• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben nog steeds aan het markeren/samenvatten en kan dus nog niet serieus beginnen blokken :/ ik zie dit niet goedkomen


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Histoire schreef:
    Wat is zowat jullie 'studieritme'? Om de hoeveel tijd nemen jullie pauze?


    Ik plak er niet echt een tijd op. Ik stop gewoon even als ik merk dat mijn concentratie echt ver te zoeken is. Anders zou ik misschien 'moeten' pauzeren als ik net erg veel concentratie heb hahah


    soul made of stardust and chaos.

    Histoire schreef:
    Wat is zowat jullie 'studieritme'? Om de hoeveel tijd nemen jullie pauze?

    Ik neem gewoon pauze wanneer het even echt niet meer lukt :') Om de 2-3 uur is dat meestal


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Histoire schreef:
    Wat is zowat jullie 'studieritme'? Om de hoeveel tijd nemen jullie pauze?

    Om het hoofdstuk neem ik ongeveer pauze, tussenin, als ik me echt niet meer kan concentreren, lees ik een aantal pagina's van een boek dat bij me ligt.


    Ex astris, sciencia

    Hmm, concentratie is echt 0, ik kan me er gewoon niet lang met bezighouden en tgaat ook echt niet vooruit... haha, zie dit ook niet goed komen :p Ga denkik gewoon wat samenvatten ipv echt vanbuiten blokken..

    itsmagicc schreef:
    (...)

    UAntwerpen (: maar ik studeer communicatiewetenschappen n.n


    Ah, whoopsie. x'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben weer klaar met een hoofdstuk, yes. Nog eentje te gaan voor vandaag en dan morgen nog twee kleintjes en misschien nog eentje opnieuw doen. Ik ben er achter gekomen dat het wel heel fijn is als je dingen tijdens het jaar goed bijhoudt. Sommige hoofdstukken gaan dan ook dubbel zo snel als andere. x)
    Mijn samenvatting telt ondertussen al 62 bladzijden, olé. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ben weer klaar met een hoofdstuk, yes. Nog eentje te gaan voor vandaag en dan morgen nog twee kleintjes en misschien nog eentje opnieuw doen. Ik ben er achter gekomen dat het wel heel fijn is als je dingen tijdens het jaar goed bijhoudt. Sommige hoofdstukken gaan dan ook dubbel zo snel als andere. x)
    Mijn samenvatting telt ondertussen al 62 bladzijden, olé. :'D


    Goed bezig! Ik ben nog steeds enorm aan het sukkelen lolz. Mijn samenvatting telt 32 pagina's van 120 pagina's in mijn boek :').
    Daar wordt ik gelukkig van hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Goed bezig! Ik ben nog steeds enorm aan het sukkelen lolz. Mijn samenvatting telt 32 pagina's van 120 pagina's in mijn boek :').
    Daar wordt ik gelukkig van hahaha


    Bij mij is het van 450 pagina's ofzo. :p


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hahaha, dit lijstje is zo accuraat. :'D
    Dingen die je niet moet zeggen tegen een student tijdens 'de blok'


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Hahaha, dit lijstje is zo accuraat. :'D
    Dingen die je niet moet zeggen tegen een student tijdens 'de blok'


    omg haha geweldig !

    Vroeger zei ik accureet.

    Omdat dat stout klonk, hehe :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik stop ermee voor vandaag. Extreem vroeg voor mijn doen, maar ik ga zwemmen vanavond. Heb ik echt nodig. ^^
    Ik heb trouwens tien pagina's van het hoofdstuk dat ik wilde afronden vandaag, nog niet gedaan. Morgen dan maar. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh ik zou eigenlijk nog 13 pagina's moeten samenvatten vandaag en ik kan er gewoon niet aan doorwerken ><


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik moet nog zo'n twintig pagina's doen, ik ga voor elf uur niet in mijn bedje liggen vrees ik hahaha


    soul made of stardust and chaos.