• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Raccoon schreef:
    Beaufort is nu Raccoons ! :3

    Oh iemand die ik in mijn post kan verwerken?


    Elle staat nu op de gang?

    MrsMessi, ik ga vandaag nog proberen te antwoorden. Ik ben het niet vergeten!


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    MrsMessi, ik ga vandaag nog proberen te antwoorden. Ik ben het niet vergeten!


    Neem je tijd! Is immers kerstavond he vandaag!


    Faith is everything.

    Morgen zal ik eindelijk tijd hebben om te reageren, alvast voor iedereen fijne kerstdagen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fijn kerst nog. Mijn post komt er zo aan, als er niks tussen komt.


    Reality's overrated.

    Bij nader inzien weet ik niet wanneer er een post komt. Ik was bijna klaar, maar toen heeft ook mijn reservelaptop zijn laatste adem uitgeblazen nadat ik er per ongeluk thee overheen gooide. Ik ben mijn post dus kwijt. Morgen ga ik naar Esmee en ik zal op haar laptop vast wel opnieuw kunnen beginnen. Sorry voor de vertraging.


    Reality's overrated.

    Ik vier vandaag nog kerst, dus ik kan morgen pas reageren :/.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zal morgen reageren met Jess. De reden dat ik nog niet met Alex heb gereageerd is omdat ik niet echt tevreden ben met hem en ik ga dus morgen ook een nieuw personage maken i.p.v Alex.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Oke, de nieuwe Alex is af. Ik ga deze namiddag kijken voor relaties :3


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Jess Rae Adams~ Alexandro zal haar zeker mogen, hij houdt namelijk van spontaniteit.
    Nova Romana Montgormery~ Ze is zeker interessant, en Alex zal vaak genoeg proberen om een gesprek met haar aan te knopen wanneer hij haar tegenkomt op de gang.
    Cameron Razia Santiago~ Een interessante, en mooie, dame, dat is Cameron zeker. Een flirterig opmerking zit er zeker wel in, alleen weet ik niet in hoeverre.
    Juliette Rose Bradshaw~ Alexandro zal zeker blij zijn om het feit dat zijn buurvrouw een Braziliaanse is, aangezien hij dan desnoods nog wat in het Portugees tegen haar kan zeggen(als ze dat spreekt?).
    Anya Marlen Petrova~ Alex zal al snel doorhebben dat hij niet met haar moet flirten, en zal het dan ook maar voor zijn veiligheid niet gaan proberen.
    Neves-Noïva Mieczysawa Francisca Ela San Martín~ Alex zal al snel doorhebben dat hij niet met haar moet flirten, en zal het dan ook maar voor zijn veiligheid niet gaan proberen.
    Maxime "Max" Alycante~ Ze lijkt een erg aardig en spontaan meisje, iets wat Alex zeker zal waarderen. Ook weet ze hoe het is om iemand om wie je geeft te verliezen, net zoals bij hem het geval is.
    Elle Gabi Mack~ Ondanks zijn minder goede Engels heeft Alex het erg snel door als iemand fake doet. Daarom zal hij ook wat terughoudender zijn bij haar, maar zal nog altijd gewoon tegen haar praten.
    Lillith "Lily" June Fitz~ Wat weinig info.
    Samuel Alessandro Diaz~ Ik denk dat deze twee het goed zouden kunnen vinden. Misschien samen naar de voetbal kijken?
    Aiden Matthew Quinn~ Alex heeft geen idee wat hij van hem, of haar, moet vinden. Natuurlijk zal hij gewoon tegen hem praten zoals tegen elke andere persoon, maar met Adore zal hij toch niet zo snel gaan flirten.
    Legend Nixon~ Ik weet niet of het feit dat de man zo mysterieus is hem juist bang of nieuwsgierig zou maken, maar zolang hij vriendelijk is maakt het hem weinig uit.
    Christopher Wellington ~ Ik denk dat er zeker een vriendschap in zit bij deze twee aangezien hun karakter best op elkaar lijkt.
    Emerson Fitzgerald~ Deze man verdient respect. Hoe hij op zo'n jonge leeftijd zijn kind zo goed op kan voeden vindt Alex gewoonweg geweldig. Hij zal hem dan ook zeker respecteren en natuurlijk vindt hij de jonge Haven een echte schat.
    Ezra Damian Fitz~ Te weinig info.

    Dit is het denk ik. Zeg maar als je het er niet mee eens bent of nog toevoegingen hebt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 14:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Oh sweet lord, Oscar!:9~ En ik mag Alexandro wel :3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 19:30 ]


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Oh sweet lord, Oscar!:9~ En ik mag Alexandro wel :3

    Oh my God, zoveel mensen die Oscar kennen. It's like heaven! En ik denk dat Alexandro en Juliette het wel goed kunnen vinden.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Oh my God, zoveel mensen die Oscar kennen. It's like heaven! En ik denk dat Alexandro en Juliette het wel goed kunnen vinden.


    Eh.. Duh, natuurlijk ken ik Oscar! Ik support voornamelijk Barca en Spanje maar soms zie ik wel stukjes van andere clubs/landen c:

    Denk ik ook wel ja. Alleen spreekt Juliette niet vlekkeloos Portugees x)


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Eh.. Duh, natuurlijk ken ik Oscar! Ik support voornamelijk Barca en Spanje maar soms zie ik wel stukjes van andere clubs/landen c:

    Denk ik ook wel ja. Alleen spreekt Juliette niet vlekkeloos Portugees x)

    Haha, ikzelf support voornamelijk voor Chelsea en de rode duivels, maar mijn broers kijken vaak genoeg naar andere divisies.

    Haha, Alex spreekt ook geen vlekkeloos Engels, maar net genoeg om flirterig opmerkingen te kunnen maken ;)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Haha, ikzelf support voornamelijk voor Chelsea en de rode duivels, maar mijn broers kijken vaak genoeg naar andere divisies.

    Haha, Alex spreekt ook geen vlekkeloos Engels, maar net genoeg om flirterig opmerkingen te kunnen maken ;)


    Haha oke, ik heb de Chelsea gate wel even gevolgd toen met Eva Carneiro, en natuurlijk met Mourinho's ontslag.. Toen heb ik me kostelijk vermaakt, sorry :x

    Hahahaha ben benieuwd, weet zeker dat ze het goed gaan vinden, vooral omdat ze beide uit dezelfde streek in Brazilië komen c: Ja, komt goed. Juliette is in ieder geval blij met haar buren aan beide kanten :3


    Faith is everything.