• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Koop je eens dure oordopjes, houd de rechter er na 33 dagen mee op. Ik had net zo goed Action oortjes kunnen kopen, ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    Don't go sharing your devoooootion
    lay all your love on meeeee
    Mijn broertje (3) en zusje (5) zijn echt helemaal gek van dat lied. :')


    Het is ook een ontzettende hit, tijdloos, blijkt maar weer (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ieuw, vadsige keelpastille.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kom ineens tot het besef dat ik Domino Day heel erg mis. Waar is die goede oude domino-tijd? (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh. Oja. Nu weet ik weer waarom ik altijd boven ga zitten. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha het kan wel twee uur duren voordat mijn bestelling er is.... ik had het kunnen weten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Na een week of 2 bedenken of ik Skyrim wilde spelen, heb ik het toch maar gekocht. Maar ook alleen omdat het 75% korting had op Steam.

    MIJN CRUSH HAAT ME TOCH NIET. Wat een feest.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dauth schreef:
    Koop je eens dure oordopjes, houd de rechter er na 33 dagen mee op. Ik had net zo goed Action oortjes kunnen kopen, ugh.

    Zo herkenbaar.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Patholoog schreef:
    Ieuw, vadsige keelpastille.


    Vadsig is echt een geniaal woord tho. Beterschap. (flower)

    //
    Slapen met oud en nieuw, nu nog moe. Figures. D:


    The truth is out there.

    Ik wil gewoon dat iemand me verteld dat al mijn zorgen ongegrond zijn, maar dat kan ik van niemand vragen. Plus wat als ze me vertellen dat ik toch gelijk heb. Nooope, veel te eng.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I lol'd. I'm such a bad person.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De beste wensen allemaal, moge 2016 een mooi jaar worden.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nooo, ze zijn hier. Geen zin in. ;-;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    it feels as if I love and appreciate everyone at least twice as much as they love and appreciate me


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.