• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KyloRen schreef:
    Ik denk soms echt dat ik een hele strenge moeder ga worden later. Puur omdat ik niet wil dat mijn kinderen zo vroeg beginnen of in aanraking komen met bepaalde dingen.
    Maar nu weet ik natuurlijk dat streng zijn alleen maar averechts werkt. Buh :')


    I know the feeling haha. Ik wil sowieso niet dat ze te vroeg in aanraking komen met make-up en bepaalde muziek, hahahah


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    I know the feeling haha. Ik wil sowieso niet dat ze te vroeg in aanraking komen met make-up en bepaalde muziek, hahahah

    Jup. Make-up vooral. Ik vind dat ze op de basisschool sowieso geen make-up en mobieltjes nodig hebben, dus dat zouden ze van mij sowieso niet krijgen. En op de middelbare kan ik nog wel accepteren dat ze dat dan eventueel willen, maar foundation komt hier dan dus echt niet in bijvoorbeeld. :')
    En ik zou ook echt een beetje in de gaten houden wat ze zoal op het internet doen. Om te voorkomen dat ze stomme dingen gaan doen.

    Not motivated at all. (cat) Maar beter maak ik het portfolio vandaag af, want dat andere portfolio zal nog veel voeten in de aarde hebben eer dat af is - voor vrijdag.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lang leve Wikipedia! Nu nog van mijn buikpijn af.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Do you see a single tear,
    it isn't gonna happen here.


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    (...)
    Jup. Make-up vooral. Ik vind dat ze op de basisschool sowieso geen make-up en mobieltjes nodig hebben, dus dat zouden ze van mij sowieso niet krijgen. En op de middelbare kan ik nog wel accepteren dat ze dat dan eventueel willen, maar foundation komt hier dan dus echt niet in bijvoorbeeld. :')
    En ik zou ook echt een beetje in de gaten houden wat ze zoal op het internet doen. Om te voorkomen dat ze stomme dingen gaan doen.


    Uhu. Foundation is in mijn ogen echt rotzooi. Vaak zie je mensen die hele mooie imperfecties op hun gezicht hebben en alles glad plamuren met die rotzooi. Zo jammer :c


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Uhu. Foundation is in mijn ogen echt rotzooi. Vaak zie je mensen die hele mooie imperfecties op hun gezicht hebben en alles glad plamuren met die rotzooi. Zo jammer :c

    SPROETJES. Like, WHY?! Dat zijn dingen die je gewoon niet moet verbergen. D:

    Einar schreef:
    (...)

    Fuck Kafka. Tis niet te doen

    Wiarda schreef:
    (...)
    100% mijn emotie nu. Fuck Kafka keer duizend.


    Dit gesprek maakte me ontzettend nieuwsgierig (veranderd in een tor? ik weet duidelijk niets van Duitstalige literatuur), dus ik heb een pdf opgezocht en de eerste vier pagina's gelezen en wauw. Ik snap jullie frustratie, want wtf, maar ik vind het op een bepaald niveau ook wel iets zeer geniaals hebben? Gregor komt erachter dat hij is veranderd in een gigantische kever en zijn eerstvolgende gedachte is "ugh, regen, ik slaap nog wel even verder". Ik bedoel, same, tbh. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KyloRen schreef:
    (...)
    SPROETJES. Like, WHY?! Dat zijn dingen die je gewoon niet moet verbergen. D:


    Yup. Dat zijn juist mooie 'imperfecties' (:


    26 - 02 - '16

    Als ik je vertel dat ik niet aangeraakt wil worden omdat ik me daar niet fijn bij voel, en jij gaat een minuut later aan mijn haar zitten en in mijn zij zitten duwen, is het dan echt zo raar dat ik boos word?


    United we stand, divided we fall.

    Ik weet nu al dat ik bij de Spaans presentatie van deze week weer een blackout ga hebben. Hoe verwachten ze dan ook dat je een vier minuten lange tekst over een hotel in het Spaans uit je hoofd kunt kennen? Ik zou dat in het Engels of Nederlands nog niet eens allemaal onthouden, laat staan in het Spaans...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    (...)

    Dit gesprek maakte me ontzettend nieuwsgierig (veranderd in een tor? ik weet duidelijk niets van Duitstalige literatuur), dus ik heb een pdf opgezocht en de eerste vier pagina's gelezen en wauw. Ik snap jullie frustratie, want wtf, maar ik vind het op een bepaald niveau ook wel iets zeer geniaals hebben? Gregor komt erachter dat hij is veranderd in een gigantische kever en zijn eerstvolgende gedachte is "ugh, regen, ik slaap nog wel even verder". Ik bedoel, same, tbh. :W


    Veel geklaag over Kafka hier. Vast niet het moment om toe te geven dat ik het verhaal over de tor op een bizarre manier wel goed vond?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nog 5 nachtjes (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 13:45 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Veel geklaag over Kafka hier. Vast niet het moment om toe te geven dat ik het verhaal over de tor op een bizarre manier wel goed vond?


    Ik snap je wel, haha. Hij was in een tor veranderd en schrok pas echt toen hij merkte dat hij zijn trein had gemist. Die man heeft prioriteiten. :'D
    Aan de andere kant heb ik maar een tiende van het verhaal gelezen en heb ik er nooit iets mee moeten doen voor school. Ik kan me voorstellen dat het een stuk minder amusant is als je er achteraf een boekverslag over moet schrijven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik snap je wel, haha. Hij was in een tor veranderd en schrok pas echt toen hij merkte dat hij zijn trein had gemist. Die man heeft prioriteiten. :'D
    Aan de andere kant heb ik maar een tiende van het verhaal gelezen en heb ik er nooit iets mee moeten doen voor school. Ik kan me voorstellen dat het een stuk minder amusant is als je er achteraf een boekverslag over moet schrijven.

    Of toets over maken, hiephoi. De Nederlandse vertaling is niet echt veel beter, moet ik zeggen, want het lijkt allemaal door Gerard Reve te zijn geschreven, min de in-your-face homoseksualiteit en de rare insinuaties waarvan je 80% zeker bent dat het over verkrachting gaat.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.