• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    itsmagicc schreef:
    Ik moet nog zo'n twintig pagina's doen, ik ga voor elf uur niet in mijn bedje liggen vrees ik hahaha


    Awh veel succes ermee!

    we can do it! ;3


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Hebben jullie dat ook dat je met gemak zes paragrafen van 2 pagina's kunt leren, maar no way in hell één paragraaf van 12 pagina's?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Muh. Ik was blijkbaar de dia's van een deel kwijt. Nu zit ik officieel achter op schema :/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    @ Manon, jep. :'D

    Ik had de MNM50 opgezet op Spotify tijdens het studeren, toen plots K3 voorbijkwam. Dan is het dus echt gedaan met studeren en zit ik gewoon mee te zingen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leve de blok! :') Ik ben vandaag al bijna een uur bezig geweest met nostalgisch naar vakantiefoto's kijken. Niet zo goed bezig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het lukt echt voor geen meter vandaag. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zit ik al dagen bezig met men samenvatting te vervolledigen, zet iemand opeens een volledige samenvatting op de groep... Om te blijten..
    't is dan nog een samenvatting van 100pagina's, echt om depressief van te worden, fokdenblok, RIP Criminologie.

    Ik ben vandaag naar Star Wars gaan kijken in plaats van te leren... Ah well, ik doe morgen wel wat meer.


    Ex astris, sciencia

    Patholoog schreef:
    Hebben jullie dat ook dat je met gemak zes paragrafen van 2 pagina's kunt leren, maar no way in hell één paragraaf van 12 pagina's?


    Yes! Ik ben zo blij dat de meesten van mijn proffen dit weten!


    Mhm?

    Nog 20 bladzijden en ik ben volledig door chemie heen (een eerste keer toch). Ik had dit echt al vier uur geleden af kunnen hebben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    En gingen de examens een beetje goed? c:

    Oké, nu ben ik chemie echt beu. En van hoofdstuk 5 snap ik amper iets, meh. :c

    Nou ja. Ik heb alles ingevuld, maar ik heb geen manier om te weten of het correct is...
    Het andere was easy shit.
    En het project, daar ben ik ook zeker dat ik erdoor ben. Niets dan complementen van de leerkracht statistiek en onze projectconsulent.
    Dat zijn al 3 studiepunten in de sjakos.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    (...)
    Nou ja. Ik heb alles ingevuld, maar ik heb geen manier om te weten of het correct is...
    Het andere was easy shit.
    En het project, daar ben ik ook zeker dat ik erdoor ben. Niets dan complementen van de leerkracht statistiek en onze projectconsulent.
    Dat zijn al 3 studiepunten in de sjakos.


    Bij mij is dat laatste ook het geval. :Y)
    97% van de studenten slaagt daar voor. Vorig jaar waren er een paar groepen gebuisd omdat ze een kraan hadden afgebroken en een andere groep was in een waterreservoir gesprongen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zo blij dat ik geen blok heb. Ik zit in een modulesysteem. Maar alsnog heb ik heel veel taken en moet ik leren :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Savages schreef:
    Ik woon niet in België & zit ook niet op een uni/hogeschool, maar iedereen heel veel blok-succes!! Jullie kunnen het! *O*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Bij mij is dat laatste ook het geval. :Y)
    97% van de studenten slaagt daar voor. Vorig jaar waren er een paar groepen gebuisd omdat ze een kraan hadden afgebroken en een andere groep was in een waterreservoir gesprongen. :')

    Oh god... Bij ons moet je ook al veel doen om gebuisd te zijn...
    Er zullen er waarschijnlijk net een 10 hebben, omdat ze a) hun presentatie niet goed hebben gedaan b) niet wisten waar ze over praten en c) hun posterpresentatie was ook oersaai. In dat groepje zou het me niet verbazen dat ze het volgend jaar opnieuw moeten doen...

    Moet nog oefeningen maken van één hoofdstuk vandaag :c
    En ik vind het zo ambetant dat het er altijd zoveel zijn! 40 oefeningen per hoofdstuk! 9 hoofdstukken! en maar 3 studiepunten! uuuuuugh


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please