• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het aan mij lag. :W Hoe is het plots paasvakantie? :'D


    Inderdaad! Veel te snel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SmaII schreef:
    morgen ga ik mijn rapport halen van de examens, stressed asf.


    Oh god, waar is de tijd van paasexamens. D;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Inderdaad! Veel te snel!


    Ik heb echt het gevoel dat ik dit semester nog niet van het studentenleven heb kunnen genieten. En de examens gaan er ook zo snel zijn. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oh god, waar is de tijd van paasexamens. D;


    waren die goed dan? hahaa. waarschijnlijk wel ^^


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    (...)

    waren die goed dan? hahaa. waarschijnlijk wel ^^


    Die waren vooral makkelijk, haha. Zo weinig leerstof. 8D
    En goed ook wel ja. Alleszins beter dan nu :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik heb echt het gevoel dat ik dit semester nog niet van het studentenleven heb kunnen genieten. En de examens gaan er ook zo snel zijn. :c



    Ik heb precies hetzelfde gevoel. En de paasvakantie is eerder een preblok dan echte vakantie.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 22:22 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Die waren vooral makkelijk, haha. Zo weinig leerstof. 8D
    En goed ook wel ja. Alleszins beter dan nu :')


    jaaaa. super kort trimester, de examens waren echt simpel ;D


    Heaven is a place that we all have

    Hebben jullie soms module/tussentijdse examens ofzo? Ik ken echt totaal geen studenten die in de paasvakantie leren voor de examens in juni, haha. De meeste die ik ken gaan dan op vakantie ofzo. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kylo schreef:
    Hebben jullie soms module/tussentijdse examens ofzo? Ik ken echt totaal geen studenten die in de paasvakantie leren voor de examens in juni, haha. De meeste die ik ken gaan dan op vakantie ofzo. ;p


    Nope. Al heb ik wel drie testen doorheen het jaar, maar dat zijn geen examens ofzo.
    Iedereen die ik ken leert tijdens de paasvakantie. :p Is ook wel nodig want we hebben geen echte blok meer. x)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Inderdaad, wat Ledecky zegt: iedereen die ik ken leert tijdens de Paasvakantie, inclusief ikzelf. Al moet ik toegeven dat ik tijdens de Paasvakantie ook de tijd neem om eens een dagje weg te gaan, maar hoofdzakelijk leer ik dan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn examens zijn gedaaaaaan!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik ben een hele dag niet thuis geweest, dus ik ga nu nog wat waarschijnlijkheidsleer en statistiek leren. ;D Het tofste vak dat we hebben (geen sarcasme). *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kleine bump, aangezien de examens nu wel dichterbij komen.
    Hoe staan jullie ervoor? En wanneer is jullie eerste examen? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jaa, omg, het is nog twee weken tot dat blok!
    Ik ben redelijk bezig nu.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben het nu al beu, oepsie. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.