• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks voor je medelijden met mijn kater, Margot. Happy new year is wat dat betreft wel een apart ding.
    Of ik moet gewoon niet zoveel drinken


    Sarah = ongewoon sexy

    Ich fühle mich unruhig.

    Yeuh Duits leren terwijl ik nog wel betere dingen te doen heb. Maar fuck dat, het is nieuwjaarsdag, ik doe waar ik zin in heb.

    Buurman_Mol schreef:
    Thanks voor je medelijden met mijn kater, Margot. Happy new year is wat dat betreft wel een apart ding.
    Of ik moet gewoon niet zoveel drinken


    ik heb ook superveel gedronken uit eenzaamheid en toen ben ik op de bank in slaap gevallen en moest ik nog slaapdronken (dubbelop hahahaha) naar huis fietsen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    ik heb ook superveel gedronken uit eenzaamheid en toen ben ik op de bank in slaap gevallen en moest ik nog slaapdronken (dubbelop hahahaha) naar huis fietsen


    Uit eenzaamheid :(? Dat verdien jij niet mevrouwtje!
    Superveel drinken is verder wel geweldig opzich, maar ik heb nu wel spijt

    Oh gelukkig nieuwjaar


    Sarah = ongewoon sexy

    Tja. Eigen schuld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    When the dog bites, when the bee stings, when I'm feeling sad I simply remember my favorite things and then I don't feel so bad

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 14:15 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nieuw jaar, nieuwe kansen en dus ook weer tijd om mensen uit mijn leven te verbannen. Aju paraplu!! Ik ben het zat om je jojo te zijn.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 14:16 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Nu voelde IK me een in de steek gelaten. Door mijn dochter.

    Eh autch, volgens mij was jij degene die me naar mijn moeder heeft verband en wilde dat ik keihard tegen je ging schreeuwen.

    Aah cute een email van het verleden via zo'n website van mijn veertienjarige zelf. (bloos) Ik was zo schattig man.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Deze week al twee keer gehoord dat ik slanker lijk. Altijd leuk om dat te horen .


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiarda schreef:
    Aah cute een email van het verleden via zo'n website van mijn veertienjarige zelf. (bloos) Ik was zo schattig man.


    Nu wil ik dat ook nog eens doen! Thanks. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Uit eenzaamheid :(? Dat verdien jij niet mevrouwtje!
    Superveel drinken is verder wel geweldig opzich, maar ik heb nu wel spijt

    Oh gelukkig nieuwjaar


    hahaha ja al mijn vrienden hebben nu ineens relaties en dan zit ik daar supereenzaam naar vuurwerk te kijken en champagne achterover te slaan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Nu wil ik dat ook nog eens doen! Thanks. ^^

    Jaaa doen doen doen het is echt vet leuk om te krijgen.

    "Probeer dit jaar goed te sporten, oké? [...] Word je slammin' bammin' bootylicious van volgens mij, je 2013-ik."
    "Durf eens raar te doen; het klinkt mischien heel, heel slecht en verschrikkelijk ouderwets inmiddels, maar hé: YOLO. (Ik heb een vreemd voorgevoel dat de yolo-opmerking bijna letterlijk pijn deed om te lezen. Sorry.)"

    IK WAS ZO CUTE OH MY GOSH.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Jaaa doen doen doen het is echt vet leuk om te krijgen.

    "Probeer dit jaar goed te sporten, oké? [...] Word je slammin' bammin' bootylicious van volgens mij, je 2013-ik."
    "Durf eens raar te doen; het klinkt mischien heel, heel slecht en verschrikkelijk ouderwets inmiddels, maar hé: YOLO. (Ik heb een vreemd voorgevoel dat de yolo-opmerking bijna letterlijk pijn deed om te lezen. Sorry.)"

    IK WAS ZO CUTE OH MY GOSH.


    Ik ben al bezig, haha. 8D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.