• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Histoire schreef:
    Dat klinkt echt niet leuk, ik vind 20% hoger te moeten scoren wel wat veel eigenlijk... Dan heb ik liever gewoon giscorrectie, bij ons gaat er zelf niet eens een volledig punt af als je mist, een halve... soms zelfs maar 0,25... Geef mij dan maar met giscorrectie. De kans dat je punten behaalt door 4 keer te gokken tussen 2 of 3 mogelijkheden is veel groter dat je er 4x volledig naast zou schieten..., en dan pas - 1 zou hebben.

    Bij ons is alles altijd in essay - vorm. Teksten schrijven over bepaalde onderwerpen en fenomenen dus. Dat is ook wel lastig want als zo'n vraag op 8 punten staat, zullen je ze voor een tekst uit principe nooit het maximum toekennen. Bij juist - fout vragen heb je niet van die "spookpunten'' die je toch nooit behalen kan, en kun je hoger scoren. Dat is dan weer een voordeel aan meerkeuze.


    Jap, het is echt een stom systeem. D:
    Dat heb ik dan weer niet. Geen essays voor mij - gelukkig. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heeft er iemand de KU Leuven confession gezien van die hond die iemands cursus had opgegeten? I'm done. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Heeft er iemand de KU Leuven confession gezien van die hond die iemands cursus had opgegeten? I'm done. :W

    Wedden dat die persoon zijn cursus zelf heeft verscheurd om die foto te maken?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    (...)
    Wedden dat die persoon zijn cursus zelf heeft verscheurd om die foto te maken?


    Zou kunnen. :')

    Oké, nu ben ik het echt beu. Ik weet 200% zeker dat het morgen een fiasco wordt, want ik kan amper programmeren. Ik zou beter gaan leren voor vrijdag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha, die confession van star trek en de prof van statistiek. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Haha, die confession van star trek en de prof van statistiek. :')


    Welke pagina was het? :p

    Nog eentje. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Welke pagina was het? :p

    Nog eentje. *O*


    Van KULeuven. ^^

    En ik voel me nu precies Frodo op de dagen voor hij de berg bereikte. Als er een hobbit komt binnenkort om mij mentaal te dragen, dan ga ik het niet halen. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Van KULeuven. ^^

    En ik voel me nu precies Frodo op de dagen voor hij de berg bereikte. Als er een hobbit komt binnenkort om mij mentaal te dragen, dan ga ik het niet halen. ^^


    Ik heb de boeken nooit gelezen/films nooit gezien. (Ik weet het, het is erg). :')

    Over iets meer dan 24u is het eindelijk gedaan. Omg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hebben jullie tot vrijdag examen? D:
    Succes *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Inhuman schreef:
    Hebben jullie tot vrijdag examen? D:
    Succes *O*


    Jep, maar ik had dinsdag al gedaan kunnen hebben. Morgen is het een herexamen, want in oktober was ik er niet door (ik had 8), dus morgen moet ik een 12 halen. Dat was een vak dat na drie weken wegviel en daarom hadden we in oktober al examen daarvan. ^^
    Maar ja, we zijn met rond de 200 die er morgen opnieuw gaan zitten. Ze hebben speciaal nog eens de grootste aula van Gent gereserveerd omdat we met zoveel zijn. :Y)

    Bedankt. c:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 15:58 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aangezien het bijna paasvakantie is, zal ik dit topic maar eens even omhoog schoppen. :')
    Veel succes gewenst aan alle studentjes de komende twee weken (en daarna natuurlijk ook, haha)!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jaaa, oooh, het lijkt alsof het semester nog maar net begonnen is! :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Euj, ik kijk er al naar uit not
    Veel succes allemaal ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Patholoog schreef:
    Jaaa, oooh, het lijkt alsof het semester nog maar net begonnen is! :O


    Ik dacht dat het aan mij lag. :W Hoe is het plots paasvakantie? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    morgen ga ik mijn rapport halen van de examens, stressed asf.


    Heaven is a place that we all have