• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik ga straks nog een post voor Legend schrijven. Misschien dat hij met iemand rondhangt of zo?


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    Ik ga straks nog een post voor Legend schrijven. Misschien dat hij met iemand rondhangt of zo?


    Misschien met Julie? Of moet de vriendschap eerst nog groeien? c:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Misschien met Julie? Of moet de vriendschap eerst nog groeien? c:


    Er kan wel een vriendschap zijn hoor. c: Waar zat je aan te denken? Ben nu aan het typen namelijk. Het kan gewoon zijn dat ze even langskomt bij hem omdat ze gisteren zijn post of zo heeft gekregen, iets zéér simpels. c: Of andersom natuurlijk. Dat is misschien makkelijker, haha.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 19:33 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Er kan wel een vriendschap zijn hoor. c: Waar zat je aan te denken? Ben nu aan het typen namelijk. Het kan gewoon zijn dat ze even langskomt bij hem omdat ze gisteren zijn post of zo heeft gekregen, iets zéér simpels. c: Of andersom natuurlijk. Dat is misschien makkelijker, haha.


    Haha ja lijkt me wel wat. Iets met de post ofzo. Is vaak ook makkelijker om met iets simpelers te beginnen c:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Haha ja lijkt me wel wat. Iets met de post ofzo. Is vaak ook makkelijker om met iets simpelers te beginnen c:


    Daarom. c: Nou, ik heb hem gepost!


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Daarom. c: Nou, ik heb hem gepost!


    Ik zal gelijk een antwoord gaan schrijven, kan alleen even duren want schrijf m op mn tab c: en Legend heeft leuke huisdieren! c:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ik zal gelijk een antwoord gaan schrijven, kan alleen even duren want schrijf m op mn tab c: en Legend heeft leuke huisdieren! c:


    Dat vind ik nou ook, haha. ;D

    Ik zit nu een beetje in dubio. Ik heb nu echt tijd, dus wil eigenlijk op beide antwoorden... maar ik vind het ook asociaal, aangezien anderen nog helemaal niets gepost hebben. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Dat vind ik nou ook, haha. ;D

    Ik zit nu een beetje in dubio. Ik heb nu echt tijd, dus wil eigenlijk op beide antwoorden... maar ik vind het ook asociaal, aangezien anderen nog helemaal niets gepost hebben. x:


    Haha dat vind ik ook moeilijk soms.. Maar ik denk niet dat het echt heel veel uitmaakt als je met Emerson en Legend antwoord, toch? x:


    Faith is everything.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Dat vind ik nou ook, haha. ;D

    Ik zit nu een beetje in dubio. Ik heb nu echt tijd, dus wil eigenlijk op beide antwoorden... maar ik vind het ook asociaal, aangezien anderen nog helemaal niets gepost hebben. x:

    Als je wilt schrijven mag dat altijd hoor! Er is geen regel daarvoor ofzo en de anderen zullen het volgens mij niet erg vinden ;D


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik kijk nu film, maar ik beloof morgen te posten :x


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oké, thanks. c: Dan ga ik nu schrijven voor de twee mannen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ze staan er. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    Ze staan er. c:


    Legend en Juliette gaan echt hele goede vrienden worden denk ik zo c: alleen komt mijn post morgenochtend.. Ik heb een begin gemaakt maar op een telefoon schrijft het niet zo makkelijk.. x:


    Faith is everything.

    Iemand die Christopher of Maxime willen ontmoeten? Ik ga nu een post maken voor ze, dus kijk maar of je erop wilt reageren! (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Beaufort is nu Raccoons ! :3

    Oh iemand die ik in mijn post kan verwerken?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH