• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb geen drink app nodig. Ik heb vandaag 8 liter water op. Oeps.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiarda schreef:
    (...)

    Hij heet Plant Nanny en hij heeft rare verwachtingen van je dat je midden in de nacht water wilt drinken, maar verder is hij heel schattig.

    Thanks. Misschien dat ik nu minder sterf van uitdroging

    woW SARIET ik weet niet of dat gezond is maar hoe wat wie waar


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    woW SARIET ik weet niet of dat gezond is maar hoe wat wie waar


    Gezond is het niet maar het afval leven van een judoka zullen we het maar noemen.
    Je koopt een liter fles die klein lijkt en drink hem elke keer in een keer leeg en daarna vul je hem weer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    So much pain


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kerstkoekje schreef:
    Ik heb geen drink app nodig. Ik heb vandaag 8 liter water op. Oeps.


    Even zonder grappen, dat is best gevaarlijk. Als je dat elke dag doet verdunt je bloed, kan je flinke klachten aan overhouden. Krijg je van die ongezonde dieet klachten.

    2-3 liter it is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Wat ik eigenlijk niet echt begrijp is hoe mensen serieus drie liter water op een dag kunnen drinken (tenzij ze erg veel sporten), want ik bij anderhalve liter in ruststand heb ik al ieder uur een plaspauze of zo, hoe functioneren mensen dan als ze werkelijk genoeg drinken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Even zonder grappen, dat is best gevaarlijk. Als je dat elke dag doet verdunt je bloed, kan je flinke klachten aan overhouden. Krijg je van die ongezonde dieet klachten.

    2-3 liter it is.


    I know. I know.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En ik heb de eerste keer 2015 geschreven ipv 2016. Het heeft nog lang geduurd dit jaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    Wat ik eigenlijk niet echt begrijp is hoe mensen serieus drie liter water op een dag kunnen drinken (tenzij ze erg veel sporten), want ik bij anderhalve liter in ruststand heb ik al ieder uur een plaspauze of zo, hoe functioneren mensen dan als ze werkelijk genoeg drinken?

    Dittttt dus. Ik drink tegenwoordig alleen nog water en ranja (hoewel ik met de feestdagen een uitzondering heb gemaakt) en moet echt continu naar de wc.
    Nouja... misschien niet heel verkeerd, aangezien ik anders 24/7 op hetzelfde plekje vastgeplakt zou blijven zitten. In de vakantie tenminste. :'D

    Wiarda schreef:
    Wat ik eigenlijk niet echt begrijp is hoe mensen serieus drie liter water op een dag kunnen drinken (tenzij ze erg veel sporten), want ik bij anderhalve liter in ruststand heb ik al ieder uur een plaspauze of zo, hoe functioneren mensen dan als ze werkelijk genoeg drinken?


    Als je gewoon zit en regelmatig drinkt, zoals kerstkoekje zegt met een flesje water en hervullen.. dan gaat het best snel opzich. Meer dan 3 liter is normaal gesproken alleen nodig met flinke inspanning, als je veel vocht verliest, maar 8 liter is natuurlijk wel enorm veel. Normaal zou je daar dus 4 dagen op kunnen teren


    Sarah = ongewoon sexy

    Daamn, stop met te zeggen: "Ohnee, ik heb maar 183 likes op mijn nieuwe profielfoto".


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Als je gewoon zit en regelmatig drinkt, zoals kerstkoekje zegt met een flesje water en hervullen.. dan gaat het best snel opzich. Meer dan 3 liter is normaal gesproken alleen nodig met flinke inspanning, als je veel vocht verliest, maar 8 liter is natuurlijk wel enorm veel. Normaal zou je daar dus 4 dagen op kunnen teren


    Ik drink letter twee slokken en dan denk ik ugh wat is dit leave it


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    This is howwww we do it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet dat ik bijgelovig ben, maar stoppen op 666 woorden lijkt me een slecht teken :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."