• Hooi iedereen,

    Nee, ik ga niet smeken om stemmen.:Y)

    Volledig onderaan bij quizzen heb je de mogelijkheid om aan te vinken hoe goed je de quiz vond. Van 0 tot 10.
    Het zijn sterretjes en degenen waar je overgaat worden oranje.

    Ik doe dit soms wel en vroeg mij af of meerdere mensen hier gebruik van maken.(:

    Groetjes,
    Jarne


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vergeet eigenlijk altijd dat die optie bestaat en kijk er daarom vaak ook niet echt naar om.

    Ik doe het soms weleens, ja. ^^
    Ik vul alleen bijna nooit quizzen in, en als ik dat wel doe, zie ik het snel over het hoofd. Het is een beetje een oud systeem, voor mijn gevoel, van nog voor de kudo's, al weet ik niet eens meer zeker of dat echt zo is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel stiekem deed ik dat wel eens als ik een quiz slecht vond en ik het geen kudo omlaag kon geven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nope, dat doe ik echt nooit, haha. (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Patholoog schreef:
    Heel stiekem deed ik dat wel eens als ik een quiz slecht vond en ik het geen kudo omlaag kon geven.

    Patholoog schreef op 5 jan 2016 - 16:58:
    Heel stiekem deed ik dat wel eens als ik een quiz slecht vond en ik het geen kudo omlaag kon geven.


    i wanna die with you once or twice.

    KyloRen schreef:
    Ik vergeet eigenlijk altijd dat die optie bestaat en kijk er daarom vaak ook niet echt naar om.


    26 - 02 - '16