• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik geloof dat ik pas rond half drie in slaap ben gevallen en toch ben ik nu al weer uit mezelf wakker geworden en waarom moeten dit soort dingen nou met gebeuren op dagen waarop ik heb afgesproken met iemand om sociaal te doen en waarop ik drie uur moet fietsen like waarooooooooom nou Godsiemijne.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het ergste aan de blok is echt dat vroeg opstaand. En ik weet niet hoe slecht ik vannacht geslapen heb, maar mijn nek doet zo'n pijn. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Loneliness is dangerous. It’s addicting. Once you see how peaceful it is, you don’t want to deal with people." -Hedonist Poet
    Fuck, dit is zo waar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...) Fuck, dit is zo waar.

    Zeker waar. :/

    Cupmaat 75 is te klein, maar 80 is te groot? Wtf borsten, wees eens duidelijk :')

    Ik wil gewoon die medicatie verhogen. Wees aanwezig. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Echt gvd, HOUD JULLIE FUCKING BEKKEN DICHT. Hoe moeilijk is dat nu eenmaal? D: Ik wil gewoon rustig slapen zonder dat ik muziek hoor, jullie hard hoor praten/schreeuwen of die FUCKING hond hoor D: AAAAAAAAHH. Ik word hier echt gek. Just kill me already, want ik denk toch dat dat de enigste optie is hiervoor. Het kan jullie toch verder niks schelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wtf, als niemand van de 400 studenten de definitie begrijpt, dan ligt het toch echt aan jouw cursus, lol. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mn koekjes zijn mislukt:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Savages schreef:
    (...)

    Nee. (cat)
    Ik moet en zal deze prachtige dans leren voor de zon op komt.


    Stout. Je had gewoon naar mij moeten luisteren en gaan slapen (N)

    //OMG MAM WAAROM DOE JE DAT O.o

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 11:41 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oeps, toch begonnen met Scarlatti. Foutje. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    Cupmaat 75 is te klein, maar 80 is te groot? Wtf borsten, wees eens duidelijk :')

    Omdat 75 en 80 je omvang is en A, B etc. je cupmaat is. Als je je omvang groter doet, moet je een kleinere cupmaat nemen. Bijv; ik ben 85 E, maar als ik omvang 90 neem, moet ik cup D nemen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)
    Omdat 75 en 80 je omvang is en A, B etc. je cupmaat is. Als je je omvang groter doet, moet je een kleinere cupmaat nemen. Bijv; ik ben 85 E, maar als ik omvang 90 neem, moet ik cup D nemen.


    I know haha, maar het hangt er dus heel erg tussenin! Pfff en begin maar niet over met/zonder vulling want dat word ik echt gek :') No simple life, living with these things.

    Hmm, deze quiz komt me bekend voor. Oh wait- het is de mijne. :')

    Trees schreef:
    (...)

    I know haha, maar het hangt er dus heel erg tussenin! Pfff en begin maar niet over met/zonder vulling want dat word ik echt gek :') No simple life, living with these things.

    Ugh ik voel je struggle maar kan 75 ook niet op een breder haakje? Want die dingen rekken vanzelf uit dus dan zou hij beter moeten passen...
    Maar ik ken de pijn, want ik geloof dat ik nu tussen twee cupmaten in hang en ik haat het. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.