• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word niet snel boos, maar als je clickbait van Jeff the Killer gaat doorsturen dan slacht ik je.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb echt zin om te schrijven aan m'n verhaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    Ik heb echt zin om te schrijven aan m'n verhaal.


    ..if only I had the time :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    "Franz Kafka schrijft zo simpel!" "Het boek is zo dun!" "Het verhaal is heel goed te begrijpen!"

    Nee? Nee. Niet. Die Verwandlung is fucking raar en zelfs de Nederlandse versie is amper te begrijpen en ????? Ik kan mezelf amper voorstellen in het Duits, hoe verwacht je dat ik een verhaal over een idioot die is veranderd in een tor wel kan begrijpen.


    Fuck Kafka. Tis niet te doen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    Fuck Kafka. Tis niet te doen

    100% mijn emotie nu. Fuck Kafka keer duizend.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    ..if only I had the time :/

    Ik heb er nu wel zin in, maar als ik er eenmaal aan begin is al m'n inspiratie verdwenen. It's magic really.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik heb er nu wel zin in, maar als ik er eenmaal aan begin is al m'n inspiratie verdwenen. It's magic really.


    Oh dat is echt heel erg naar :/ Mijn inspi lenen? Ik kan het toch niet kwijt :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    100% mijn emotie nu. Fuck Kafka keer duizend.


    Letterlijk een van de kutste literatuurboeken ooit. Al zou ik ook niemand Kaas van Elschot of de Vriendschap van Connie fucking Palmen aan willen raden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Oh dat is echt heel erg naar :/ Mijn inspi lenen? Ik kan het toch niet kwijt :')

    Hahaha, als 't eens kon he. That would be something.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga maar eens slapen. Nog altijd pijn in mijn kop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oja, want de wereld vergaat als ik mijn verjaardag op een andere dag wil vieren.

    Het is dat ik nog wakker was, maar WELKE TERINGLIJER GAAT ER NU NOG VUURWERK AFSTEKEN.

    Morgen wordt echt een klote dag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En vandaag word een dag van neppe glimlachen en vriendelijke gesprekken terwijl ik eigenlijk keihard wil gaan huilen. Waarom zien mensen gewoon niet dat het niet gaat?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik denk soms echt dat ik een hele strenge moeder ga worden later. Puur omdat ik niet wil dat mijn kinderen zo vroeg beginnen of in aanraking komen met bepaalde dingen.
    Maar nu weet ik natuurlijk dat streng zijn alleen maar averechts werkt. Buh :')