• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Criostal schreef:
    @ Melissa, ik studeer grafische vormgeving :]


    Oh cool. ^^

    Tiva schreef:
    (...)

    Ohohoh, wat stond er? Ik heb in mijn miserabel klein cursusje chemie (toch zeker als je het met dat van op de unif vergelijkt :')) eens iets in de trant van "ik bevint" gevonden. :')


    'Dat atoom word omringd door...' x)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    serein schreef:
    Ik weet niet echt of dit in dit topic hoort, maar ik vraag het toch maar even. Studeert iemand van jullie hier criminologie of psychologie aan de universiteit?


    Ik ken wel iemand. ^^ Lost_Girl studeert psychologie aan de UGent. (:


    Therizinosaurus schreef:
    Mag ik een soort van meedoen? Ik ben dan wel geen Belgische student, maar moet deze vakantie wel leren, omdat we twee weken na de vakantie school examen weken hebben.....


    Van mij wel. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @Ledecky
    Dankje, want ik moet volgend jaar mijn keuze maken en ik twijfel nog tussen deze twee opleidingen.


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    @Ledecky
    Dankje, want ik moet volgend jaar mijn keuze maken en ik twijfel nog tussen deze twee opleidingen.


    Zeker naar de infodagen gaan dan! En de openlessen zijn ook een aanrader, als ze dat hebben voor die richtingen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Raad eens wie er een stageopleiding heeft in Londen?
    (dance)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2015 - 19:36 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ledecky schreef:
    (...)

    Zeker naar de infodagen gaan dan! En de openlessen zijn ook een aanrader, als ze dat hebben voor die richtingen. ^^

    Dat was ik van plan, maar ik wou toch al even wat info. Normaal hebben ze wel openlessen, maar ik moet nog even kijken wanneer.


    You save everyone, but who saves you?

    YES NET WAT IK NODIG HAD hahahah
    Momenteel studeer (wel naja) Algemene Economie aka een van de meest gevreesde vakken op mijn faculteit
    De prof introduceerde het vak zo letterlijk, erg motiverend!


    soul made of stardust and chaos.

    Criostal schreef:
    Raad eens wie er een stageopleiding heeft in Londen?
    (dance)


    Dat is echt cool. Hoelang ga je? ^^

    itsmagicc schreef:
    YES NET WAT IK NODIG HAD hahahah
    Momenteel studeer (wel naja) Algemene Economie aka een van de meest gevreesde vakken op mijn faculteit
    De prof introduceerde het vak zo letterlijk, erg motiverend!


    Waar studeer je dat? Want ik ken ook een paar mensen die economie doen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil me zatdrinken op de vele kerstmarkten die er zijn... :c


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    @Melissa, ik ga twee weken lang en ik ben zo happy (dance)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    ^Ouh, awesome! Have fun!

    Chavez schreef:
    Ik wil me zatdrinken op de vele kerstmarkten die er zijn... :c


    Hahahha, Nele. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chavez schreef:
    Ik wil me zatdrinken op de vele kerstmarkten die er zijn... :c

    Omg ja, that'd be so nice >.>
    In plaats daarvan keihard blokken om te proberen m'n afstudeerdeadline te halen. Verdammt, ik wil NA het afstuderen naar Japan, niet TIJDENS mijn afstuderen. Kutleven, waarom moet ik nu negatieve feedback krijgen wanneer ik er zo van overtuigd was dat ik dat kloteverslag eindelijk goed voor mekaar was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ledecky schreef:


    (...)

    Hahahha, Nele. :'D

    It's true.
    Het was kerstmarkt op school (voor music for life) georganiseerd door de studentenclub en de peda. 'k Heb 6 blikken bier gewonnen met de tombola. Maar ik wilde me toen niet zatdrinken omdat ik de dag erna examen had... Ook donderdag ben ik naar de kerstmarkt geweest in het stad en heb ik, weeral, niet gedronken omdat ik vrijdag examen had. :c

    Ja, ik heb dus in de laatste week 3 examens gehad. Labo-examens, projectwerk voorstelling en een hoofdstuk dat dan in januari wegvalt...
    We hebben btw 850 euro ingezameld voor het goede doel. En vives heeft opgelegd tot 1000. Yay.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zit halverwege januari ook met examens..

    Als opleiding doe ik Biologie en heb ik dinsdag en woensdag nog gewoon les (ja logica....) en dan na de kerstvakantie eerst nog 2 weken les vooraleer er vlak daarna de examens beginnen... Ik haat het D:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    Ik zit halverwege januari ook met examens..

    Als opleiding doe ik Biologie en heb ik dinsdag en woensdag nog gewoon les (ja logica....) en dan na de kerstvakantie eerst nog 2 weken les vooraleer er vlak daarna de examens beginnen... Ik haat het D:


    Waaaaah, echt? Ik ook. :D Waar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt