goed met hem zal kunnen vinden?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Ik denk dat Alexandro het wel goed met hem zal kunnen vinden?


    Sure :3 Is Alexandro vrij? Samuel is namelijk in de garage gaan werken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Sure :3 Is Alexandro vrij? Samuel is namelijk in de garage gaan werken ^^

    Ja, Alex werkt even niet meer. Ah oké, dan komen ze elkaar later misschien eens tegen?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Ja, Alex werkt even niet meer. Ah oké, dan komen ze elkaar later misschien eens tegen?


    Is goed c: Post jij eerst?

    Edit

    Ik ga gaan slapen, maar kan morgen reageren c:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 20:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Is goed c: Post jij eerst?

    Edit

    Ik ga gaan slapen, maar kan morgen reageren c:

    Ik ga ook morgen pas reageren, maar dan zal ik wel eerst posten hoor, tenzij jij wilt.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Heeft iedereen eigenlijk nog een beetje zin in deze rpg?


    I promise you I will learn from my mistakes.