• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    (...)
    Jaaa doen doen doen het is echt vet leuk om te krijgen.

    "Probeer dit jaar goed te sporten, oké? [...] Word je slammin' bammin' bootylicious van volgens mij, je 2013-ik."
    "Durf eens raar te doen; het klinkt mischien heel, heel slecht en verschrikkelijk ouderwets inmiddels, maar hé: YOLO. (Ik heb een vreemd voorgevoel dat de yolo-opmerking bijna letterlijk pijn deed om te lezen. Sorry.)"

    IK WAS ZO CUTE OH MY GOSH.



    omg omg omg zo lief. Ik wil een dagelijks Jip-motivator bericht als ik dit zo lees


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donder godverdomme op met je "2015 was een goed jaar en ik heb een goede relatie gehad". Obviously ben je niet over me heen, en dat snap ik, maar dat hoeft niet zo open en bloot op Facebook gast.


    26 - 02 - '16

    Yes, I suck. I really do.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    Yes, I suck. I really do.


    No. You don't.

    Ahh, een nieuw jaar, maar nog steeds hetzelfde oude, niet gemaakte huiswerk. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ahh, een nieuw jaar, maar nog steeds hetzelfde oude, niet gemaakte huiswerk. :W

    SAME


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuck nog maar anderhalf uur en ik heb zoveel te doen. Fuuuuuck.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zucht... Stop nou eens met je slecht voelen als gesprekken stoppen. Mensen hebben betere dingen te doen, dus stel je niet zo aan. Bah, ik haat mezelf.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    Ahh, een nieuw jaar, maar nog steeds hetzelfde oude, niet gemaakte huiswerk. :W

    Haha, same ^^ Ik zat me net te beseffen dat het na twee weken misschien toch wel weer eens tijd wordt om iets aan mijn studie te gaan doen. Maar eerst lunchen, om half vier...

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 15:33 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Te veel... leftovers... zo misselijk. :')

    KyloRen schreef:
    Te veel... leftovers... zo misselijk. :')


    geeeeen eten ): En volgens mij zijn de winkels ook dicht

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    hahaha ja al mijn vrienden hebben nu ineens relaties en dan zit ik daar supereenzaam naar vuurwerk te kijken en champagne achterover te slaan.


    Oke dat is wel herkenbaar, ik had het geluk dat ik niet de enige vrijgezel was. Anders sta je om 12 uur altijd zo geweldig fijn tussen allemaal van die zoenende stellen, die eerst een minuut aan elkaar moeten hangen voor ze de rest een fijn nieuw jaar wensen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Oke dat is wel herkenbaar, ik had het geluk dat ik niet de enige vrijgezel was. Anders sta je om 12 uur altijd zo geweldig fijn tussen allemaal van die zoenende stellen, die eerst een minuut aan elkaar moeten hangen voor ze de rest een fijn nieuw jaar wensen.


    Ja mijn leven haha. Er was nog een andere jongen, maar het is toch mega-ongemakkelijk. Want ze zaten eigenlijk de hele avond allemaal al zij-aan-zij. Dan scheelt het nog duizend keer dat ik het heel goed kan vinden met de meeste aanhang.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    geeeeen eten ): En volgens mij zijn de winkels ook dicht

    Kom hier maar heen, wij hebben belachelijk veel eten over. En ik forceer mezelf bijna om alles op te eten omdat ik het anders zonde vind. :'D
    Ik begin nu aan een bord met slagroom, ijs, fruit en rollen waar je slagroom in moet doen. Rip.