• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chavez schreef:
    (...)
    It's true.
    Het was kerstmarkt op school (voor music for life) georganiseerd door de studentenclub en de peda. 'k Heb 6 blikken bier gewonnen met de tombola. Maar ik wilde me toen niet zatdrinken omdat ik de dag erna examen had... Ook donderdag ben ik naar de kerstmarkt geweest in het stad en heb ik, weeral, niet gedronken omdat ik vrijdag examen had. :c

    Ja, ik heb dus in de laatste week 3 examens gehad. Labo-examens, projectwerk voorstelling en een hoofdstuk dat dan in januari wegvalt...
    We hebben btw 850 euro ingezameld voor het goede doel. En vives heeft opgelegd tot 1000. Yay.


    En gingen de examens een beetje goed? c:

    Oké, nu ben ik chemie echt beu. En van hoofdstuk 5 snap ik amper iets, meh. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Waaaaah, echt? Ik ook. :D Waar?


    UHasselt ;)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 16:25 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    (...)

    UHasselt ;)


    Ooh cool, ik aan de KU Leuven. Grappig om zo een andere bioloog te ontmoeten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn concentratie is wéér is helemaal foetsie.


    A girl who wonders.

    Cujo schreef:
    Mijn concentratie is wéér is helemaal foetsie.


    Same. Maar ik ga weer eens een nieuwe poging wagen. :Y) Met muziek deze keer, dat lukt precies beter. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Och jongens,
    ik studeer Criminologie op Universiteit & ik zit er echt helemaal ff door :p
    Ik geraak nu is echt voor geen meter vooruit in mijn cursussen. :p

    Ledecky schreef:
    (...)

    Same. Maar ik ga weer eens een nieuwe poging wagen. :Y) Met muziek deze keer, dat lukt precies beter. :')


    Hahaha, ik doe het sowieso met muziek - anders word ik helemaal gek! Succes!

    En woah, criminologie. Lijkt me interessant!

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 19:10 ]


    A girl who wonders.

    SilkeG schreef:
    Och jongens,
    ik studeer Criminologie op Universiteit & ik zit er echt helemaal ff door :p
    Ik geraak nu is echt voor geen meter vooruit in mijn cursussen. :p


    Iemand op de vorige pagina was op zoek naar studenten criminologie. ^^
    Ik geraak ook niks meer vooruit. Het is een wonder dat ik zonet nog een hoofdstuk heb afgekregen. :') Ik slaap echt slecht de laatste nachten, dus ik ben sowieso al doodop.



    Cujo schreef:
    (...)

    Hahaha, ik doe het sowieso met muziek - anders word ik helemaal gek! Succes!

    En woah, criminologie. Lijkt me interessant!


    Nog bedankt! Ik houd er denk ik mee op voor vandaag, ik ben veel te moe. :c Tijd voor een badje. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe gaat het studeren bij jullie vandaag? Tot nu toe kan ik me wel concentreren, maar ik wil Word wel buiten gooien, want hij blijft klagen over 'alchoholen' omdat dat zogenaamd niet kan. Pfoe.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Hoe gaat het studeren bij jullie vandaag? Tot nu toe kan ik me wel concentreren, maar ik wil Word wel buiten gooien, want hij blijft klagen over 'alchoholen' omdat dat zogenaamd niet kan. Pfoe.


    Je kunt het toch toevoegen aan je woordenboek? Niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Je kunt het toch toevoegen aan je woordenboek? Niet?

    Nee, want hij ziet het als grammatica fout, 'verkeerd getal' omdat alcohol een stofnaam is.


    Ex astris, sciencia

    Ik moet precies echt opgang komen want mijn concentratie is 0.0. Of misschien ligt het aan Engels Taalkunde dat ik meeneem van vorig jaar. Hatelijk vak ook. :3


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Waar studeer je dat? Want ik ken ook een paar mensen die economie doen. (:


    UAntwerpen (: maar ik studeer communicatiewetenschappen n.n


    soul made of stardust and chaos.

    Mulford schreef:
    Hoe gaat het studeren bij jullie vandaag? Tot nu toe kan ik me wel concentreren, maar ik wil Word wel buiten gooien, want hij blijft klagen over 'alchoholen' omdat dat zogenaamd niet kan. Pfoe.


    Bij mij gaat het eh, niet goed hahhaha

    Word is een erg koppig wezentje :')


    soul made of stardust and chaos.

    Wat is zowat jullie 'studieritme'? Om de hoeveel tijd nemen jullie pauze?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.