• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    Oh hell yes. :Y)

    Dauth schreef:
    Koop je eens dure oordopjes, houd de rechter er na 33 dagen mee op. Ik had net zo goed Action oortjes kunnen kopen, ugh.

    Geen garantie meer?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ugh, ik voel een sterke drang om toch maar een winterslaap te gaan houden.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ugh, ik voel een sterke drang om toch maar een winterslaap te gaan houden.


    Jaaa, ik wil meedoen. Dan huren we een grot en slepen daar wat kussens heen en voilà, dag wereld, tot de zomervakantie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat het gevoel om opgesloten te zitten.. Maar nog een tripje naar het dak kan ik echt niet maken. Ik word liever niet gepakt door m'n ma hehe..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eeuwige struggle tussen zuinig willen zijn met je credits en je verhaal een miljoen keer in de spot willen zetten :/ :/ :/

    Edit: fuck de spotlight want O MIJN HEMEL NEEEEE ik realiseer me net dat de eerste helft van de vijfde vorig jaar echt een eitje was in vergelijking tot de tweede helft EN DIE TWEEDE HELFT BEGINT NU SOMEONE SAVE ME

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 20:09 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Jaaa, ik wil meedoen. Dan huren we een grot en slepen daar wat kussens heen en voilà, dag wereld, tot de zomervakantie.

    Yes, geweldig plan, ik zeg doen! ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Wiarda schreef:
    Eeuwige struggle tussen zuinig willen zijn met je credits en je verhaal een miljoen keer in de spot willen zetten :/ :/ :/

    Edit: fuck de spotlight want O MIJN HEMEL NEEEEE ik realiseer me net dat de eerste helft van de vijfde vorig jaar echt een eitje was in vergelijking tot de tweede helft EN DIE TWEEDE HELFT BEGINT NU SOMEONE SAVE ME


    My life


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wow, dit is waarschijnlijk het bruutste dat ik ooit gelezen heb, omg :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shuriken schreef:
    De beste wensen allemaal, moge 2016 een mooi jaar worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daar ga ik dus echt niet meer aan meedoen. Je kan alleen maar vals spelen en telt er altijd extra punten bij en af, waarna je iemand anders de schuld geeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word echt heel erg moe van jou.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ohmygawd mag ik dat kind adopteren?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 20:39 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan niet zingen, ik kan niet dansen, en toch ben ik opeens helemaal into het musical-gebeuren en zou ik het dolgraag willen kunnen. Seriously, ik weet echt niet meer wat ik aan moet met mijn toekomst. :')

    Een buzzfeedquiz gone creepy right. :O

    What If Your Pizza Order Determined Your Hogwarts House?
    You got: Slytherin
    You’re as ambitious with your flavours as you are in everyday life. Your tastes are strong, sharp, classy, and particular.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt