• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Haha oke, ik heb de Chelsea gate wel even gevolgd toen met Eva Carneiro, en natuurlijk met Mourinho's ontslag.. Toen heb ik me kostelijk vermaakt, sorry :x

    Hahahaha ben benieuwd, weet zeker dat ze het goed gaan vinden, vooral omdat ze beide uit dezelfde streek in Brazilië komen c: Ja, komt goed. Juliette is in ieder geval blij met haar buren aan beide kanten :3

    Maakt niet uit, ik ben eigenlijk echt heel blij met Mourinho zijn ontslag, ik vind het alleen stom dat Hazard en Costa nu zo'n haat krijgen van de fans.

    Haha, Juliette zit inderdaad wel goed daar, denk ik.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Maakt niet uit, ik ben eigenlijk echt heel blij met Mourinho zijn ontslag, ik vind het alleen stom dat Hazard en Costa nu zo'n haat krijgen van de fans.

    Haha, Juliette zit inderdaad wel goed daar, denk ik.


    Ik heb echt een hekel aan Mourinho, zeker sinds zijn periode bij Real.. Ah, Hazard en Costa worden zeker als schuldigen aangewezen?

    Weet ik wel zeker :3


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ik heb echt een hekel aan Mourinho, zeker sinds zijn periode bij Real.. Ah, Hazard en Costa worden zeker als schuldigen aangewezen?

    Weet ik wel zeker :3

    Ik ook, zeker hoe hij de jeugd, waaronder Oscar, behandelde en dat hij De Bruyne heeft laten gaan. En ja, ook nog wat anderen maar voornamelijk zij twee zijn 'de schukdigen', maar ik zou in hun plaats ook zo hebben gedaan.

    Dat wordt nog leuk! :Y)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Ik ook, zeker hoe hij de jeugd, waaronder Oscar, behandelde en dat hij De Bruyne heeft laten gaan. En ja, ook nog wat anderen maar voornamelijk zij twee zijn 'de schukdigen', maar ik zou in hun plaats ook zo hebben gedaan.

    Dat wordt nog leuk! :Y)


    Qua koopbeleid vind ik hem net lijken op LvG, alles kopen en alles overal stallen.. Vind ik niks :/ mijn haat jegens hem werd pas groot toen hij met Real tegen Barcelona speelde, en hij zijn vingers in de ogen van Tito Vilanova prikte :/
    Ach weet je.. Er moeten altijd schuldigen zijn, maar qua Hazard ben ik het er niet mee eens.. Costa weer wel, geen goeie herinneringen toen hij met Atletico tegen Barcelona speelde :P

    Zeker! Komt helemaal in orde:Y)


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Qua koopbeleid vind ik hem net lijken op LvG, alles kopen en alles overal stallen.. Vind ik niks :/ mijn haat jegens hem werd pas groot toen hij met Real tegen Barcelona speelde, en hij zijn vingers in de ogen van Tito Vilanova prikte :/
    Ach weet je.. Er moeten altijd schuldigen zijn, maar qua Hazard ben ik het er niet mee eens.. Costa weer wel, geen goeie herinneringen toen hij met Atletico tegen Barcelona speelde :P

    Zeker! Komt helemaal in orde:Y)

    Ik vind zijn koopbeleid ook maar niks :/ Awtch, dat heb ik precies gemist denk ik.
    Hazard is daar om te voetballen, niet om de trainer weg te werken. En Costa, ergens snap ik het wel, hij en Mourinho hadden ook niet echt de beste relatie.
    We zijn het hele praattopic aan het vol spammen, hahaha


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Ik vind zijn koopbeleid ook maar niks :/ Awtch, dat heb ik precies gemist denk ik.
    Hazard is daar om te voetballen, niet om de trainer weg te werken. En Costa, ergens snap ik het wel, hij en Mourinho hadden ook niet echt de beste relatie.
    We zijn het hele praattopic aan het vol spammen, hahaha


    Dat was in een Supercopa wedstrijd tegen Barcelona, geloof in 2011. Wedstrijd begon om 10 of 11 uur, was pas afgelopen na enen, eerst gingen de spelers met elkaar op de vuist, en daarna dat geintje van Mourinho :/
    Iedereen is er om te voetballen, maar wat Costa betreft twijfel ik daar nogal eens aan. Bjj hem denk ik echt dat het zijn schuld is een beetje, hij was bij de trainer en fans van Atletico Madrid ook niet echt geliefd :)

    Haha oeps.. Sorry! :')


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Dat was in een Supercopa wedstrijd tegen Barcelona, geloof in 2011. Wedstrijd begon om 10 of 11 uur, was pas afgelopen na enen, eerst gingen de spelers met elkaar op de vuist, en daarna dat geintje van Mourinho :/
    Iedereen is er om te voetballen, maar wat Costa betreft twijfel ik daar nogal eens aan. Bjj hem denk ik echt dat het zijn schuld is een beetje, hij was bij de trainer en fans van Atletico Madrid ook niet echt geliefd :)

    Haha oeps.. Sorry! :')

    Wat een leuk geintje... Not :/
    Hmm, Costa is de laatste tijd inderdaad wat minder, ook al heeft jij zaterdag wel 2 keer gescoord, maarja, hij heeft zijn gloriejaren ook al gekend hé.
    En maakt niet uit hoor, dan praten ze maar gezellig mee :')


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Wat een leuk geintje... Not :/
    Hmm, Costa is de laatste tijd inderdaad wat minder, ook al heeft jij zaterdag wel 2 keer gescoord, maarja, hij heeft zijn gloriejaren ook al gekend hé.
    En maakt niet uit hoor, dan praten ze maar gezellig mee :')


    Nee vond ik ook niet echt.. Maar ja.. Ik ken Mourinho niet anders..
    Daar heb je gelijk in.. Maar toen hij nog bij Atletico zat, werd hij op t laatste ook wel heel erg hoor.. Ik heb t niet zo op dat soort spelers :/

    Haha ja.. Goed idee :3


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Nee vond ik ook niet echt.. Maar ja.. Ik ken Mourinho niet anders..
    Daar heb je gelijk in.. Maar toen hij nog bij Atletico zat, werd hij op t laatste ook wel heel erg hoor.. Ik heb t niet zo op dat soort spelers :/

    Haha ja.. Goed idee :3

    Ik heb Mourinho zijn carrière nooit echt gevolgd, maar hij heeft wel een heleboel titels op zijn naam staan, toch nog 1 goed ding aan die man.
    Ach, grote mond en veel tralala maar weinig voetbal. Ik heb het eerder op spelers zoals Oscar en Courtois, die gaan voor het voetbal.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Ik heb Mourinho zijn carrière nooit echt gevolgd, maar hij heeft wel een heleboel titels op zijn naam staan, toch nog 1 goed ding aan die man.
    Ach, grote mond en veel tralala maar weinig voetbal. Ik heb het eerder op spelers zoals Oscar en Courtois, die gaan voor het voetbal.


    Ik ook niet zozeer.. Tot zijn tijd bij Real.. Dat is zeker waar, maar nog mag ik m niet.. Doe mij Guardiola of Enrique maar.. Of Vilanova, als hij nog geleefd had..
    Het is een acteur, met inderdaad een hoop poeha..
    Thibaut en Oscar! I like them both :) Courtois vind ik op het moment echt een van de betere keepers die de voetballer nu heeft.


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ik ook niet zozeer.. Tot zijn tijd bij Real.. Dat is zeker waar, maar nog mag ik m niet.. Doe mij Guardiola of Enrique maar.. Of Vilanova, als hij nog geleefd had..
    Het is een acteur, met inderdaad een hoop poeha..
    Thibaut en Oscar! I like them both :) Courtois vind ik op het moment echt een van de betere keepers die de voetballer nu heeft.

    Guus Herinck vind ikzelf een heel goede vervanger eigenlijk, op Wenger, van Arsenal, heb ik het ook niet echt maar ik heb het sowieso niet op Arsenal.
    Inderdaad. En Courtois is inderdaad echt een goede keeper, ik ken maar weinig keepers die zo zijn. En Oscar is gewoon geweldig, dat kan niemand ontkennen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Guus Herinck vind ikzelf een heel goede vervanger eigenlijk, op Wenger, van Arsenal, heb ik het ook niet echt maar ik heb het sowieso niet op Arsenal.
    Inderdaad. En Courtois is inderdaad echt een goede keeper, ik ken maar weinig keepers die zo zijn. En Oscar is gewoon geweldig, dat kan niemand ontkennen.


    Dat is wel waar.. Guus is opzich wel een goede trainer, mits bij de juiste club natuurlijk :) want zoals de KNVB m behandeld heeft.. Shame on them. Arsenal ben ik ook geen fan van.. Barcelona hakt ze mooi in de pan in de CL :3

    Valdes vond ik ook een geweldige keeper, en Casillas natuurlijk ook.. Er zijn inderdaad maar weinig echt goede keepers op t moment. Oscar is geweldig.. Maar voor mij blijft Messi het meest geweldig natuurlijk :P


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Dat is wel waar.. Guus is opzich wel een goede trainer, mits bij de juiste club natuurlijk :) want zoals de KNVB m behandeld heeft.. Shame on them. Arsenal ben ik ook geen fan van.. Barcelona hakt ze mooi in de pan in de CL :3

    Valdes vond ik ook een geweldige keeper, en Casillas natuurlijk ook.. Er zijn inderdaad maar weinig echt goede keepers op t moment. Oscar is geweldig.. Maar voor mij blijft Messi het meest geweldig natuurlijk :P

    Dat is waar, maar sowieso al beter dan Mourinho. That's the spirit girl!

    Die twee zijn inderdaad erg goede keepers! Ben nog steeds boos op Petr Cech, de overloper. Messi is inderdaad ook heel goed ja!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    Jess Rae Adams~ Alexandro zal haar zeker mogen, hij houdt namelijk van spontaniteit.
    Nova Romana Montgormery~ Ze is zeker interessant, en Alex zal vaak genoeg proberen om een gesprek met haar aan te knopen wanneer hij haar tegenkomt op de gang.
    Cameron Razia Santiago~ Een interessante, en mooie, dame, dat is Cameron zeker. Een flirterig opmerking zit er zeker wel in, alleen weet ik niet in hoeverre.
    Juliette Rose Bradshaw~ Alexandro zal zeker blij zijn om het feit dat zijn buurvrouw een Braziliaanse is, aangezien hij dan desnoods nog wat in het Portugees tegen haar kan zeggen(als ze dat spreekt?).
    Anya Marlen Petrova~ Alex zal al snel doorhebben dat hij niet met haar moet flirten, en zal het dan ook maar voor zijn veiligheid niet gaan proberen.
    Neves-Noïva Mieczysawa Francisca Ela San Martín~ Alex zal al snel doorhebben dat hij niet met haar moet flirten, en zal het dan ook maar voor zijn veiligheid niet gaan proberen.
    Maxime "Max" Alycante~ Ze lijkt een erg aardig en spontaan meisje, iets wat Alex zeker zal waarderen. Ook weet ze hoe het is om iemand om wie je geeft te verliezen, net zoals bij hem het geval is.
    Elle Gabi Mack~ Ondanks zijn minder goede Engels heeft Alex het erg snel door als iemand fake doet. Daarom zal hij ook wat terughoudender zijn bij haar, maar zal nog altijd gewoon tegen haar praten.
    Lillith "Lily" June Fitz~ Wat weinig info.
    Samuel Alessandro Diaz~ Ik denk dat deze twee het goed zouden kunnen vinden. Misschien samen naar de voetbal kijken?
    Aiden Matthew Quinn~ Alex heeft geen idee wat hij van hem, of haar, moet vinden. Natuurlijk zal hij gewoon tegen hem praten zoals tegen elke andere persoon, maar met Adore zal hij toch niet zo snel gaan flirten.
    Legend Nixon~ Ik weet niet of het feit dat de man zo mysterieus is hem juist bang of nieuwsgierig zou maken, maar zolang hij vriendelijk is maakt het hem weinig uit.
    Christopher Wellington ~ Ik denk dat er zeker een vriendschap in zit bij deze twee aangezien hun karakter best op elkaar lijkt.
    Emerson Fitzgerald~ Deze man verdient respect. Hoe hij op zo'n jonge leeftijd zijn kind zo goed op kan voeden vindt Alex gewoonweg geweldig. Hij zal hem dan ook zeker respecteren en natuurlijk vindt hij de jonge Haven een echte schat.
    Ezra Damian Fitz~ Te weinig info.

    Dit is het denk ik. Zeg maar als je het er niet mee eens bent of nog toevoegingen hebt.


    Ik zal deze maar even naar boven halen met al ons gepraat ;)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar sowieso al beter dan Mourinho. That's the spirit girl!

    Die twee zijn inderdaad erg goede keepers! Ben nog steeds boos op Petr Cech, de overloper. Messi is inderdaad ook heel goed ja!


    Cech is een overloper.. Maar dat hij weg is gegaan kwam ook omdat Thibaut weer terugkwam van zijn verhuurperiode aan Atletico Madrid.. En hij wist zelf ook dat hij onder Mourinho, en met Thibaut minder speeltijd zou gaan krijgen..

    Haha ja we spammen het forum helemaal vol.. Maar overgaan naar gastenboek? :P


    Faith is everything.