• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    KyloRen schreef:
    (...)
    Kom hier maar heen, wij hebben belachelijk veel eten over. En ik forceer mezelf bijna om alles op te eten omdat ik het anders zonde vind. :'D
    Ik begin nu aan een bord met slagroom, ijs, fruit en rollen waar je slagroom in moet doen. Rip.


    omg zoooo jaloers haha. Ik zit gewoon in mijn eentje op mijn studentenkamer met de enige stroopwafel die ik nog over had. Maar misschien kan ik vanavond wel iets bestellen


    OTOFT: GUESS WHO'S FREAKING EXCITED. SHERLOCK SPECIAL IS ALLES WAT IK VANDAAG NODIG HEB


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    o fuck inderdaad, die special. :W Ik heb inmiddels niks meer met Sherlock, maar mijn hemel, ik heb op dit moment met mijn snotkop nou niet bepaald zin in mijn moeders "AAAH BENEDICT CUMBERBATCH" kreten, zucht


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb de kunst van het vertrouwen geloof ik verleerd. Oh well..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Theroux schreef:
    (...)

    Ja mijn leven haha. Er was nog een andere jongen, maar het is toch mega-ongemakkelijk. Want ze zaten eigenlijk de hele avond allemaal al zij-aan-zij. Dan scheelt het nog duizend keer dat ik het heel goed kan vinden met de meeste aanhang.


    Zij aan zij zittende stelletjes. Ik weet genoeg, snap dat trouwens niet, het lijkt zo braaf en kinderlijk (alsof je niet bij anderen mag zijn op zo'n avond) :Y)


    Sarah = ongewoon sexy

    Theroux schreef:
    (...)

    omg zoooo jaloers haha. Ik zit gewoon in mijn eentje op mijn studentenkamer met de enige stroopwafel die ik nog over had. Maar misschien kan ik vanavond wel iets bestellen


    OTOFT: GUESS WHO'S FREAKING EXCITED. SHERLOCK SPECIAL IS ALLES WAT IK VANDAAG NODIG HEB

    Aww. Nouja niets mis met bestellen. :Y) Hmm pizzaa

    En thanks for reminding dat ik sherlock moet kijken vanavond haha :'D

    ooooohja tiet verbrand dat was ook zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    o fuck inderdaad, die special. :W Ik heb inmiddels niks meer met Sherlock, maar mijn hemel, ik heb op dit moment met mijn snotkop nou niet bepaald zin in mijn moeders "AAAH BENEDICT CUMBERBATCH" kreten, zucht


    Jip hoe kun je nou niks meer met Sherlock hebben. HOE? En als je niks met Sherlock hebt, dan tenminste toch met Mycroft :9~


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    ooooohja tiet verbrand dat was ook zo


    But... but how?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Zij aan zij zittende stelletjes. Ik weet genoeg, snap dat trouwens niet, het lijkt zo braaf en kinderlijk (alsof je niet bij anderen mag zijn op zo'n avond) :Y)


    Ja ik weet niet eens of ze het expres doen ofzo, over het algemeen is iedereen vrij tolerant ten opzichte van mij, dus ik ben gewoon op mensen hun schoot gaan zitten enzo.


    KyloRen schreef:
    (...)
    Aww. Nouja niets mis met bestellen. :Y) Hmm pizzaa

    En thanks for reminding dat ik sherlock moet kijken vanavond haha :'D


    Jaaa of babi pangang en chinese tomatensoep, daar heb ik echt zin in


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    Jip hoe kun je nou niks meer met Sherlock hebben. HOE? En als je niks met Sherlock hebt, dan tenminste toch met Mycroft :9~


    Het proces van Jip was fan -> Jip stak vrienden aan -> vrienden werden HOOGST IRRITANTE fans -> wilden constant Sherlock marathons doen -> nu word ik al gek als ik Cumberbatch' gezicht zie want dan hoor ik mijn vriendinnen gillen in mijn hoofd -> een bestaan van het stilletjes vermijden van Benedict Cumberbatch

    En ik denk dat mijn gebrek aan geduld voor drie afleveringen per duizend eeuwen ook een rol speelt. En het feit dat ik Moffats arrogantie haat met een passie. (MET EEN PASSIE.) Dus dat was het wilde proces van mijn Sherlock-fan bestaan naar "ugh kunnen we het over iets anders hebben"-bestaan. :W


    Bostick schreef:
    (...)

    But... but how?

    Kokend hete thee over jezelf flikkeren als je moet lachen, geen aanrader


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Kokend hete thee over jezelf flikkeren als je moet lachen, geen aanrader


    Oei, auw! Sterkte ermee!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Het proces van Jip was fan -> Jip stak vrienden aan -> vrienden werden HOOGST IRRITANTE fans -> wilden constant Sherlock marathons doen -> nu word ik al gek als ik Cumberbatch' gezicht zie want dan hoor ik mijn vriendinnen gillen in mijn hoofd -> een bestaan van het stilletjes vermijden van Benedict Cumberbatch

    En ik denk dat mijn gebrek aan geduld voor drie afleveringen per duizend eeuwen ook een rol speelt. En het feit dat ik Moffats arrogantie haat met een passie. (MET EEN PASSIE.) Dus dat was het wilde proces van mijn Sherlock-fan bestaan naar "ugh kunnen we het over iets anders hebben"-bestaan. :W




    Dat vind ik echt heel treurig. Echt heel treurig. Maar begrijpelijk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ga verder met je magazine, damn it.


    Caution first, always.

    Don't gooooo wasting your emotiooooooooon
    Lay all your love on meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    (dance)


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    Don't gooooo wasting your emotiooooooooon
    Lay all your love on meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    (dance)

    Don't go sharing your devoooootion
    lay all your love on meeeee
    Mijn broertje (3) en zusje (5) zijn echt helemaal gek van dat lied. :')

    fucking hell sinds wanneer kan ik mijn gevoelens en gedachten niet meer uitspreken het is fucking kut.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.