• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Trees schreef:
    (...)

    I know haha, maar het hangt er dus heel erg tussenin! Pfff en begin maar niet over met/zonder vulling want dat word ik echt gek :') No simple life, living with these things.


    Onthoud ook dat afhankelijk van de tijd in de maand, je borsten iets groter of iets kleiner kunnen zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lekker belangrijk.


    Caution first, always.

    Na twee dagen Duits praten is Nederlands toch best wel een rottaal, maar ik zit weer achter mijn laptop, dus whatever, ik kan alle woorden waar ik over twijfel googlen. Ik houd van goede internetverbindingen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ugh ik voel je struggle maar kan 75 ook niet op een breder haakje? Want die dingen rekken vanzelf uit dus dan zou hij beter moeten passen...
    Maar ik ken de pijn, want ik geloof dat ik nu tussen twee cupmaten in hang en ik haat het. :x


    Ik doe hem altijd op het uiterste haakje, als ik dat niet doe stik ik geloof ik ^^ Ik ga gewoon voor de rest van mijn leven oversized truien aan doen zodat ik geen bh's meer aan hoef :Y)

    Trees schreef:
    (...)

    I know haha, maar het hangt er dus heel erg tussenin! Pfff en begin maar niet over met/zonder vulling want dat word ik echt gek :') No simple life, living with these things.


    Haha, fucked up :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zal toch niet zo zijn dat ik nu last heb van hooikoorts. :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit was de laatste keer dat ik mijn afspraken verzet om iets te gaan doen met mn familie. Allemachtig -_-


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben zo klaar voor eind januari. Kom maar op.


    Caution first, always.

    Doei "vrienden". Jullie verdienen geen plek in mijn leven. c: Dan ben ik maar vriendloos.

    Yooo, je mocht dit stuk nog niet spelen van jezelf.
    Yooo, je kan dit andere stuk niet eens spelen en waarschijnlijk is het er niet eens voor accordeon!


    ~ Ik moest es naar mezelf gaan luisteren.
    ...
    Nah.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn dag was goed totdat jij weer roet in eten gooide. Verdomme ex-boyfriend, leave me alone!


    26 - 02 - '16

    Geen Rhapsody in Blue voor mij. :C Buhbuhbuhbuhbuh, dit staat me niet aan. Ik wil 'm hoe dan ook spelen! D:
    Dan maar bladmuziek van andere instrumenten jatten en zelf wat maken. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sommige dingen moet ik echt eens leren onthouden.>,<


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben geen voorstander van zelfmoord, maar jij mag van een cliff af springen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had zo'n goede motivatie om te werken vandaag, maar vervolgens kan ik me niet concentreren door jou. Ughhh get the fuck outta me life.